Sliema (bij St. Julian's Bay)

We hebben een aantal aanbieders voor Sliema (bij St. Julian's Bay) voor je op een rij gezet:

Bebsy

vakanties Sliema (bij St. Julian's Bay)

Bebsy

Reviews over Sliema (bij St. Julian's Bay)

Sliema leuk en centraal gelegen.

mvb,
    10-2-2019

Sliema is leuk en een goede uitvalbasis om malta te verkennen. hier vertrekken namelijk alle veerboten naar gozo en valetta. Slieme elf heeft leuke terassen, eettentjs en winkels. taxi zijn goedkoop. je moet wel het weer meehebben in de winter.

Gereisd met partner in februari 2019

Verblijf in hotel met uitzicht op de haven

Laurijssen,
    20-12-2017

Ik vond het een erg gezellig, leverdig plaatje. Veel leuke winkels en terrassjes. Er wordt echter alleen veel gebouwd momenteel. Veel oude leegstaande panden en stukken trottoirs. Ben benieuwd hoe het er over 5 jaar uit ziet. Verder heelijke resaurantjes, aardige mensen en mooie rondom liggen de plaatsjes. St. Pauls bay - Valetta. Denk dat het in de zomer ook echt super is dan is de temperatuur heerlijk en kun je lekker zwemmen in het helder blauwe water......

Gereisd met partner in december 2017

Leuk eiland om bezienswaardigheden te bekijken.

Monique,
    30-10-2017

Leuk eiland om met een HOP ON - HOP OF bus te verkennen. Er zijn weinig stranden , het is een rots eiland. Om een strand te bezoeken moet je vanaf Sliema een bus nemen. Met de boot naar Comino, Bleu Lagoon is zeker een aanrader . Dit eiland is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Malta is schitterend, wel erg druk qua verkeer.

Ton,
    18-2-2017

Wij vonden het heerlijk. Er is zoveel te zien. We hebben heerlijk weer gehad. Met een buskaart kun je het hele eiland over. Gozo is ook de moeite waard. Valetta is een heel merg mooie stad, doet Italiaans aan, prachtige winkels. Een boottocht door de havens is aan te raden. De plaatsen Marsaxlokk, Marsaskala, Mdina zijn zeer de moeite waard om te bezoeken. Wij gaan zeker nog terug naar Malta. Druk uitgaansleven, kortom er is voor iedereen voldoende te beleven. Strandjes zijn er wel, maar niet veel.

Gereisd met partner in november 2015

Ga ervoor!

Paula,
    26-1-2016

Wil je een stapvakantie? Kies dan voor St Julians.

Wil je dingen ondernemen? Kies voor Sliema.

Perfecte ligging. Lopend naar St Julians is vooral 's avonds een beleving. Langs flanerende Maltesers. Als de zon onder is en de zon nog lekker nagloeit is dit een perfecte wandeling in de zomer. Overdag met 35 graden is dit geen pretje. :)

Winkelen? Dat kan in Sliema.

Zonnen? Dat kan in Sliema.

Zandstrand? Heeft Sliema niet, maar pak de bus en je bent er in ongeveer 30 a 45 minuten.

Terrasjes? Ja hoor, dat heeft Sliema.

Boulevard? Check.

Goede verbindingen met openbaar vervoer? Check.

Waarom niet Valletta? Hier is het 's avonds erg rustig. Weinig te doen.

Waarom niet richting Melieha / Qawra / Bugiba? Verbindingen met andere steden minder goed.

Gereisd alleenreizend in september 2015
Sliema (bij St. Julian's Bay) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 179 reviews