vakanties Sliema (bij St. Julian's Bay)

Reviews over Sliema (bij St. Julian's Bay)

Mooi, gezellig, goedkoop, rotsstrand, jongeren.

Yvonne,
    1-12-2018

Goed gelegen, dicht bij t centrum, strand op ca 1km. Rotsstranden. Wij zaten eerst in een bijgebouw 4hoog. Bij navraag mochten we de volgende dag naar t hoofdgebouw. Keurige service, koffers werden voor ons omgezet. Hoofdgebouw heeft een zwembad zet bedden. Prima voor t einde van de dag. Vriendelijke 24uurs receptie. Wel veel groepen jongeren.

Sloema heeft een leuke boulevard. De weg erlangs is erg druk. Veel international restaurants. Neem ook eens de bus. Makkelijk goedkoop. Ook leuk om met de ferry naar Valetta te gaan. Daar bij de haven zit een goed restaurant. Bij de ferry staan treintjes. Voor een paar euro krijg je een leuke rondrit door de stad. Je wordt boven int centrum afgezet.

Zo voor een weekje is t prima. Luchthaven is ook goed. Transfer verliep uitstekend.

Eiland is erg Engels georiënteerd. Je kan je er dus goed verstaanbaar maken.

Er wordt veel gebouwd en vernieuwd. Volgende keer naar noorden. Daar is t rustiger.

Prima voor herhaling vatbaar

Huib,
    9-11-2018

Het was een aardig hotel vriendelijk personeel gezellig aan de bar de kamer was netjes iedere dag schone handdoeken het eten de verzorging wat ontbijt lunch en avond was redelijk verzorgd voor ieder wat wils kort om was goed verzorgd ,je moet alleen niet te laat in het seizoen op vakantie gaan wat het klimaat betreft op Malta ,want het kan wel klam aanvoeren door de hoge lucht vochtend heid de temperatuur was 24 graden gemiddeld

Voor herhaling vatbaar.

Betsie,
    30-10-2018

Prima hotel. Mooie ligging aan de boulevard. Bushaltes voor het hotel. Personeel vriendelijk. Kamer werd goed schoongemaakt. We werden voor terugreis niet door transfer opgehaald, nachtportier heeft taxi geregeld. Ontbijt goed, engels, maar ook genoeg andere etenswaren.

Leuke vakantie

Henk Viering,
    9-9-2018

Bayvieuw is een mooi hotel aan de boulevard van Gzira/Sliema. Het is een van de laatste hotels aan de rand van Gzira/Sliema. De bus stopt voor het hotel, van hieruit kan je overal naar toe. Wil je naar Valetta, dan is het 5 minuten lopen naar de ferry en met 10 minuten varen sta je al aan de rand van Valetta. In de naaste omgeving zijn veel eetgelegenheden.

Absoluut een hotel om nog een keer te boeken.

Wies,
    24-8-2018

Prima hotel, gastvrije ontvangst en behulpzaam personeel, zowel receptie als restaurant, bar, welness en spa center enz. Wifi was minder. Beachclub was relaxed, helaas wel vol met handdoeken ‘gereserveerde’ bedden. Eten was goed in buffer restaurant en alles beschikbaar tot sluiting. Voor speciale wensen kon je ook terecht, hagelslag, ontbijtkoek of glutenvrij was beschikbaar op verzoek. Schone kamers, bedden en handdoeken. Aan boulevard gelegen, levendige omgeving zonder overlast van feestende toeristen. Genoeg keuze uit terrasjes en restaurants. Kortom, prima uitgangsbasis om Malta te verkennen.

Sliema (bij St. Julian's Bay) scoort een 7,1 uit 10, op basis van 178 reviews