Hotel Milano Due

MaltaMaltaSliema (bij St. Julian's Bay)
6.7VoldoendeScore uit 6 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.7VoldoendeScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

6 Reviews over Milano Due

• 5Mirjam12-07-2013

Pas goed op je bezittingen

Op zich prima hotel voor wat je ervoor betaald. Maar laat geen waardevolle spullen of geld achter op je kamer als je weggaat. Bij ons zijn de portemonnees leeggehaald terwijl we weg waren, deur op slot was en sleutel bij receptie in beheer was. Toen we dit bij de receptie aangaven werd de manager nog boos ook en viel hij tegen ons uit. Wij gaan hier niet meer heen.

• 7t van bijsteren18-05-2013

goede prijs en kwaliteit verhouding

prima en eenvoudig hotel goede service vriendelijk personeel elke dag worden de kamers schoon gemaakt en de handdoeken verwisseld ontbijt simpel maar genoeg geweldige ligging vlakbij de bussen en de ferries in de directe nabijheid winkels restaurants bars en terrassen vanuit de zevende verdieping waar het ontbijt is een geweldig uitzicht op sliema baai en valleta aan de overkant

• 7Prins17-02-2011

Eerder 2 1/2 ster

Het ontbijt was sober voor een driesterrenhotel. De kamers zijn ook vrij gehorig. Het personeel is wel uiterst vriendelijk en gedienstig!

• 7Evert-Jan01-01-2008

Fijn verblijf gehad in december tijdens de kerstdagen. Aardig personeel en heel mooie ligging. Prachtig uitzicht over de baai.

• 7Truus01-01-2008

Eenvoudig hotel met perfecte ligging en bijzonder fraai uitzicht over de Marxamsett haven. Aardige mensen die zeer servicegericht zijn.

• 7Truus29-12-2007

Eenvoudig hotel met prima service, mensen zijn er echt op gericht het je naar de zin te maken. Kamers met zeezicht hebben prachtig uitzicht, maar zijn erg klein. Onze kinderen hadden een kamer met zijzeezicht met een balkon. Dat waren juist heel ruime kamers. Eenvoudig sanitair, maar het werkt. Eten gezien de prijs erg goed. Ontbijtbuffet voldoende, divers brood, kaas/vlees/zoet beleg, ontbijtgranen, melk en koffie/thee, 1e kerstdag Engels ontbijt. Dinner keuzemenu, heel smakelijk tegen erg lage prijs. Ook prima pizza's en salades.

Hotel Milano Due info

Building information