Hotel 115 The Strand & Suites

7.7Goed

Malta, Malta, Sliema (bij St. Julian's Bay)

7.7Goed

Hotel Info

• Aan zee
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor 115 The Strand & Suites voor je op een rij gezet:

115 reviews over Hotel 115 The Strand & Suites

• 5Reiziger21-07-2019

Last minut gebrek

Jammer van al de verbouwingen, ZWEMBAD gesloten, wegens verbouwing!!!! In het hotel Verbouwing!! Naast het hotel Verbouwing!! Echt slecht dat je in een hoogseizoen nog zoveel last kunt hebben van verbouwingen, 1 oké maar een zwembad sluiten, erg triest!

Met vrienden

• 2017
    9M. Seip13-06-2017

mooi hotel, zeer vriendelijk personeel

Het hotel is prima. Het zeer vriendelijke en behulpzame personeel maakte ons verblijf extra aangenaam.

Met jonge kinderen

• Oude reviews

7goudsmederij25-10-2013

prima!!!!

Eenvoudig, maar ideaal appartement met zeezicht aan de gezellige, levendige boulevard van Sliema. Vriendelijke ontvangst, elke dag schone handdoeken , matige poetsbeurt van de kamers.

• 2b_meeuwissen19-09-2012

Een "eens, maar nooit weer" ervaring

In september 2012 verbleven wij 6 nachten in dit hotel. Het hotel is prachtig gelegen en heeft een geweldig uitzicht. Helaas kregen wij een kamer toegewezen zonder daglicht. De kamer had wel een raam dat uitkeek op geblindeerde ramen, een groot aantal pijpen/leidingen, naar beneden gegooid vuilnis, een plantenbakje vol met sigarettenpeuken. Het hotel is sterk verouderd en dringend aan vernieuwing toe en de schoonmaak is ronduit belabberd (etensresten op de muur, poep op muur naast wc etc.). Er verblijven grote groepen Italiaanse scholieren in het hotel die zorgen voor enorme geluidsoverlast. Vanuit het restaurant een geweldig uitzicht. Ontbijt is acceptabel, maar kan beter (er staan grote bakken onafgedekte yoghurt + fruit (uit blik!). Dit alles gecombineerd met onverschillig (ramen en deuren worden niet afgesloten) en soms ronduit chagrijnig personeel wekt meer de indruk van een ondermaatse jeugdherberg dan van een "superior three star hotel" (website hotel).

• 9Patrick02-04-2012

Heel leuk hotel, voor herhaling vatbaar !

Aparthotel 115 The Strand* in Sliema (bij St. Julian's Bay) Het hotel is een prima verzorgd hotel ! Tenslotte ben je niet op hotel om heel de dag op je kamer te zijn. Alleen voor te slapen. En dat was ok ! De ligging is ideaal om van daaruit naar overal te reizen met de bus die ook goedkoop is ! Prijs kwaliteit is ook ok !

• 5Jadranka09-10-2011

Nooit meer

Geluidsoverlast, geen uitzicht op straat, te smalle gangen, badkamergordijnen aan de onderkant beschimmeld, opgesloten gevoel, moeilijk parkeren in de buurt.

Alleenreizend

• 9M.G. de Bruin30-09-2011

Goed hotel voor een goede prijs.

Was er voor de 2de maal in dit hotel en het beviel uitstekend. het is aan te raden om een appartement met zeezicht te boeken. deze zijn veruit de beste kamers. personeel erg vriendelijk en ik kreeg zelfs een flesje wijn met een kaartje waarop "Welcome back" stond. De kamer was groot genoeg voor mij alleen maar met z'n 2-tjes is het ook goed te doen. Ga er zeker weer heen volgend jaar.

Alleenreizend

• 5willem28-12-2010

never nooit meer

is een slecht verzorgende appartement /hotel rommelig en slecht onderhouden kamers

• 7marieke06-12-2010

Goed onderkomen

Niet al te chique maar goed genoeg voor mij, op vakantie ben ik toch nooit de hele dag op mijn hotelkamer/appartement.

• 7Nijenhuis06-08-2010

Sliema/Malta is geweldig, maar een ander hotel/app

Bij aankomst werd ons verteld dat onze kamer niet klaar was. (we hadden 1-kamer app. geboekt) Hiervoor in de plaats kregen we één nacht een hotelkamer en daarna een 2-kamerappartement met uitzicht op zee. Dus dat pakte voor ons erg goed uit. Dat was eigenlijk maar goed ook, want een 1-kamerapp. is echt een opgesloten kamer zonder balkon. Ook kregen we nog een diner en ontbijt voor de 1e avond en ochtend aangeboden. Dus kun je beter laten schieten!! Het eten was echt té smerig! Het 'buffet' was een soort van gaarkeuken, waarbij de kok je het eten op je bord gooide... Na deze ervaring hebben we het ontbijt maar laten schieten en hebben aan de boulevard gegeten, waar het eten echt super is en niet duur! Voor de rest is de service best prima, elke dag nieuwe handdoeken, vriendelijk personeel. Schoonmaak kan wel stukken beter! Weet dat het een jongerenhotel is met veel Italiaanse jongeren!

1 tip over Hotel 115 The Strand & Suites

• b_meeuwissen, 19-09-2012

Wil je dit hotel bezoeken, reserveer dan in ieder geval een kamer met zeezicht (het hotel heeft alleen aan de voorzijde kamers met zeezicht, dus het aantal kamer is zeer beperkt! De overige kamers hebben, in tegenstelling tot wat het hotel op de website vermeldt maar zeer beperkt uitzicht op de "internal courtyard". De meeste kamers zijn gelegen in "veredelde luchtkokers". Zeker als je een kamer hebt op één van de lager gelegen verdiepingen, bereikt het daglicht de kamer niet.

1 vraag over Hotel 115 The Strand & Suites

• eveline, 22-09-2012

hoe is het hotel?

De laatste week van oktober verblijven wij een paar dagen in dit hotel. De beoordelingen die ik lees zijn niet erg positief;is er iemand die kan zeggen,wat wij van dit hotel kunnen verwachten?Wij hebben wel een kamer met zeezicht geboekt. Alvast bedankt voor jullie reaktie!

Peter, 01-06-2013

Als de kritieken negatief zijn, wat wil je via jouw vraag dan nog weten?

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice

• SaunaHammam, Hetelucht sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk