Géén boekingskosten

Appartement ST Blubay

MaltaMaltaSliema (bij St. Julian's Bay)

We hebben de beste aanbieders voor Appartement ST Blubay voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 8 reviews

• 7.9Ruimte

Appartement info

8 Reviews over ST Blubay

• 74 pers. Wolf03-11-2019

Heerlijke vakantieweek. Neem zelf e.e.a. mee.

Goeie ligging. Verschillende supermarktjes en restaurantjes in de nabije omgeving, 5 min. lopen naar BLVD. Werden wel ondergebracht in ander gebouw op 5 min. lopen. Goeie bedden, 2 douches, 2 wc’s, dagelijks schoonmaak en handdoeken (behalve donderdag). 2 erg smalle balkons met totaal 2 stoelen. Woonkamer inrichting voldoende. Inrichting keuken heel minimaal voor 4 pers.: 4 p. bestek, 4 ontbijtbordjes, 4 diner en 4 soepborden, 5 glazen schalen (1 maat), 3 wijnglazen, bij navraag uiteindelijk ook 3 limonadeglazen, 8 thee en koffieglazen, voldoende pannen, koelkast met vriesvak, fornuis, oven, broodrooster, magnetron, waterkoker. Erg handig om zelf iets van een koffiepotje en filter mee te nemen, ook schilmesjes en keukendoeken, schaar, kurkentrekker enz. ontbreken. Jammer dat het balkon te smal is om samen op te zitten! Hadden een heerlijke week met z’n vieren en genoten van Malta en Blue Bay Appartments.

• 4Hans25-01-2018

Zeker niet meer

De schoonmaak en de ligging was uitstekend. St. Blubay heeft verschillende gebouwen. We kwamen in een gebouw welke in eerste instantie goed leek. Helaas bleek later dat het hele appartementgebouw zeer rumoerig was, waardoor 's nachts niet goed te slapen was. De aanwezige pannen en servies waren zeer onder de maat en ook niet voldoende. Het licht in 1 van de badkamers was stuk en na 2 keer de komst van een "monteur" heeft het licht 15 minuten gebrand en is hierna niet meer aangegaan. De afstandsbediening van 1 van de airco's (in januari zeer nodig voor verwarming) was defect maar gelukkig was de afstandsbediening van de andere ook geschikt beide airco's. Al met al zou ik dit appartement niet aanbevelen.

• 9Kaylee Verresen12-01-2018

Onbeschrijfelijk

Het zas erg bangelijk omdat we enorm hard genoten hebben. We waren er met school maar kregen heel veel vrijheid om ten volle te kunnen genieten. Voor mij was ALLES perfect.

• 6Aniek25-08-2017

Teveel geld

Het zag er prima uit, maar we hadden ontzettend veel geld neergelegd voor een appartement, mét balkon en keuken. Het balkon hadden we niet. Een keuken wel, maar we moesten het doen met 1 hele pan en 2 messen. Heel jammer, en voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar.

• 9Mirjam van de koekelt25-05-2017

Wij zitten er nu!

Wij zitten in een appartement on het blu bay...prachtig! Ruim en redelijk luxe...in de keuken wat karig pannen en geen balkon maar verder kan ik werkelijk niets negatiefs verzinnen...op balkon zouden we toch niet zitten (te warm) vlak bij de boulevard het ontbijt om de hoek in bayvieuw was ook helemaal top...dit om alle negatieve commentaren te ontzenuwen! Kan alleen voor onszelf spreken...wij hebben app. Nr.5805!

• 6anneke oosterwijk19-04-2017

zag er netjes en verzorgd uit.

Niet voor kinderen Zwembad klein en bij de appartementen zonder parasol Heel klein balkon bij een 1 kamer appartement, dus buiten zitten was geen pretje

• 7C. Schloesser28-07-2016

Kan beter

De kamer is groot genoeg, redelijk schoon ook. Vervelend is het hard dichtslaan van de deur na binnenkomst, iets wat veelvuldig hoorbaar is wanneer de jongeren terugkomen van het stappen en wanneer de gezinnen vroeg in de morgen gaan ontbijten. De kaart om de kamer binnen te komen werkt regelmatig niet, deze mag niet bij sleutels, muntjes of je telefoon worden gehouden omdat de data dan wordt gewist. Erg irritant wanneer dit 3x per dag gebeurt. Het ontbijt is karig maar oke op de koffie na. Voor wifi moet je bijbetalen, 20 euro voor 7 dagen, werkt matig. Heel fijn is het zwembad op het dag met een goede bar en fantastisch uitzicht over de de boulevard richting Valetta. Sliema is heel erg leuk, de mensen zijn vriendelijk en je kunt vanuit deze plaats erg veel leuke excursies ondernemen. Malta is een echte aanrader..wij zoeken volgende keer wel een kleiner hotel wat iets persoonlijker is.

• 8Lindsay13-06-2016

Eenvoudig goed hotel

Wij zijn hier een week geweest, wij dacht in het Bayview hotel te zitten, maar daar zijn ze heel onvriendelijk. We waren blij dat we naar het zusterappartement mochten, super aardige mensen, ruime appartement kamers, heel schoon en vriendelijk! Ontbijt hadden we in het Bayview hotel, eenvoudig, niet heel veel keuze maar op zicht wel voldoende voor 1 week. Echt een aanrader, maar neit bayview dus! Zwembad is klein maar prima voor een paar uurtjes.

Appartement ST Blubay info