Hotel The Waterfront

Hotel The Waterfront

9 tips over Hotel The Waterfront

Niek, 7-6-2015
Neem de ferry naar Valletta. Ben je binnen 5 minuten en veel sneller als met de bus. Valletta is een prachtige (hoofd)stad.
Emesk, 5-6-2015
Neem openbaar vervoer, buskaart 1 hele dag 1,50, Ferryboot 2,80 retour of onbeperkt 1 week 10 euro. Naar Mndina lijn 202 en 202 reistijd ca 1 uur je hoeft niet over te stappen, opstap bij voor hotel. Marsalokx 50 min.vanuit station Valetta.lijn 81.
Koen Quataert, 19-8-2014
Het zwembad zelf en het zonne terras word wel wat laks omgesprogen met het onderhoud en de netheid

We hebben een aantal aanbieders voor The Waterfront voor je op een rij gezet:

Huub Suijkerbuijk, 23-6-2014

Een fijn , mooi en schoon hotel , doch alleen met logies en ontbijt.

Eten op Malta is goed en betaalbaar ca euro 20,00 p.p.

Kamer met zeezicht is zeer de moeite waard

Excursies altijd boeken bij de boten en afdingen ( kan flinke reducties opleveren )

Marc Bosmans, 23-6-2014

Er is een groot nieuwbouwprojekt bezig in de buurt: sommige kamers verliezen hun " zeezicht ", dus daar evn op letten bij aankomst. In ons geval werd dit snel en vriendelijk opgelost.

Een excursiepakket reeds boeken bij de reisagent is aangeraden !

MartieHermien, 27-10-2013

Ontdek Malta EN Gozo met een Jeep Tour!!! Wel wat prijzig maar je hebt dan ook waar voor je geld.

Van Sliema naar Valletta kun je heel simpel en snel met het pontje heen en weer i.p.v. een lange busrit.

Halfpension is niet nodig, er zijn genoeg (redelijk) goedkope eettentjes in de buurt.

Patricia, 19-9-2013
Luister niet naar de reisorganistie, in tegenstelling wat ze vertellen is het openbaar vervoer prima geregeld en de sightseeingbussen werken ook prima. Zo kun je zelf bepalen hoelang je ergens blijft. De ferry naar Valetta is ook fijn, een kleine klim brengt je in het centrum.
Christoph C., 5-8-2012

Boottocht rond Malta: langdradig, soms zelfs vervelend (eten is very basic). De bustocht (wij deden de South-tour) viel goed mee, ietwat snel, airco afwezig, hop on/off tof systeem.

Italiaanse resto Il Tempo Divino is aanrader (pasta met zeevruchten!)

Mirjam en Marco, 11-7-2012
Helaas is het (zand) strand ver weg. Met de stadsbus kun je vrijwel overal komen. Helaas zijn wij naar de Blauwe Grotten verkeerd gestuurd door de busschauffeur. Dus tip: laat je goed informeren, en zoek voor vertrek de juiste informatie op. Bij het hotel hebben ze van de bussen een bus info boekje

We hebben een aantal aanbieders voor The Waterfront voor je op een rij gezet: