Appartement White Dolphin

28 reviews over Appartement White Dolphin in het Nederlands

Geen Malta weer

Jolanda,
2-9-2018

Het appartement was netjes. We hadden een kamer met zijzicht en boven het restaurant gedeelte. Ongeveer 10 min lopen naar wat restaurantjes en 2 km naar een voor ons prima strandje met grote stenen ( waterschoenen een must) met vriendelijke mensen die voor 4€ per ligbedje met kussen je stoel plaatsen op een door ons uitgekozen plekje. Eris een trapje aanwezig om in de zee te gaan. Tevens een takel voor mensen in een rolstoel. En de gehele dag lifeguards aanwezig. Ook is er een restaurant ( met een vreselijke stresskip al serveerster/eigenaresse) aanwezig. Wij vonden Malta geen mooi eiland. De maltacruisetour die we hadden geboekt geen niet door omdat wij het zat waren dat de chauffeur veel te laat kwam ( afgesproken om 9.10 wij hebben tot 9.50 gewacht) klacht ingediend bij suprême travel en ons geld gelukkig terug gekregen. Het verblijf in white dolphin was prima

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Redelijk verblijf, niet voor een 2e keer.

Hetty,
18-2-2018

Het personeel was aardig en 24u per dag aanwezig. Neem een engelse stekker mee als je een föhn nodig hebt. (In het dorp daar niet te koop) Opladers passen wel in de aanwezige stopcontacten. Neem ook een schaar mee want deze is niet in de keuken aanwezig. (Standaard niet). Wel te koop in een winkeltje, 300m van het hotel linksaf. Internet kun je bijkopen maar is er erg traag. Wij hadden geen zeezicht bijgeboekt, en kregen helaas "uitzicht" op een muur.

Daarnaast was het er stoffig, en gehorig.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Nooit meer

Monique,
14-11-2017

Als je bereid bent om veel met de bus te reizen dat zit je in Qawra prima. Er is namelijk daar niet veel te beleven. Wij zaten precies boven het restaurant met het gedeelde balkon. Gelukkig niet aan de achterkant want daar kijk je letterlijk tegen een muur aan. Appartementen zijn gehorig, er is tot laat muziek en geschreeuw. Ook zit het aan een drukke weg waardoor je veel verkeerd heen en weer hoort rijden. Voor een goede nachtrust moet je hier dus niet zijn, vooral de bedden zijn vreselijk. Het eten is oke maar niet meer dan dat. Badkamer was prima, alleen na een kwartier werd het water koud. Wij hebben ons zeker vermaakt vooral omdat de bussen je overal brengen voor 1.5 euro. Mdina, Valetta en st. Julian zijn erg leuk! Zwembad zag er schoon uit maar je zit al snel in de schaduw. Personeel is vriendelijk. Al met al, zo min mogelijk bij het hotel zijn is het beste. Verwacht geen luxe!!! Voor ons in iedergeval nooit weer!

Gereisd met partner in november 2017

Nooit meer!

Marianne,
9-8-2017

Gelokt door Touroperator enthousiaste beschrijving van Qawra boekten we een kamer in White Dolphin. We bleken een kamer te hebben aan de sombere achterkant en moesten 100 euro bijbetalen om aan de voorkant te zitten. Gelukkig hebben we dat gedaan want de huilende Engelse vrouw die we later spraken vertelde dat ze zo depri was geworden daar dat ze blij was dat ze naar huis mocht. De omgeving vonden wij heel ongezellig, niks leuk vissersplaatsje, alleen maar bouwactiviteiten van lelijke appartementsgebouwen. Elke dag liepen we naar het busstation over ongelijke kapotte stoepen om naar betere oorden te vertrekken. Dat Malta weinig strand heeft was ons bekend, dat we soms drie uur moesten wachten (voorseizoen!) voordat we in de bus terug pasten na een dagje strand was wel erg behelpen. Een volgende keer zou ik zeker naar Gozo gaan ipv Malta. We misten natuur en hebben na thuiskomst lekker nog een week Lesbos geboekt om de moeheid van de drukte en reisstress kwijt te raken. Heerlijk met het strand op loopafstand van het appartement. Ik zou nooit vrijwillig in een hoogbouwwijk met vakantie zijn gegaan. Voortaan dus eerst goed op Google Maps kijken!

Wij vonden het personeel heel behulpzaam en het eten prima. De live muziek soms wat indringend en tot laat. Voor de buren van dit hotel ook geen pretje.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Prima

Gerard
13-8-2016

De recensies vooraf maakten ons wat angstig want wij hadden een studio aan de achterzijde. Met 3 personen. Wij zaten echter op de 5e verdieping dus hadden wel uitzicht en daglicht. Elke 3e dag werd de kamer schoongemaakt, nieuwe lakens en handdoeken. Personeel allemaal erg aardig en behulpzaam. De Maltese avond en BBQ avonden waren prima. Ontbijt simpel maar goed te doen. Al met al een aanrader. Maar als je aan achterzijde geplaatst wordt vraag dan om kamer boven 4e verdieping dan heb je de door anderen geplaatste negatieve punten niet!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prima vakantie!

