Hotel Bay Street Complex

MaltaMaltaSliema (bij St. Julian's Bay)

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Bay Street Complex voor je op een rij gezet:

5.7VoldoendeScore uit 3 reviews

5.7VoldoendeScore uit 3 reviews

0Tonen op kaart

3 Reviews over Bay Street Complex

• 8Travelone16-10-2012

Dla imprezowiczów

Świetne miejsce dla imprezowiczów. Obiekt usytuowany jest tuż przy rozrywkowej dzielnicy Paceville. Sam hotel ulokowany jest w części centrum handlowego, gdzie znajdują się bary, restauracje, a także dyskoteki. Do plaży można dostać się w kilka minut. Pokoje w hotelu są bardzo komfortowe i codziennie sprzątane. Personel jest uprzejmy i służy pomocą. Jeżeli jesteś młody i podróżujesz w gronie znajomych – ten hotel jest dla Ciebie.

• 8Susanne de Jager13-06-2009

Een prima hotel!

Een ontzettend mooi hotel met vriendelijk personeel. De hotelkamer die wij hadden was ruim en werd goed schoon gemaakt. De sauna was af en toe heerlijk, want 's avonds koelde het nog wel af buiten. Zeker een hotel om weer eens heen te gaan!

• 1Fam.Boeijen22-10-2008

malta was super maar dit hotel nooit meer!!

vriendelijkheid kennen ze niet in Bay street, bedden op terras waren bijna allemaal kapot. sauna, whirlpool en fitnesruimte waren te smerig voor woorden, de electra levensgevaarlijk!

Hotel Bay Street Complex info

Veilig betalen met