Hotel Marina ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Kelly Huijsmans

Wat een geweldig fijn hotel!

Kelly Huijsmans
12-5-2012

Net terug van een paar dagen Malta, en ben blij dat ik voor dit hotel heb gekozen.

Hartstikke modern ingericht, en had een geweldige kamer, mét zeezicht.

Ik was in mijn eentje, en had 2 bedden, een balkon, ruime badkamer met bad en een buro.

Ook het personeel vond ik erg vriendelijk. Ik had een lekkende toilet, en deze is direct gemaakt, na verschillende excuses van de desbetreffende medewerker.

Dit hotel heeft echt de perfecte ligging als je in Sliema op vakantie bent. Erg veel restaurantjes en winkels in de buurt, en met een prachtig uitzicht op Valletta.

Kamer werd iedere dag netjes schoongemaakt, en je krijgt ook iedere dag schone handdoeken. Het bed lag ook heerlijk, maar vond hem soms een beetje hard.

Ik kan niets zeggen over het eten omdat ik geen ontbijt heb genomen daar door de slechte reacties. Heb iedere dag een eindje verder op een broodje gehaald. Maar ik moet zeggen dat het eten er wel erg goed uit zag!

Mocht ik terug gaan naar Malta, dan boek ik sowieso dit hotel weer!