Aniek
6-7-2016

Een kleinschalig complex gerund door een zeer gastvrije familie! Het complex is verouderd en gedateerd dus verwacht géén luxe. Enkele gebreken en miscommunicatie bij aankomst, echter werd dit meteen dezelfde dag nog opgelost. Bij de receptie zijn de mensen zeer vriendelijk en behulpzaam! ( wil je uitzicht op het zwembad / haven boek dan een studio) Als je een 2-kamer appartement boekt kom je aan de achterzijde en kijk je tegen een muur aan ( opgesloten gevoel.) Wij zaten aan de voorzijde van het appartementen complex op de begane grond! Prima kamer, alles aanwezig, enige nadeel geen privé balkon en redelijk wat lawaai vanaf de lift/entree en terras Alles wat er moest zijn was aanwezig. Een heerlijk bed, genoeg ruimte, een ruime badkamer. Het zwembad is niet groot maar zeker wel heel schoon, iedere morgen grondige schoonmaak. Wij zijn er 5 dagen geweest, geen schoonmaak tussendoor of wisseling van handdoeken gehad. Bij de receptie kun je alles vragen en regelen ze het vrijwel meteen! Voor wat vermaak en vertier moet je toch wel wat verder op zijn , daarvoor ligt het iets te ver overal van af vind ik persoonlijk. De bus is goedkoop dus je kan overal heen! TOP vakantie gehad!

Gereisd met partner in juni 2016

Voor herhaling vatbaar

Wiel
17-5-2016

Ons appartement was perfect aan de voorzijde van het complex met balkon en zeer ruim. Het uitzicht op der baai is leuk. Enig nadeel is de drukke weg die langs het complex loopt.

Het eten in het restaurant is niet slecht, maar de prijs/kwaliteit kan beter. De uitvoerige saladebar maakt veel goed. Het ontbijt was weinig afwisselend, maar voldoende naar onze wensen. Het personeel is vriendelijk en de eigenaar staat open voor iedere wens om je van je verblijf te laten genieten. Jammer dat Wifi niet gratis is en kopen van wifitegoed is kostbaar. Livemuziek op vrijdag.

In de buurt liggen weinig leuke bars of restaurants, maar op loopafstand van een 10-tal minuten ben je in Burgiba en daar liggen een groot aantal restaurants en bars. De bushalte is vlakbij, maar ons advies is om naar Burgiba te lopen en daar bij het busstation op te stappen, zodat je in ieder geval de juiste verbinding vindt en zeker bent van een zitplaats in de bus.

Gereisd met partner in mei 2016

De white dolphin is een zeer gastvrij en vriendelijk hotel. Ze doen hun best mensen te entertainen in de avonden maar dit was voor ons niet zeer geslaagd. Elke avond dezelfde zanger met hetzelfde repertoire, gaat vervelen.

Gereisd met partner in juli 2013

Plus:

- aardige bediening in restaurant/bar

- goed eten

- schoon zwembad

- ruime kamers

- de eenkamerappartementen aan de voorkant van het hotel zijn mooi

- als je iets meld bij receptie/bar wordt 'probleem' opgelost

Min:

- kamer wordt niet schoongemaakt en je moet overal om vragen (handdoeken/toiletpapier etc)

- de twee of meerkamer appartementen zitten aan de achterkant van het hotel en zijn echt vreselijk deprimerend. Het is er pikdonker, lampen moeten aan overdag, komt geen licht binnen. Balkon superklein en vochtig en kijkt uit op een hele hoge muur!!!! Echt af te raden.

- Administratieve rompslomp : wij hadden een eenkamerappartement geboekt maar werden bij aankomst in een tweekamerappartement gestopt een dag later konden we pas verhuizen. Ze zijn continu mensen aan t verschuiven in het hotel

- Grote vuilnisbak van het hotel staat voor het hotel, als de wind verkeerd staat ruik je vuilniszak bij het zwembad en restaurant en op het balkon

Gereisd met partner in augustus 2013

leuke bestemming

esss
2-9-2013

Erg leuk complex!!! We hadden een studio en deze was erg schoon en mooi verder wel simpel en wat kleine bedden verder een grote badkamer met een douche en een eigen keuken.

Wat ik zelf jammer vond is dat we een balkon hadden die we moesten delen met de studio naast ons en dat je weinig privacy hebt. We hebben meerdere keren schone lakens en handoeken gekregen erg netjes en voldoende voor 2 week. In de omgeving van het complex is niet heel erg veel te doen er zijn wel zwembaden in de buurt en ook 1 bij het complex.

Om naar een mooi zandstrand te gaan moet je een kwartier met de bus,dit kost 2,60 euro voor een dagkaartje,en je komt dan bij de Goldenbay beach erg mooi! ( bus richting Ghaijn Tuffiah) ook ligt Bugibba dicht bij en is het daar vooral s'avonds erg gezellig vooral voor de wat jongere stellen.

Het enige nadeel is dat het wel een stukje lopen is maar ik vond dit persoonlijk niet erg ! het is gezellig druk en een hoop te zien onderweg!

Het is zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2013

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement White Dolphin in Qawra (bij St. Paul's Bay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement White Dolphin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.