Tijdelijk €25 aanbetaling

+16

6.4VoldoendeScore uit 66 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

66 Reviews over Fortina

• 6Sophie14-09-2017

niet voor herhaling vatbaar

Het uitzicht is super. De kamer was niks.

• 4Hetty25-07-2016

Nooit meer

Het uitzicht is geweldig maar dan is ook alles gezegd. We kregen een kamer op de tweede verdieping met een wc die bijna niet doorspoelde na hierover geklaagd te hebben kregen we de volgende dag een andere kamer, het bleek dat het een bestaande klacht was. In onze nieuwe kamer werkte de tv niet goed en de we hadden geen elektrische tijd na ook hierover verschillende keren bij de receptie geklaagd te hebben werd dit ook opgelost maar ondertussen waren er al twee dagen voorbij. De drankjes bij het zwembad zijn schrikbarend duur en het personeel is niet vriendelijk. Voor een vier sterren zou je iets anders verwachten ook wat het ontbijt betreft slecht bij gevuld en weinig keus. vooral in vers fruit. Wij vonden het geen prettig verblijf.

• 6jomar19-01-2016

goede ligging maar vieze kamer

klein bed met plastic matras met plaat board eronder. Airco deed het niet, terwijl het 20 graden was

• 8Rieks en Gerrie13-11-2015

Perfecte locatie voor weekje zon en sight seeing

Het 4 sterren hotel Fortina ligt in een drukke straat direct aan zee. Wil je zo weinig mogelijk last hebben van het lawaai van de straat, boek dan een kamer vanaf de 3e verdieping. Wij hadden een kamer met een super uitzicht op de haven en de oude stad Valletta. De kamer was oké, maar wel redelijk klein met een klein balkon. De stopcontacten in de kamer zijn enkel geschikt voor Engelse stekkers. zorg dus voor een passende universele stekker. Het hotel heeft diverse zwembaden. zowel in de tuin als direct aan zee (zoutwaterzwembad). Het ontbijt en avondbuffet is goed verzorgd, maar wel erg massaal. Wifi in de restaurants en in de lobby is gratis. Nagenoeg tegenover het hotel is een busstop. Het openbaar vervoer is op Malta goed geregeld. Voor €1,50 mag je 2 uur met de bus reizen (incl. overstappen). Er zijn ook hop on en hop off bussen, een veerboot naar de oude stad Valletta en diverse dagcruise mogelijkheden. Voorts een winkelcentrum en veel restaurants, bars, etc.

• 8kelderj09-02-2015

Uitstekende hotel met prachtig uitzicht Valetta

Hotel Fortina Sliema is een uitstekend hotel waar we een leuke vakantie hebben genoten met prima eten en ruime keuze in 5 restaurants waar je ook a la cart kunt eten. De kamer die wij hadden (128) is een ruime kamer met grote badkamer, uitstekende bedden en een ruim balkon in de binnentuin. Het uitzicht vanuit de eetzaal op Valetta is schitterend op de kerk met de koepel, de ommuurde stad die s' avonds prachtig is verlicht. Het hotel heeft een uitstekende ligging voor de winkels en in de directe nabijheid een mooi overdekt winkelcentrum met een breed scala aan winkels. Wij hadden een all-inclusive formule inclusief wijn aan tafel en een uitstekend buffet. De kwaliteit van de wijn aan tafel was matig. De tafels in de eetzaal staan wel erg dicht naast elkaar waardoor weinig ruimte om door de paden te lopen. Het hotel is ook dicht bij de boulevard waar het lekker flaneren is en ruim voorzien van bankjes waar je lekker in de zon kunt zitten. Het verkeer in Malta is erg druk.

