• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

vakanties Sliema (bij St. Julian's Bay)

Reviews over Sliema (bij St. Julian's Bay)

Prachtige historisch

Chris E
    12-1-2018

+ Engelstalige bevolking

+ Prachtige oude binnenstad (Valetta)

Prachtig

Yannick Tanghe
    12-1-2018

De omgeving, de cultuur. Het mindere was het drukke verkeer.

Leuk eiland om bezienswaardigheden te bekijken.

Monique
    30-10-2017

Leuk eiland om met een HOP ON - HOP OF bus te verkennen. Er zijn weinig stranden , het is een rots eiland. Om een strand te bezoeken moet je vanaf Sliema een bus nemen. Met de boot naar Comino, Bleu Lagoon is zeker een aanrader . Dit eiland is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

goede uitvalsbasis voor een vakantie in Malta

M. Seip
    13-6-2017

Centraal gelegen. Genoeg faciliteiten. Makkelijke uitvalsbasis voor een bezoek aan Valletta

Malta is schitterend, wel erg druk qua verkeer.

Ton
    18-2-2017

Wij vonden het heerlijk. Er is zoveel te zien. We hebben heerlijk weer gehad. Met een buskaart kun je het hele eiland over. Gozo is ook de moeite waard. Valetta is een heel merg mooie stad, doet Italiaans aan, prachtige winkels. Een boottocht door de havens is aan te raden. De plaatsen Marsaxlokk, Marsaskala, Mdina zijn zeer de moeite waard om te bezoeken. Wij gaan zeker nog terug naar Malta. Druk uitgaansleven, kortom er is voor iedereen voldoende te beleven. Strandjes zijn er wel, maar niet veel.

Sliema (bij St. Julian's Bay) scoort een 7,4 uit 10, op basis van 178 reviews