Géén boekingskosten

The Palace

MaltaMaltaSliema (bij St. Julian's Bay)

8.3FantastischScore uit 14 reviews

Boek met Zoover

14 Reviews over The Palace

• 9Moun22-05-2016

Erg luxe en mooi

Ik was erg tevreden over de service. Zo hebben ze overal gratis wifi, is er champagne bij het ontbijt en er waren 3 zwembaden. Bij het binnenbad had je ook een sauna, turks stoombad en andere faciliteiten. Het hotel bevind zich op een top locatie namelijk op een paar minuten loopafstand van het centrum en het strand. Wij komen zeker terug.

Kevin Callus, Hotel Manager, 15-07-2016

Your feedback regarding your stay at The Palace is most appreciated and acknowledged.

We do hope to see you again in the not too distant future.

Sincerely,

Kevin Callus Hotel Manager

• 9heer rath14-10-2012

uitstekend

goed verzorgt hotel met vriendelijke bediening en uitgebreid ontbijt

• 7M.Nobel13-09-2012

gedateerd

beslist geen 5 sterrenhotel meer. Vanwege gunstige ligging voor de 2e keer bezocht. Vriendelijk personeel, goede keuken,mooi zwembad op 9e verdieping met prachtig uitzicht.Slechts 5 minuten lopen naar boulevard, busstation, hop on/hop off bussen en watertaxis. Goede restaurants binnen loopafstand.

• 9yvonne10-09-2012

hotel is van alle gemakken voorzien

We hadden eerst een kamer met uitkijk op een soort binnenplaats. Personeel was zeer behulpzaam in vinden van een andere kamer met uitzicht op zee en dus frisse wind. Kamer ruim en netjes. Dakterras met zwembad heeft fantastisch uitzicht over Malta. Ook nog aanwezig een binnenzwembad, sauna, spa en fitniss ruimte. Ontbijtbuffet veel keus en buiten op het terras is het dan heerlijk ontbijten. Ook het avondeten kan in buffet vorm genuttigd worden. Hotel uit links af zit een supermarkt. De boulevards zijn binnen 5 minuten te bereiken.

• 7G.J. Pluimers11-02-2012

prima hotel

Ik was een paar dagen te gast in The Palace en het is een prima hotel. Wat gedateerd, maar verder heel goed. Ik had een kapot kastdeurtje wat binnen 15 minuten werd hersteld

• 8Franka19-09-2011

Mooie plek

Mijn man en ik zijn hier op huwelijksreis geweest. Het is een mooi hotel met grote kamers en dito bedden. Ook het zwembad op het dak is goed voor mooie foto's en relaxte momenten. Prima uitvalsbasis voor de ontdekking van Sliema.

• 8Cecile26-09-2009

Goed hotel maar eerder 4* dan 5*

We hadden via een touroperator een standaard 1-2 persoonskamer. De kamer was heel ruim, met een ruim balkon. Erg lekkere en zachte bedden. Het aanbod van de tv-zenders was beperkt. De service mbt schoonmaak kan echt veel beter. Eerst komen ze je kamer schoonmaken. Daarna de handdoeken brengen, daarna de flesjes shampoo etc aanvullen. Nog een ander komt even later kijken of je minibar nog gevuld is. Al met al heb je dus 4-5 keer mensen in je kamer staan waar je niet op zit te wachten. Het ontbijt was uitgebreid. Warme en koude gerechten. Vers fruit, lekker vers brood. Was gewoon goed. De airco in het hotel stond erg koud, waardoor het buiten (35 graden) aanvoelde als 40+. De airco 's nachts stond op de meest zachte stand nog steeds erg hard. Het zwembad boven op het hotel was mooi, maar wel erg koud. De bedjes lagen lekker, maar waren wel vies. We hebben het heerlijk gehad, maar geen 5*

• 8Cecile de Jonge26-09-2009

Goed hotel, eerder 4 dan 5 sterren hotel

We zijn hier begin september geweest voor een weekje. De prijzen voor dit hotel verschillen enorm. We hadden een standaard 1-2 persoonskamer. De kamer was heel ruim, met een ruim balkon. Erg lekkere en zachte bedden. Het aanbod van de tv-zenders was beperkt. De service mbt schoonmaak kan echt veel beter. Eerst komen ze je kamer schoonmaken. Daarna de handdoeken brengen, daarna de flesjes shampoo etc aanvullen. Nog een ander komt even later kijken of je minibar nog gevuld is. Al met al heb je dus 4-5 keer mensen in je kamer staan waar je niet op zit te wachten. Het ontbijt was uitgebreid. Warme en koude gerechten. Vers fruit, lekker vers brood. Was gewoon goed. De airco in het hotel stond erg koud, waardoor het buiten (35 graden) aanvoelde als 40+. De airco 's nachts stond op de meest zachte stand nog steeds erg hard. Het zwembad boven op het hotel was mooi, maar wel erg koud. De bedjes lagen lekker, maar waren wel vies. We hebben het heerlijk gehad, maar geen 5*

• 9Fam. Visser29-08-2009

Prachtig hotel met een goede ligging

Het Palace Hotel in Sliema is een echte aanrader. Het heeft een onwijs mooie inrichting, de kamer is ruim, grote bedden, ensuite badkamer en een balkon. Het was niet helemaal schoon, maarja....het blijft natuurlijk ook een zuid/europees land met andere normen dan die wij hanteren. Daardoor is het meer een 4 sterren, dan 5 sterren hotel.....de puntjes op de `i´ missen. Het personeel is erg aardig en behulpzaam. Het ontbijtbuffet is heerlijk en heeft volop keus uit lekkere diversen warme/koude gerechten. Op het dak is het zwembad met een prachtig uitzicht en een restaurant. Er is ook nog een binnenzwembad, fitnessruimte, spa, schoonheidssalon etc. Met 2 minuten lopen zit je in het centrum van Sliema waar vandaan je makkelijk de boot of bus kunt nemen naar de andere plekken op het eiland.
    Het hotel is echt een aanrader, maar let wel op bij wie je boekt, want de prijzen verschillen enorm. (wij hebben bij Kras geboekt via internet)

• 8fam .hofkens27-07-2009

goed maar geen aanbeveling aan vrienden

de ligging was uitstekend. een mooi hotel. toch kon de bediening beter. Zeker geen 5 sterren waard.

Hotel The Palace info

• GarderobeBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • KroegenBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Verwarming individueel geregeldBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)