Pension Comfort Inn

Pension
Pension Comfort Inn

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Comfort Inn in het Nederlands

Doe maar alsof je thuis bent...

Stien & Cindy
18-11-2009

Leuk pensionnetje met zeer ongedwongen sfeer en gezellige uitbaters. De kamers hebben al betere tijden gezien, maar ze hebben een eigen badkamer en alles werkt. De bedden zijn niet doorgelegen en het is er voldoende rustig om een goede nachtrust te bieden.

Voor de rest doe je eigenlijk waar je zin in hebt. Er is een gezamelijke ruimte beneden met gratis biljart, tv en internet (ook WIFI voor diegenen die hun laptop meehebben) en een frigo waar je zelf spullen mag instoppen.

Het ontbijt 's morgens is sober maar voldoende (in buffetvorm).

Het pensionnetje lijkt wat in een achterafstraatje te liggen maar ligt eigenlijk op een schitterende locatie in Sliema. Na een paar stappen zit je in het winkelcentrum en een paar passen meer brengen je naar het busstation en de watertaxi naar Valetta (+/-5 min). Ook het strand en de promenade liggen op wandelafstand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Comfort Inn in Sliema (bij St. Julian's Bay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Comfort Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.