Hotel The Waterfront

Hotel The Waterfront

156 reviews over Hotel The Waterfront in het Nederlands

Enkel de ligging en uitzicht kon bekoren

christophe L.
20-10-2016

qua eten, zowel 's morgens als 's avonds was dit zelfs geen 3* waard. Het was niet te eten. ronduit slecht! Kamers fel verouderd, stinken in de badkamer - maar wat een mooie ligging en uitzicht.

nooit meer

Anna
8-10-2016

kamer en badkamer waren schoon alleen in de badkamer was door het vocht de hele deurstijl aan het splijten personeel was vriendelijk maar als je s´morgens afreist voor de ontbijtruimte open is kom je van een koude kermis thuis je krijgt dan alleen droog brood en boter voorgeschoteld en dit voor een 4 sterren hotel dat het beste van malta wil zijn

goed hotel

diana
1-10-2016

het hotel is simpel

ontbijt simpel maar voldoende

kamers schoon beetje toe aan vernieuwing

het hotel ligt op een top locatie

geen zandstrand in de buurt

geen goed hotel voor kinderen

Onze laatste keer

Henk
25-9-2016

Sinds 2003 hebben we nu 7 keer een week in dit hotel doorgebracht. Dit is wel onze laatste keer. Er is tot het uiterste bezuinigd op het eten en de bediening. Kamers zijn wel OK maar gedateerd.

Prima hotel op fijne locatie!

Magdalien
5-6-2016

Fijne locatie! Redelijk ontbijt, elke dag hetzelfde en niet heel bijzonder! Kamers prima, bedden liggen goed! Klein minpuntje is het douchen om bad met douch gordijn!

Helemaal geen vier sterren waard

Roziers Hugo
5-6-2016

Wij verbleven van 30 mei tot en met 8 juni in hotel Waterfront op basis van HB.

Het hotel laat een verouderde indruk en de kamers en hotel hebben nood aan opfrissing.

Personeel is vriendelijk maar onvoldoende in aantal.

Het eten zowel ontbijt als diner is zeker geen vier sterren amper twee. Geen afwisseling vb drie dagen na mekaar zelfde vis op zelfde wijze.

Heb de indruk dat op alles moet bespaard worden. Als je een ijsje vraagt, wat niet bij het buffet staat, dan moet de ober dit gaan vragen aan de keukenmanager.

In tegenstelling tot de aanbeveling van jetair kan ik het enkel afraden.

Het enige positieve is de gunstige ligging.

prettig hotel

wilma de lange
7-10-2015

gemiddelde leeftijd van de gasten was 65 jaar .vooral aardige mensen uit engeland .

zeer correct personeel.. geluiddichte kamers ! op loopafstand van de boot naar Valletta.hebben erg lekker gegeten bij restaurant Ta Kolina Tower Road 151 .Lekkere menu's en lekkere starters .werden alleen een half uur tevroeg opgehaald met bus naar vliegveld op de terugweg . dan is 5 uur smorgens wel erg vroeg ipv 5.30 uur .stonden wel boterhammen met koffie en thee klaar in de hal .

zeker terug

Wilbert en Anja
22-9-2015

Prijs kwaliteit verhouding is heel goed, vriendelijk personeel.

Goed ontbijt, meer hadden we niet nodig, lunch en diner in het gezellige Sliema genuttigd.

Uitzicht vanaf het dakterras en balkon geweldig, lekker druk en vertier voor de deur.

Zwembad klein, beetje oud en aan renovatie toe maar goed genoeg om even af te koelen.

De kamer was okay.

een topper

maes franky
31-8-2015

Is zekereen aarader malta het hotel goed het enige minpunt is het avondeten heel eentonig maar vriendelijkheid heel goed hygiene prima wij hadde problemen met de kamer en direkt een grote mooie gekregen liging perfekt een aanrader

Mooie ligging

Guy
26-8-2015

boek zeker zicht op valetta bij. Restaurant is Engels en geen afwisseling. Fruit s avonds is zoek. Geen 4 sterren Gezinnen met kinderen is hier niet van toepassing.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Waterfront in Sliema (bij St. Julian's Bay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Waterfront zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.