Appartement White Dolphinstersterster

3.6Onvoldoende

Malta, Malta, Qawra (bij St. Paul's Bay)

3.6Onvoldoende

33 reviews over Appartement White Dolphin

• 2019
    1Bertram26-10-2019

Slecht

Slecht en vies appartement. Badkamer zit schimmel en douchekop hangt los. Keuken is zeer gedateerd en uitzicht op een muur was niet echt heel fijn. Gezwommen in het zwembad verderop bij het seashell resort waar de zon wel schijnt.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 3Sandra15-06-2019

Geen aanrader

Malta is mooi maar het hotel waarin ik in verbleef niet. Het was er gehorig zoals trappenhuis, je hoorden je naaste buren, buiten de muziek, gepraat. Het uitzicht was een muur. Ik sliep in de keuken die gedateerd is. Waar je niet kan koken. Oud niet compleet of werkte niet goed. De bedden zijn hard en aan vervanging toe. De schoonmaak was goed ze kwamen niet veel. De handdoeken werden in 8 dagen tijd 2 keer verwisseld. Dat is niet veel. Vroeg je om extra handdoeken dan kon het niet wegens de milieu. Dan kon je gebruikte handdoek weer gebruiken. Het was een vakantie om nooit meer te vergeten. Maar ik zal di hotel niet aanraden.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 3J. blok30-05-2019

Nooit meer

Nooit meer, wat een slechte, smerig en slecht onderhouden kamer. wij hadden een 2 kamer appartement nr. 108 met uitzicht op een muur (weinig licht) en de geuren van de keuken. In de keuken was een slecht bed geplaatst waar je kon liggen tussen een gammele keuken en een luidruchtige koelkast. overig alle bedden sliep je op een harde plaat met een matras er op, arme ruggen. Voor het ontbijt moest je er op tijd bij zijn want op is op, we hebben zelfs een keer meegemaakt dat er geen brood meer was. Deze mensen doen maar wat en zijn er niet voor hun gasten.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10linda amsterdam.27-03-2019

super graag nog een keer.

het was super het avond eten was heerlijk. de reactie's hieronder snap ik wel maar ook weer niet als je niet tegen ouderwets kan ga er niet heen. ik kan je vertellen het was er super lekker rustig. Super aardige mensen voor herhaling vat baar! Het is er super en ik wil er graag nog een keer heen de mensen hier onder kan je geloven maar ik heb er een super tijd gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 4Nele25-03-2019

Een keer

Voor die prijs verwacht je niet echt luxe en dat was ook zo... Netjes maar verouderd. Maar waren wel teleurgesteld in ontbijt... Niet direct om de keuze maar het heel slordige en ietwat vuile opstelling. Het grootste min punt is het lawaai... Je leeft precies allemaal samen in een grote kamer want je kan perfect mee volgen wat er overal gebeurd. 's nachts tot twee uur gebabbel die precies naast je bed is.. Deuren die bonken. Wie van stilte houdt zeker niet doen.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    7Jolanda02-09-2018

Geen Malta weer

Het appartement was netjes. We hadden een kamer met zijzicht en boven het restaurant gedeelte. Ongeveer 10 min lopen naar wat restaurantjes en 2 km naar een voor ons prima strandje met grote stenen ( waterschoenen een must) met vriendelijke mensen die voor 4€ per ligbedje met kussen je stoel plaatsen op een door ons uitgekozen plekje. Eris een trapje aanwezig om in de zee te gaan. Tevens een takel voor mensen in een rolstoel. En de gehele dag lifeguards aanwezig. Ook is er een restaurant ( met een vreselijke stresskip al serveerster/eigenaresse) aanwezig. Wij vonden Malta geen mooi eiland. De maltacruisetour die we hadden geboekt geen niet door omdat wij het zat waren dat de chauffeur veel te laat kwam ( afgesproken om 9.10 wij hebben tot 9.50 gewacht) klacht ingediend bij suprême travel en ons geld gelukkig terug gekregen. Het verblijf in white dolphin was prima

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 5Hetty18-02-2018

Redelijk verblijf, niet voor een 2e keer.

