Hotel Preluna & Spa/Towers

Hotel Preluna & Spa/Towers
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Preluna & Spa/Towers voor je op een rij gezet:

173 reviews over Hotel Preluna & Spa/Towers in het Nederlands

Prijs-kwaliteit goed hotel.

baetsken
18-11-2016

Zowel het morgen- avondeten was goed en gevarieerd. We hadden voor we vertrokken ook naar de beoordelingen gekeken en velen vonden het eten minimaal, lauw en weinig gevarieerd. Daar hebben wij niets van ondervonden. Kamers waren netjes, niettegenstaande hadden we geen kamer met zeezicht, het uitzicht was minder, maar je bent niet veel op de kamer.

Je hebt wel een goed grondplan van het hotel nodig, het is niet echt duidelijk waar alles zicht bevindt.

Prima bus- en ferry verbinding. Niet direct uitstappen boeken bij de hostess, er is genoeg keuze vlak aan het hotel en bij de overzet naar Valetta. Tip/ als je in Medina bent is het leuk om langs te gaan bij het koffiehuis Fontanella, daar heb je een prachtig zicht over een groot deel van het eiland. Wij hadden begin november een zalige temperatuur van 25 gr C.

Niets bijzonders

Jacky
22-7-2016

Een al wat ouder, groot hotel.

Praktisch, schoon, maar weinig sfeervol ingericht. Verwacht geen wauw effect!

Het hotel biedt veel en is daardoor een beetje onoverzichtelijk:

- een zonnedek met jacuzzi (mooi uitzicht, weinig bezoekers, enorm heet)

- spa en wellness

- een buffet restaurant en 2 andere restaurants

- een mini golf

- een lounge bar op het dak en een bar in de lobby

- een zwembad zowel binnen (bij de spa) als buiten bij het rotsstrand(weg oversteken)

- een sport area

Al deze faciliteiten zijn oke maar zien er gedateerd en weinig sfeervol uit. Er is op sommige plaatsen ook totaal geen toezicht door personeel.

Ontbijt en lunch buffet was prima, met diner vonden wij het wat weinig afwisselend en niet allemaal even lekker en warm.

Het buiten zwembad(zout water) ligt aan de overkant van de straat, je kunt hier ook het rotsstrand op. In de week dat wij er waren is het zwembad slechts 1x schoongemaakt en bijgevuld.

Bijna alle bars zijn onderbezet(vooral in de avonden) en afgezien van de zwembad bar is er voor all-inclusive gasten weinig assortiment in (alcoholische) dranken.

Voor kinderen is er helemaal niets (op de mini golf na)

Er is geen animatie aanwezig, in de avonden zijn er lokale artiesten die optreden bij een van de bars.

Personeel is vriendelijk, behulpzaam en beleefd, maar doen alles op hun gemak.

Kamers zijn oke, en dienen hun doel, echter vonden wij de matrassen erg doorgezakt.

In het hotel kun je bijna overal gebruik maken van de gratis wifi en ook bij het zwembad heb je aan de bar wifi.

Locatie van het hotel is prima, aan een drukke straat / boulevard. Winkels, bars en restaurants, St.Julians en de haven waar je een boot kunt pakken naar Gozo, Comino en Valletta liggen allemaal op loopafstand.

Prima ligging voor redelijke prijs

Huib Schot
29-6-2016

Prima zoutwater zwembad met open hek naar ligplaatsen direkt aan zee. Ontbijtbuffet. Vriendelijk behulpzaam personeel. Boek kamer met balkon en zeezicht. Uitstekende prijs/kwaliteit. Vanaf balkon Skyroom 13e etage prachtig uitzicht over baai en deel van Sliema. Vrijwel dagelijks om 20.30 uur live entertainment in de Skyroom voor iets oudere jongeren (jaren 60/70 muziek).Koffie en vruchten sap uit automaat. Sommige kamers iets gedateerd (wel schoon). Gratis Wi-Fi. Goed en goedkoop openbaar vervoer. Veel excursie's zowel over water als over land. Tip, in Tower Street vlak bij de haven van Sliema ligt het supporters home van voetbal vereniging Sliema Wanderers. Kleine nauwe ingang (met meestal een bord met dagelijkse specialiteiten) maar je kunt er voor een redelijke prijs lekker eten. Normaal staat er voor vroege vertrekkers een container met koffie en verpakte chocolade croissants

Heerlijk vakantie en goed verzorgd en schoon hotel

Jo van de Sande
28-6-2016

Cultuurvakantie, dus goed openbaar vervoer, bezienswaardigheden makkelijk te bereiken. Veel cultuur, wat de moeite van het bewonderen waard was.

Minder goed : afspraak met personeel hotel bij vroeg vertrek met excursie of vliegreis; geen ontbijt terwijl toch afgesproken.

Wegen niet zo best.Onbegrijpelijk dat veel europees geld wordt gestoken in restaureren forten en gebouwen, en niet in wegen.

Voor de 16e keer

Paula
26-1-2016

Ben er voor de 16e keer geweest en dat zegt genoeg.

+ ligging (drukke straat, maar dat maakt de ligging juist goed. Bus stopt voor hotel, vanaf boulevard beneden kun je met ferry naar Valletta, loopafstand van St Julians)

+ zwembad (ja het is zout water, komt rechtstreeks uit de zee. Na het zwemmen kun je douchen / afspoelen)

+ mogelijkheid tot duiken (bij het zwembad is een duikschool)

+ je kunt meteen de zee in en daarna uitrusten op een ligbedje. Let alleen op als de stroming heftig is (of een catamaran langskomt, waarschuwen ze je voor).

