Hotel Plevna

12 reviews over Hotel Plevna in het Nederlands

goed hotel

Yvette
16-9-2016

goed gelegen, dicht bij St-Julian en Sliema haven, op 80m van de mooie promenade. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hadden kamer met ontbijt . Het ontbijt was goed met keuze en werd steeds bijgevuld. De kamer was sober, iets groter had beter geweest maar alles was er wat je nodig had. Je kon zelfs koffie of thee maken op de kamer. Het terras was wel heel klein maar aangezien je niet naar daar gaat om op je kamer te zitten is dat ook maar een klein minpunt. Aan de zee hadden ze nog een zwembad met genoeg stoelen en parasols. Daar kon je ook voordelig iets eten en drinken.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Centraal gelegen, prima hotel.

Petra
22-7-2010

Ben hier in mei geweest samen met twee vriendinnen. Het hotel is gewoon prima, niets op aan te merken. Verwacht geen 5 sterren daar is de prijs ook niet naar maar wij hebben er een heerlijke week gehad! Malta vonden we ook de moeite waard.

Gereisd met vrienden in mei 2010

Beach Club verbeterd

J.M. van Vondelen
14-6-2009

Ik ben nog terug geweest.van 13 t/m 17 mei jl. voor een paar dagen voor zaken in Malta. En ik moet zeggen dat de Beach club erg netjes is opgeknapt. nieuwe tegels aan de muur en een alles is vernieuwd bij de toiletten. Hopelijk kunnen de gasten het ook schoon houden. Het eten is als gewoonlijk redelijk. aardig personeel. Ik ga in September weer. Maar dan voor hoofdzakelijk de zon. Groet. Jan van Vondelen

Gereisd alleenreizend in mei 2009

Aardig Hotel

J.M. van Vondelen
14-3-2009

Ik ben er nu al een paar maal geweest 6 keer.Laatste keer was 28/2-7/3 2009 jl. Het personeel vriendelijk. Bij de Beach-club kunnen de toiletten wel wat schoner.Open van mei t/m oktober. Het heren toilet bij de bar in het hotel kan ook wel wat schoner. Het eten is goed-niet slecht. De lunch bij de Beach-club is goed. Verder een rustig hotel en dicht bij de winkels,bushalte,en de promenade waar goede restaurants zijn te vinden Groet Jan van Vondelen

Gereisd alleenreizend in maart 2009
2006

Oege Wij hebben het hotel in 2006 bezocht, personeel was vriendelijk, eten was in vehouding tot de prijs en de grote van het hotel redeleijk. Het ontbijt is vooral engels georienteerd, maar was ruim voldoende variatie, diner was redelijk. Wij hadden een grote kamer en hebben geen lawaai overlast gehad. Minder dan in andere duurdere hotels.

Gereisd anders in Sat Jun 10 2006 22:43:57 GMT+0000 (UTC)
2005

Dit Hotel is al oud en wordt slecht onderhouden

Leo en Willy
17-10-2005

Dit Hotel is al oud en wordt slecht onderhouden.Kamers klein sanitair slecht en versleten.Personeel onvriendelijk(weinig jong personeel)Onbijt is super slecht, dik gesneden brood, schijfjes kaas net karton,vieze tafels versleten stoelen. Het Hotel is heel rumoerig zowel buiten als binnen. Ik snap niet dat deze Touroperator dit in hun reisfolder durft te zetten. Op de foto's lijkt het heel wat maar het is in werkelijkheid heel bedrieglijk.In zijn geheel genomen is dit een slechte lokatie. Geen aanrader.

Gereisd anders in oktober 2005

Wij verbleven in juli 2005 een week in het hotel Plevna.

Prijs/kwaliteit is dit zeker een aanrader.

Ligging is prima, dicht bij zee en busterminal.

Lawaai is wel een probleem in dit hotel, zowel van het personeel dat 's morgens aan het werk gaat als de flinterdunne muren, maar zeker niet zo erg dat het onze vakantie minder aangenaam gemaakt heeft !

Het eten was voortreffelijk, ontbijt idd iets minder, maar er was keuze tss engels ontbijt, pannekoeken en vers fruit, ontbijtgranen en het typische Maltees brood, dus al bij al niet slecht.

Gereisd anders in augustus 2005

Wij zijn in '02 en'04, 15 dagen in dit PLEVNA hotel te &

Dhr & Mw M.C.Veen & vrienden
1-2-2005

Wij zijn in '02 en'04, 15 dagen in dit PLEVNA hotel te gast geweest, het eten was uitstekend i.v.h. met andere 3-4 ster hotels op Malta en elders (NL!) Als ex-reisleiders v/h 32x op Malta geweest voorn. 4-5 ster hotels, i.v.h. is het kleine Plevna uitstekend te noemen, vriendelijk personeel, goede bedden & hygiënne, gezellig. Malta is 1.5x Texel, dus geen superluxe resort als Spaanse costa's! De Maltezers zijn de meest vriendelijke en eerlijke mensen die U zich kan wensen, gevoel voor humor, 95% spreekt Engels, wij hebben vele Maltese vrienden die ook ons in NL bezoeken! Soms heeft men nu niet direct een hoge dunk van vele NL-ers hier te lande, b.v. onbeleefdheid, verkeer, voor-dringen, luidruchtig, horeca, etc. Men vindt NL mooi, unique en gastvrij, geeft ons land toch een 8.5 ! Wij: Malta een 7 voor natuur en een 9 voor de culturele rijkdom !!

Gereisd anders in februari 2005

De kamers zijn sober, maar OK

Danielle
10-1-2005

De kamers zijn sober, maar OK. Het kon wel wat netter, vooral de badkamer! Onze airco liet het afweten en bij temperaturen van 35°C. is koeling wel aangewezen. Na veel en lang aandringen werd ze hersteld en afgesteld op 16°C !! Verder was het hotel was héééél rumoerig (vooral de kamers dicht bij de lift hadden ontzettend last van lawaaihinder). Het eten was eetbaar en daarmee is alles gezegd.

Gereisd anders in Mon Jan 10 2005 11:02:08 GMT+0000 (UTC)
2004

Wij zijn heel wat gewend, maar dit was echt een domper, gelukkig gingen we hierna nog naar een ander hotel. Het hotel is ouderwets, personeel niet vriendelijk en het ontbijt niet lekker, we gingen elke ochtend buiten de deur ontbijten. Schoonmaaksters maken 's ochtends op de gang te veel herrie zodat je om 7 uur al wakker bent. Een smoezelig, ongezellig hotel. Gelukkig is Sliema zelf wel erg leuk. Wij adviseren Hotel Preluna & Towers, ongeveer dezelfde prijs, maar veel beter.

Gereisd anders in oktober 2004

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Plevna in Sliema (bij St. Julian's Bay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Plevna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.