Het personeel was aardig en 24u per dag aanwezig. Neem een engelse stekker mee als je een föhn nodig hebt. (In het dorp daar niet te koop) Opladers passen wel in de aanwezige stopcontacten. Neem ook een schaar mee want deze is niet in de keuken aanwezig. (Standaard niet). Wel te koop in een winkeltje, 300m van het hotel linksaf. Internet kun je bijkopen maar is er erg traag. Wij hadden geen zeezicht bijgeboekt, en kregen helaas "uitzicht" op een muur. Daarnaast was het er stoffig, en gehorig.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• Oude reviews

4Monique14-11-2017

Nooit meer

Als je bereid bent om veel met de bus te reizen dat zit je in Qawra prima. Er is namelijk daar niet veel te beleven. Wij zaten precies boven het restaurant met het gedeelde balkon. Gelukkig niet aan de achterkant want daar kijk je letterlijk tegen een muur aan. Appartementen zijn gehorig, er is tot laat muziek en geschreeuw. Ook zit het aan een drukke weg waardoor je veel verkeerd heen en weer hoort rijden. Voor een goede nachtrust moet je hier dus niet zijn, vooral de bedden zijn vreselijk. Het eten is oke maar niet meer dan dat. Badkamer was prima, alleen na een kwartier werd het water koud. Wij hebben ons zeker vermaakt vooral omdat de bussen je overal brengen voor 1.5 euro. Mdina, Valetta en st. Julian zijn erg leuk! Zwembad zag er schoon uit maar je zit al snel in de schaduw. Personeel is vriendelijk. Al met al, zo min mogelijk bij het hotel zijn is het beste. Verwacht geen luxe!!! Voor ons in iedergeval nooit weer!

Gereisd met partner in november 2017

• 6Marianne09-08-2017

Nooit meer!

Gelokt door Touroperator enthousiaste beschrijving van Qawra boekten we een kamer in White Dolphin. We bleken een kamer te hebben aan de sombere achterkant en moesten 100 euro bijbetalen om aan de voorkant te zitten. Gelukkig hebben we dat gedaan want de huilende Engelse vrouw die we later spraken vertelde dat ze zo depri was geworden daar dat ze blij was dat ze naar huis mocht. De omgeving vonden wij heel ongezellig, niks leuk vissersplaatsje, alleen maar bouwactiviteiten van lelijke appartementsgebouwen. Elke dag liepen we naar het busstation over ongelijke kapotte stoepen om naar betere oorden te vertrekken. Dat Malta weinig strand heeft was ons bekend, dat we soms drie uur moesten wachten (voorseizoen!) voordat we in de bus terug pasten na een dagje strand was wel erg behelpen. Een volgende keer zou ik zeker naar Gozo gaan ipv Malta. We misten natuur en hebben na thuiskomst lekker nog een week Lesbos geboekt om de moeheid van de drukte en reisstress kwijt te raken. Heerlijk met het strand op loopafstand van het appartement. Ik zou nooit vrijwillig in een hoogbouwwijk met vakantie zijn gegaan. Voortaan dus eerst goed op Google Maps kijken! Wij vonden het personeel heel behulpzaam en het eten prima. De live muziek soms wat indringend en tot laat. Voor de buren van dit hotel ook geen pretje.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 8Gerard13-08-2016

Prima

De recensies vooraf maakten ons wat angstig want wij hadden een studio aan de achterzijde. Met 3 personen. Wij zaten echter op de 5e verdieping dus hadden wel uitzicht en daglicht. Elke 3e dag werd de kamer schoongemaakt, nieuwe lakens en handdoeken. Personeel allemaal erg aardig en behulpzaam. De Maltese avond en BBQ avonden waren prima. Ontbijt simpel maar goed te doen. Al met al een aanrader. Maar als je aan achterzijde geplaatst wordt vraag dan om kamer boven 4e verdieping dan heb je de door anderen geplaatste negatieve punten niet!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

1 tip over Appartement White Dolphin

• Marloes, 09-09-2013

-Alleen naar white dolphin gaan als je een eenkamerappartement neemt aan de voorkant van het hotel - Uit eten gaan bij incognito restaurant is echt een aanrader - Boodschappen doen bij Trolees en niet bij de lokale mini markets vanwege de prijs

1 vraag over Appartement White Dolphin

• Ankie Tilleman, 07-06-2018

Vakantie september....

Wij willen graag aan de voorzijde verblijven met fijn balkon.... Hopelijk wordt deze aan ons toegewezen in september....

Appartement info

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras