Hotel Marina

7,6

6 reviews over Hotel Marina in het Nederlands

Precies wat we wilden

Monique, 30-10-2017

Hotel Marina is een simpel hotel maar dat was voor deze keer precies wat we zochten. Ruime 3 pers. kamer met badkamer. Geen balkon , uitzicht op binnenplaats. Mooie ligging aan de boulevard en midden in het centrum van Sliema. Het hotel heeft een klein maar leuk dakterras op de bovenste verdieping. Prachtig uitzicht.

Wat een geweldig fijn hotel!

Kelly Huijsmans, 12-5-2012

Net terug van een paar dagen Malta, en ben blij dat ik voor dit hotel heb gekozen.

Hartstikke modern ingericht, en had een geweldige kamer, mét zeezicht.

Ik was in mijn eentje, en had 2 bedden, een balkon, ruime badkamer met bad en een buro.

Ook het personeel vond ik erg vriendelijk. Ik had een lekkende toilet, en deze is direct gemaakt, na verschillende excuses van de desbetreffende medewerker.

Dit hotel heeft echt de perfecte ligging als je in Sliema op vakantie bent. Erg veel restaurantjes en winkels in de buurt, en met een prachtig uitzicht op Valletta.

Kamer werd iedere dag netjes schoongemaakt, en je krijgt ook iedere dag schone handdoeken. Het bed lag ook heerlijk, maar vond hem soms een beetje hard.

Ik kan niets zeggen over het eten omdat ik geen ontbijt heb genomen daar door de slechte reacties. Heb iedere dag een eindje verder op een broodje gehaald. Maar ik moet zeggen dat het eten er wel erg goed uit zag!

Mocht ik terug gaan naar Malta, dan boek ik sowieso dit hotel weer!

Goed Hotel.

J.C./A.C. van Eekelen -Sebregts, 27-11-2008

Wij waren in dit hotel in November 2008. Lekker rustig hotel.Reeds diverse keren in dit hotel geweest.

Heel veel winkels,drink en eet- gelegenheden in de omgeving

Tevens aan de overzijde van de straat diverse bussen en boten naar verschillende plaatsen voor excursie.

Oud, vies, de veren v

Yvonne, 5-5-2007

Oud, vies, de veren v.d. bedden steken in je r...Altijd veel studenten in hotel welke daar werken maar ook wonen. En deze maken elke nacht weer zeer veel lawaai.

mei 2007

Ik kom reeds diverse jaren in dit hotel

J.C.M. van E. Steenbergen .Nederland, 6-6-2006

Ik kom reeds diverse jaren in dit hotel.Meestal in de maand December en voorjaar.Vooral de kamers met zeezicht zijn fantastisch gelegen en met een prachtig uitzicht op de stad Valletta.

Over het algemeen in December de meeste touristen welke ieder jaar terugkomen uit England.Prima Hotel Marina.

Ik heb in dit hotel 4 weken gezeten voor een talencursus van EC. dus als je er in de zomer komt zitten er een stuk of 70 jongeren tussen de 14 en 18 jaar.

het is niet echt een luxe hotel, kamers zien er oke en verzorgt uit. het eten vond ik alleen niet goed, ontbijt was nog te doen, maar het avondeten was echt niet te vreten!!! gelukkig zit de burgerking ernaast

We hebben een aantal aanbieders voor Marina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marina in Sliema (bij St. Julian's Bay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marina scoort een 7.58 uit 10 op basis van 7 reviews.