• 8Ina Bosgraaf29-07-2014

Prima hotel

Wij verbleven in het 4* gedeelte (hotel Fortina) en dit maakt aan de buitenkant een wat vervallen indruk. Het ligt aan de gezellige, drukke boulevard naast winkelcentrum The Point. Bushalte en boten/ferry op loopafstand. We hadden een superior seaview room op de 6e etage en het uitzicht op Valletta is fenomenaal! Prima kamer, klein balkon, maar het voldoet. Perfecte airco. Dagelijks schoonmaak en vervanging van de handdoeken. Het zwembad is aan de kleine kant, maar de fijne ligbedden, parasols en de fantastische ligging maken veel goed. De liften zijn vernieuwd en de fitnessruimte wordt volledig verbouwd. Het restaurantpersoneel is vriendelijk en hulpvaardig. De dames aan de receptie moeten echter nog veel leren! Een 8 voor het restaurantpersoneel, een 4 voor de receptie. In buffetrestaurant La Vallette wordt het ontbijt gereserveerd. Prima, veel Engelse gerechten, maar voor elk wat wils. 's Avonds kun je zo aanschuiven. De overige restaurants werken met reservering.

• 8c schreurs09-07-2013

dit niet meer

hotel fortina is een goed hotel maar op engels ingesteld eten was goed veel keuze maar wel veel vet omgeving was goed veel te zien op malta we zijn er 15 dagen geweest personeel was vriendelijk en behulpzaam maar een ontbijt op de morgen van vertrekzat er niet in. na veel vragen en zeuren kregen we het wel .het broodje was droog de vleeswaren waren verkleurd zat geen mes bij de boter moest je met je vingers op het broodje smeren. al met al slecht geregeld

• 9Bernadette01-05-2013

Geweldig hotel!

De kamers zijn echt super goed. Wij hadden twee keer een tweepersoonsbed. Elke dag nieuwe handdoeken en werden de kamers goed schoongemaakt. Het personeel was zeer vriendelijk en hielpen je zeer goed.

• 8nicole17-04-2013

Hotel met goede service

hotel Fortina is een 4 en een 5 sterren hotel. ook bij het 4 sterren hotel kun je van verschillende restaurants gebruik maken bij vol of HP. Restaurant Tigne is veruit het beste (maar ook het snelste vol gereserveerd) het hotel staat aan de drukke staat maar heeft echt uitzicht op zee en op de hoofdstad Valetta.

Binnentuin heel mooi (met zwembad) Bij dit hotel heeft een Niet- Zee-zicht Kamer heeft nu dus wel een mooi uitzicht! het hotel heeft meerder zwembaden in de binnentuin, of juist zwembaden met uitzicht op zee. vriendelijke bediening.

De faciliteiten buiten zijn zeer goed, binnenbad en fitnessruimte mogen echt een opknapbeurt hebben. Ze zijn wel bezig met de liften te vervangen dus er wordt aan de faciliteiten gewerkt.

Er is meer op Malta te zien dan je denkt.

• 8Mimi06-07-2011

Très bon hôtel

L'hôtel Fortina 4 est un très bon hôtel. Les chambres sont correctes, la mienne était spacieuse avec un balcon vue sur la piscine du 5 (faisant partie de la même chaîne). En all in, vous aurez droit de boire à volonté (cocktails compris) et de manger dans les 5 restos de lhôtel. Dans le resto La Vallette, la nourriture est bonne et variée : buffet de salades varié, chaud-cooking, différentes viandes, féculents, gratins de légumes,.. vous avez vue sur la piscine d'eau salée et de cette piscine, vous avez une magnifique vue sur La Valette. L'hôtel est très bien situé, tout près des arrêts de bus,ferry, bâteaux pour excursioner. Vous avez la possibilité de vous baigner à une "plage" de rochers (descente dans l'eau grâce à une échelle), le centre commercial The Point de 3 étages se trouve à 3 minutes à pieds de l'hôtel. L'hôtel se situe tout près du centre de Sliema (restos, magasins, achats exursions). Notons que l'hôtel dispose d'un grand spa. Je conseille vivement cet hôtel!

Hotel Fortina info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Tigne Seafront A, SLM15