Aparthotel Soreda

Aparthotel
Aparthotel Soreda
6,9

76 reviews over Aparthotel Soreda in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar!

Chantal
30-1-2018

Het hotel ligt niet aan het strand, maar zeker in een leuk buurt waarbij je op loopafstand naar de boulevard kan lopen.

Het is schoon, leuke barretjes en twee leuke zwembaden.

Wat ik zelf minder vond was het avond eten, we zijn bijna elke avond op pad geweest. Ontbijt prima!

Heerlijk genieten

James
30-1-2017

Goed en schoon hotel. Vriendelijke mensen waar niks teveel is. Eten is erg lekker. Kamers zijn ook erg netjes. Als wij nog eens naar Malta gaan dan wordt het zeker dit hotel.

Fantastisch hotel

Sanny
28-1-2017

Heerlijk hotel een week te verblijven. De kamers zijn ruim en schoon. Het hotel biedt twee buitenzwembaden en 1 binnen zwembad. 'S avonds is er een gezellig entertainment-team en zijn er ook liveoptredens. Wij hadden half pension geboekt en hebben elke dag lekker gegeten. Het ontbijt en diner is in buffetvorm, dus je kunt zoveel pakken wat je lekker vind. Het strand is erg dichtbij. Het personeel is erg vriendelijk. Wij willen hier nog wel een keer naar toe.

Oude reviews (archief)

schoonmaak dagelijks prima, douche duurt ruim 8 minuten eer er dusnn mager straaltje Warm water is,uitzicht op vuilnis vanaf minibalkon zonder zon ( weiger kamer 421)..veel geluidsoverlast tot 23.00-als animatie is afgelopen.maatijden all incl goed doch niet 4 ster m.i...fruit altijd appel of sinaasappel,soms meloen.jus d orange ljikt limonade..'s avonds oploskoffie.

Zeer goed hotel

Nathalie Breedijk
7-8-2016

Wij zijn (man, vrouw en 2 zoons van 9 en 14 jaar) zijn hier in juli een week geweest. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten (ook de snacks op het dakterras) was erg goed en veel keus. Zwembad is niet groot maar groot genoeg om na een dagje weg even af te koelen. Elke avond entertainment, voor kinderen niet maar die leken zich allemaal uitstekend te vermaken.

Het all inclusive arrangement was super.

Kamers zijn groot en schoon, de gratis wifi werkte over het algemeen prima.

Hotel ligt in een woonwijk maar alles is op loopafstand en moet je wat verder dan is het busstation ook dichtbij.

Wij kunnen niets bedenken wat we niet goed vonden, we zouden bij een eventueel volgend bezoek aan Malta zeker teruggaan.

niet goed maar ook niet slecht

anoniem
23-7-2016

kamers waaren groot genoeg,zeer vriendelijk personeel,genoeg keuze van eten aleen eet ik niet zo graag maltees eten(wel zeer goeie deserts in hotel), kindervriendelijk is gewoon ze zijn even vriendelijk dan bij de volwassenen,

zwembad is vies er wordt in gerookt!!! door dat jong krapul!!

servis is goed

en ligging ook dus is dit hotel goed?

NIET GOED MAAR OOK NIET SLECHT

Goed hotel!

DeesS
12-7-2015

Soreda is een goed hotel met ruime kamers, prima badkamer en leuk balkon. Het eten is erg lekker en er is veel keus. Het all inclusive principe is prima. Smiddags kan je snacks(pizza, hamburger, frietjes) en ijsjes eten bij het zwembad en qua drank is er ook veel keuze. Wij hebben telkens flesjes water en ijsthee gehaald bij de bar bij het zwembad en deze mee genomen op pad. Zo hebben we nauwelijks zelf drinken hoeven te kopen als we op stap gingen. Het hotel ligt dicht bij de zee en een groot busstation. Vanaf dit busstation kan je gemakkelijk uitstapjes maken naar bijvoorbeeld de hoofdstad. Dit kost echt niks (1,50-2,50 voor dagticket). Het centrum met vele restaurantjes zit op een 20 min lopen. Maar ook dichter bij het hotel zitten verschillende restaurantjes en winkeltjes en plekken waar je dagtrips kunt regelen. Prima plek, prima hotel!

Krijgt waar voor je geld

stefanie van de poel
16-2-2014

De kamers zijn er groot en ruim, verschillende zwembaden beschikbaar en prachtig terras met zwembad op het dak met erg mooi uitzicht. eten is typisch engels, wat over het algemeen wel goed smaakt alleen je moet er wel een stevige maag voor hebben.

Geweldig en gezellig

desiree_1995
17-11-2013

het is een super leuk hotel om naar toe te gaan als je even lekker er tussenuit wilt gaan. Ik ben er met mijn ouders geweest en heb kennis gemaakt met de mensen uit het dorp die standaard iedere zaterdag een dansje komen doen in het cafe op het dak. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het busstation is ongeveer 15 min lopen van het hotel naar prima te doen, met de bus reis je het hele eiland rond voor maar 4 p.p.! helemaal geweldig!

Prima vakantie hier gehad!

Eva
7-6-2012

Wij hebben hier een prima vakantie gehad. Het hotel heeft een centrale ligging. Alles is schoon. Het eten is prima. Kortom super!

We hebben een aantal aanbieders voor Soreda voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Soreda in Qawra (bij St. Paul's Bay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Soreda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Soreda scoort een 6.92 uit 10 op basis van 81 reviews.