Hotel Bayview & Apartments

Hotel Bayview & Apartments

15 tips over Hotel Bayview & Apartments

Martin, 24-6-2015

- Koop bij Vodafone een SIM (€20 voor 1GB data) meer als genoeg.

- Wanneer je naar een mooi strandje wil ga dan naar Riviera Bay (Għajn Tuffieħa), je pakt bij het hotel bus 15, deze wordt bus 225 en je stapt uit bij bushalte "Riviera".

- Wanneer je naar Pacevile wil stap je uit bij bushalte "Ross"

- koop "The Entertainer" https://www.theentertainerme.com/Malta/products2015

- Check bij het hotel voor de terugweg online in! Je kunt dan op het vliegveld de meest rechtse incheck-balie nemen

wibo jellema, 8-10-2014
voortaan bij boeking keuze mogelijk maken tussen seaview appartement met of zonder keuken.
kimwitkam, 11-8-2014

Sliema ligt centraal op het eiland waardoor het door de goede busverbinding mogelijk is om over het hele eiland te reizen. De kosten hiervan zijn €6,50 voor een weekabonnement en €1,50 voor een dagticket. Binnen 15min staat u in het mooie Valletta. 's Avonds is St. Julians zeker een aanrader met leuke restaurantjes aan de baai. Ook zijn hier veel uitgaansgelegenheden.

Vanaf Sliema vertrekt iedere dag een boot richting de eilanden Comino en Gozo. The Blue Lagoon is zeker een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Bayview & Apartments voor je op een rij gezet:

Vermeulen, 2-8-2014
Als je niet teveel verwacht is het een goed hotel.
Mathilde de Vree, 11-9-2013
Tip: in het toeristische deel blijven op de boulevard en niet vanuit het hotel naar rechts, richting de tuinen, gaan wandelen (hoerenbuurt) en gezien de hele lage kosten kan je tot circa 22.30 de bus pakken
Judith, 4-7-2013

De excursie naar gozo en comino en the blue lagoon is erg leuk om te doen.

Kleine excursie (max 6 pers).je gaat met de jeep over gozo en met de speedboot naar en terug van gozo naar comino en malta. Blue lagoon is wel heeeeeel erg toeristisch en propvol, maar wel erg mooi.

Willem, 3-4-2013
uit het hotel 5 minuten naar links lopen en je staat midden tussen de winkels.
danielvandalen, 23-10-2012
let op: Als je slecht te voet bent neem niet zomaar de boot naar the bleu lagoon. Wij kwamen namelijk aan en met onze kinderwagen konden wij niet het land betreden. Voor de ouderen was dit ook niet te doen.Je moest namelijk eerst klimmen voordat je verder kon.
W. Kuperus, 1-10-2012
Tip: Ga vooral naar de 5 d movie over Malta in de Old Bakerstr. in Valetta, nieuw gebouw ( 6 weken in gebruik) modern ingericht en een schitterende filmimpressie over Malta in 5 D Heel apart. Echt een aanrader
guus, 29-9-2012

Vraag bij het inchecken direct om appartementen die beginnen met 82xx enz.

Wij hadden na de verhuizingen app.nr. 8291 gekregen en dit was inderdaad zeer netjes en mooi.