Hotel Bayview & Apartments

KinderhotelWeer vandaag21°15°
Hotel Bayview & Apartments
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Bayview & Apartments voor je op een rij gezet:

119 reviews over Hotel Bayview & Apartments in het Nederlands

Leuke vakantie

Henk Viering
9-9-2018

Bayvieuw is een mooi hotel aan de boulevard van Gzira/Sliema. Het is een van de laatste hotels aan de rand van Gzira/Sliema. De bus stopt voor het hotel, van hieruit kan je overal naar toe. Wil je naar Valetta, dan is het 5 minuten lopen naar de ferry en met 10 minuten varen sta je al aan de rand van Valetta. In de naaste omgeving zijn veel eetgelegenheden.

Leuk voor een keer

Yamilla
9-9-2018

Het uitzicht op de zeezichtkamer is prachtig, je kijkt uit over de gehele baai en prachtig Valetta. Het personeel is vriendelijk en de ligging is centraal als je wil touren over het eiland. Sliema zelf is ook een gezellige stad waar je alles kan vinden; winkels, restaurants en gezelligheid. Ook de ferry gaat vanuit hier naar Valetta. Het ontbijt was matig, weinig keuze, vaak waren bepaalde producten op en op een dag was het brood absoluut niet vers. De kamers op de binnenplaats zijn niet zo schoon qua bad/bedden... qua hygiëne en poetsen zijn er nog wel wat verbeterpunten. Al met al hebben we toch een heel fijn verblijf gehad doordat wij veel zijn gaan touren over het eiland en het geweldig mooie uitzicht vanuit het hotel.

Heel leuke vakantie gehad in bayview

Angel
28-12-2017

Eerst standaard 2pers kamer met keukentje gekregen na 1 ste dag geen water op de kamer hebben we een prachtige kamer met zeezicht gekregen top! Heerlijk wakker worden eind december met de zon die er vroeg bij is en het zo mooie uitzicht op de bay en Valletta aan de overkant.. bootjes overal super gewoon.

Ontbijt ca va niks speciaals. Bussen stoppen voor de deur heel gemakkelijk.

Poetspersoneel elke dag aanwezig en heel vriendelijk heerlijke bedjes goed geslapen.

Ligging perfect

Heerlijk

Laurijssen
16-12-2017

We haden de kamer geupgrade naar een kamer met zeezicht aangezien de andere kamers vanaf het balkon geen leuk uitzicht hebben. Maar kamer met zeezicht is de prijs echt waard. Super om op te staan en dan op de haven/zee uit te kijken. Aardig personeel, goed ontbijt, schone kamer elke dag weer! Oh en Gratis wifi.

nooit meer

Jan
2-10-2017

Betalen voor internet a 20 euro,receptioniste zeer onvriendelijk, airco niet te regelen hulde voor schoonmaakster regelde koelkast op de kamer,ligging goed bushalte voor de deur al met al hier nooit meer.

Middelmatig

I.
25-9-2017

Bedden zijn vreselijk. Sochtends je partner goedemorgen wensen middels een arm om hem heen kan niet, want dan lig je op de grond omdat de bedden uit elkaar schuiven. De matrassen zijn te groot voor het beddengoed, 1 x omdraaien en je ligt op een kaal matras. Letterlijk aftellen totdat je weer in je eigen bed kan liggen. De badkamer is redelijk.behalve dat de kit los laat langs de randen en begint te schimmelen is de rest schoon. De schoonmaakster doet haar best en maakt de kamer elke dag netjes schoon. Obbijt is heerlijk. Veel keus. Personeel is ook erg vriendelijk. Hotel is eem prima locatie, de weg oversteken en je kan de bus nemen overal naar toe en er zitten leuke en lekkere restaurantjes in de buurt.

Goed geregeld

Areen
27-5-2017

Service is beter dan het gemiddeld is in Malta, mensen zijn aardig en doen over het algemeen wel moeite om je te helpen (wat vaak in Malta niet het geval is).

Zwembad was netjes, ontbijt was heel goed en vrij afwisselend en als we iets nodig hadden, konden we eigenlijk altijd bij de receptie terecht.

In het kort; het was een hele goede ervaring.

Fantastisch!

XXX
3-5-2017

Bij boeken twijfels over het appartement, maar bij aankomst omvergeblazen! Heel mooi appartement met een geweldig uitzicht op de zee en Valetta! Bushalte recht voor de deur en supermarktje om de hoek. Genoeg te doen in de omgeving en vele boottochten en excursies. Het zwembad was ietwat klein, maar altijd genoeg ligplekken en was heerlijk om even te kunnen afkoelen. Echt een aanrader!!

Fantastisch appartement

Arend
5-9-2016

Het was een zeer mooi apartement met zeezicht wij waren met 2 personen maar er was voldoende ruimte voor 4 personen wat de prijs natuurlijk gunstiger maakt,de kamers werden elke dag keurig schoongemaakt en de handoeken omgeruild.

Het enige nadeel was dat er op korte afstand iedere avond een kermis was tot ongeveer 23.00 uur maar de geluidsoverlast was acceptabel.

Schoon en centrale locatie

Anne
10-6-2016

Prima ontbijt. De kamer werd elke dag schoongemaakt (incl nieuwe handdoeken). Enige minpunt aan de kamer was het verlaagde plafond in de badkamer waardoor de douchekop erg laag hing (op circa 185cm). Fijn dakterras met schoon zwembad. Bushalte voor de ingang van het hotel, ferry naar Valletta ook op loopafstand (10 min). In Sliema alleen restaurants aan de weg, dus wij zouden aanraden om in Valletta uit eten te gaan.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bayview & Apartments in Sliema (bij St. Julian's Bay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bayview & Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.