+ ontbijt is prima en voldoende. Geen enorm ruime keuze, maar prima te doen.

Voor avondeten zou ik niet voor hotel kiezen. Dan zou ik genieten van de Maltese restaurantjes in Sliema of St Julians. Voordeel aan Sliema is: mochten buschauffeurs staken (wat soms gebeurd in Malta) dan heb je voldoende mogelijkheden in de buurt. Winkelen in Sliema, boottochtje met Captain Morgan of een andere, naar St Julians lopen of met de ferry naar Valletta. Zit je aan de kant van Melieha dan ben je meer gebonden aan bussen.

Personeel is aardig en vriendelijk. Heb je iets extra's nodig? Vraag het bij de receptie. Geen enkel probleem.

Vanwege de drukte kun je bijna nooit eerder de kamer op. Maar dat is begrijpelijk. Ze proberen zo efficiënt mogelijk te werken, maar hotel is gewoon (bijna) altijd vol. Je weet dat je pas halvewege middag erin kunt. Wel kun je je koffer stallen en alvast Malta gaan ontdekken. Het eiland heeft zoveel moois te bieden dat je aan 8 dagen echt te weinig hebt.

Tips om te bezichtigen:

- Gozo

- Comino (Blue Lagoon)

- Blue Grotto

- Marsalokkx

- Mdina en Rabat

- Mosta

- Valletta (1 dag is te weinig)

- Melieha Bay of een ander zandstrand

- Popeye Village (vooral voor kinderen erg leuk)

- Een boottocht door de havens of langs de kust

- De drie voorsteden (Senglea, Vittorioso, Cospicua)

- Dingli Cliffs

- De Hop on - Hop off bus (dag / avond)

goed hotel

isabelle83
16-9-2015

een schone, nette standaard kamer met balkon(zaten aan de achterkant)

Op de kamer was airco en hing een ventilator, dat was erg fijn want het was ontzettend warm!

Het hotel ligt aan een drukke straat en aan de overkant van de straat ligt de boulevard en strand(geen zand) veel restaurantjes.

In het hotel is een fitnessruimte en een klein zwembad met 2 bubbelbaden een sauna, infrarood sauna(die het niet deed) en turks stoombad waar je kosteloos gebruik van mag maken

Op 5 minuten loopastand is een supermarkt.

We hadden half pension geboekt. Het ontbijt was erg goed en uitgebreid.

diner buffet vonden we matig, wel genoeg keuze en er werd voldoende bijgevuld als er iets op was. elke dag ook wel andere dingen maar het was niet echt onze smaak. De soep en toetjes(taartpuntjes) waren wel lekker.

nooit meer

Vanessa
10-9-2015

Het hotel is verouderd en moet dringend opgefrist worden.

De kamers zijn basis en niet al te proper. Er wordt niet elke dag gedweild, ik vond tweemaal haar in mijn bad. Ik had maar recht op 1 zeepje en 1 kleine shampoo voor mijn verblijf van 10 dagen.

Personeel aan de receptie is onvriendelijk en grof. Zo ook het personeel aan het zwembad. Het zwembad is ook niet proper en een uur voor sluitingstijd begint het personeel de ligbedden al op te ruimen.

Het restaurant valt ook zwaar tegen, ik heb tien dagen lang pasta en sla gegeten. Het ontbijt is ook heel simpel.

Goed hotel

Emely
25-8-2015

Goed hotel, wij hadden een voordeelkamer geboekt dit was goed te doen.

Verder was het ontbijt ook prima en was er een mooi zwembad bij.

had er meer van verwacht

esther
18-8-2015

goed was de zeer ruime kamer met een fantastisch uitzicht op zee. Het gemak dat ze overal engels spreken

minder goed was het eten, de schoonmaak, de toeterende chauffeurs, het vele verkeer het zoute zwembad, dat de handdoekenservice geld kost ( 20 euro )

Helemaal top!

Lauraennick
30-7-2015

Mooi hotel, drankje bij aankomst! Onze kamer was met zeezicht, wel echt een aanrader! Jacuzzi op de 8e verdieping met een mooi uitzicht waar we na het zwemmen in het zoute water zwembad(wat we wel iets minder vonden) nog even onze middag afsloten. Ook het binnenbad was heel lekker om nog even in te relaxen. Wat ook wel jammer was is dat de turksstoombad stonk en niet naar eucalyptus rook(misschien al verholpen). We hadden alleen met ontbijt genomen, waar we iedere ochtend ook wel lekker gegeten hebben. Naast t buitenzwembad, (fortuzza) weet niet meer precies hoe het heet. Heerlijke cocktails waarvan tussen een bepaalde tijd 11-7 ofzo de 2e gratis was ook daar geluncht/gedineerd en was allebei heel lekker. In het hotel hebben wij geen avond gegeten. Lekkere vakantie gehad samen met mijn vriend, zou er zeker nog wel een keer terug willen als ik nog een keer naar Malta ga!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Preluna & Spa/Towers in Sliema (bij St. Julian's Bay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Preluna & Spa/Towers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Preluna & Spa/Towers scoort een 7.42 uit 10 op basis van 179 reviews.