Appartement St. Pauls Bay

37 reviews over Appartement St. Pauls Bay in het Nederlands

voortreffelijk

Jan Jaap
10-2-2017

Prachtig uitzicht over de baai vanaf het balkon. Schoon en ruim appartement. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Buiten zwembad met voldoende ligstoelen. Visrestaurant Ocean Basket aan de overkant is zeker een aanrader. De bedden in het appartement zijn echter niet geweldig

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2016

leuk hotel

Rudy
20-9-2012

leuke hotel met balkon,geen airco

Gereisd Met partner in juli 1995

Voor wie geen eisen stelt

Ciska Gorter-Olthoff
20-8-2012

Een groot en druk hotel. Hadden voor ons gezin een 3-kamer appartement geboekt maar bij aankomst was alleen een 2-kamer appartement beschikbaar. Ter compensatie kregen we half pension aangeboden. Na bemoeienis van de hostes kregen we na drie dagen toch wat we geboekt hadden. Prima kamer, goed bed, netjes maar sober ingericht. Schoonmaak 1x per 4 dagen maar wel iedere dag schone handdoeken. Wel veel lawaai van apparatuur (bromgeluiden) in de slaapkamers. Binnenzwembad werd midden in het hoogseizoen gesloten terwijl het kindergedeelte van het buitenbad voorzien werd van een nieuw verflaagje. Kwast werd in het zwembad schoongemaakt. Verbazingwekkend. Drukke maar levendige omgeving. Gezellige boulevard op loopafstand waar je voor weinig geld goed kunt eten.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 30 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

heerlijke vakantie gehad! alleen af en toe overlast gehad

Marieke
3-3-2008

heerlijke vakantie gehad! alleen af en toe overlast gehad van het verkeer.

Gereisd Met vrienden in juli 2007
2007

Net terug van vakantie, hebben ons prima vermaakt

Stegeman
4-10-2007

Net terug van vakantie, hebben ons prima vermaakt. Kamer is goed, ontbijt prima. geen overbodige luxe, maar het is ook een 3 sterren hotel! je krijgt waar je voor betaalt. wij hadden geen all in. omdat wij het leuker vinden om steeds ergens anders te gaan eten. Busstation om de hoek waar je voor 40 eurocent naar de andere kant van het eiland kunt. boulevard dicht in de buurt. Personeel vriendelijk, nemen de tijd om je dingen uit te leggen. barretjes genoeg in de buurt. Mooi eiland!!!

Gereisd Met partner in september 2007

Hotelkamers zeer verouderd,elke kamer heeft wel een paar 2

ben
25-9-2007

Hotelkamers zeer verouderd,elke kamer heeft wel een paar gebreken(slecht werkende wc,kapot meubelair,loszittende schuifpuien,kapotte douche,geen waterdruk,airco die niet werkt en heb ook de indruk gekregen dat schoonmaak ook niet echt 100% wordt uitgevoerd,bedlinnen is volgens mij niet verwisseld gedurende mijn verblijf(8dgn)lobby bestaat uit diverse kapotte bankstellen,wc lobby waterkranen afgebroken deuren kunnen niet op slot en stinken. eetzaal men kan hier van de vloer eten,er ligt nog genoeg van de vorige dag,chaostische toestanden met eten,wachttijden doordat borden of kopjes op zjin,of doordat tafels te laat worden opgeruimt,begrepen dat hotel in november tegen de vlakte gaat mijn inziens 2 jaar te laat

Gereisd Met partner in september 2007

Zeer zeer slecht "hotel"

Sebastian & Marieke
10-9-2007

Zeer zeer slecht "hotel". Het eten is erg goor, vet en eentonig. Het ontbijt is alleen engels, of bolletjes die er al 3 dagen liggen. De kamers zijn zeer slecht onderhouden, airco maakt meer geluid dan een jet-motor, vooral erg onhygiënisch. Kamers worden niet echt schoon gemaakt, bed 1x verschoont in 2 weken. Handoeken stinken en zijn oud. Het personeel van het hotel is onbeleeft. Er is geen entertaiment, de pizzaria is gesloten (ziet er uit dat het nooit meer open gaat). Persoonlijke waardering * (1 ster)

Gereisd Met partner in augustus 2007

we hebben een geweldige vakantie gehad, de prijs en de en

monika kokhuis
3-9-2007

we hebben een geweldige vakantie gehad, de prijs en de kwaliteit kwam goed overeen. zeer kindvriendelijk en goed voor elkaar. het eten was super ! ik snap niet dat sommige mensen altijd wat te zeuren hebben, dan moet je maar meer geld uitgeven voor je vakantie. Verwacht iedereen hier het meest luxe hotel ter wereld ofzo ?

Gereisd Met partner in augustus 2007

Wij zijn nu een paar dagen terug van vakantie

Eefje
30-8-2007

Wij zijn nu een paar dagen terug van vakantie. En wij zijn zeer ontevreden over het hotel. Allereerst kregen wij een kamer waarin je je ergste vijand nog niet zou laten slapen! Overal waar je keek zag je de schimmel staan en waren kakkerlakkennesten te vinden. En de kamers waren ook niet voorzien van de spullen die in de reisfolder staan. Een airco die niet aanwezig is!(een rooster betekent niet altijd dat er een airco i weten we nu!) en dat deze alleen op bepaalde tijden werkte! De tweede kamer die we dankzij touroperator kregen was iets beter! (Hotelmanager had gezegd dat we dan maar naar een ander hotel moesten zonder geld terug!) En ook wij hadden behoorlijk last van de italiaanse studenten! Wij hebben niks gehoord over slopen daar, maar als dat inderdaad de bedoeling is lijkt het me een vestandig besluit!

We hebben ZEER SLECHT GESLAPEN

Rob
17-8-2007

We hebben ZEER SLECHT GESLAPEN. Italiaanse tieners, die zogenaamd voor Engelse les naar Malta kwamen, liepen tot in de vroege ochtend met deuren slaan, op deurbellen te drukken, te schreeuwen en harde muziek af te spelen

HET HOOGPOLIGE TAPIJT IN DE KAMER WAS RONDUIT VIES. De keuken en de badkamer waren wel schoon. Het interieur is afgeschreven (zie de foto).

We hadden een tweekamerappartement voor 4 personen geboekt. De SLAAPBANK WAS TE KORT om fatsoenlijk op te slapen, terwijl wij niet lang zijn (max. 1,85 m).

Drie ramen kwamen uit op een luchtschacht. Die konden we niet open houden vanwege de sigarettenlucht en het VERSCHRIKKELIJKE UITZICHT (zie de foto).

Voor de kinderen waren er slechts twee poedelbadjes. De biljarttafels, de spelcomputers en de muizen van de meeste internetcomputers waren gesloopt.

De ligging van het hotel is goed t.o.v. het busstation, de winkels, de pubs, de boulevards en de zee.

Nooit van ons leven gaan we terug naar deze hel.

Gereisd Familie in augustus 2007

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement St. Pauls Bay in Qawra (bij St. Paul's Bay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement St. Pauls Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.