Hotel Seashells Resort at Suncrest

Hotel Seashells Resort at Suncreststerstersterster

7.3Goed

Malta, Malta, Qawra (bij St. Paul's Bay)

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Seashells Resort at Suncrest voor je op een rij gezet:

• Aan zee

65 reviews over Hotel Seashells Resort at Suncrest

• 2019
    8Bianca14-03-2019

Heerlijk

Heerlijke tijd gehad in het Hotel, Malta is een mooi eiland. Momenteel zijn ze bezig met onderhoudswerkzaamheden, voornamelijk bij het zwembad. Maar het binnen en buitenbad van het hotel van AX sheashell op 2 min. lopen van het hotel kan gebruikt worden (daar is ook de fitness). Comfortabele en ruime kamers, zeer schoon! Zelfs nu was er animatie voor de kinderen overdag en in de avond mini-disco. Centraal gelegen voor de vele uitstapjes die er te doen zijn op Malta, prima busverbinding op het eiland. Omdat er nu weinig zwembaden beschikbaar waren heb ik 'maar' een zes gegeven, als de renovatie klaar is zal het cijfer veel hoger worden verwacht ik!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 2018
    8Vandendriessche Fr.20-11-2018

Goed hotel

Je bent ervoor of ertegen: buffetten. Wij zijn zo niet voor buffet bij het avondeten maar hier was alles toch ok. Voldoende variatie van zowel voor- als hoofdgerechten. Ook het nagerechten buffet was in orde.

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

9jeanine.K05-08-2017

fantastisch, mooi, goed weer zon, vriendelijk.

Voor de cultuurhistorische eiland, ondergrondse gangen ,gebouwen.zowel voor volwassen als kinderen,,ook aquarium doen..goed bereikbaar met openbaar vervoer, zeker dag of weekpas kopen voor openbaarvervoer. de vrijwilligers doen hier goed werk voor openhouden van musea. De zondag markt is mischien te druk , maaar dat heeft zijn charme. Neem ook eens de boot voor naar Gozo te gaan , doen prachtig.

Gereisd met partner in januari 2017

• 8Anoniem07-05-2017

Geweldig modern hotel

Pluspunten: - Modern hotel. - Ontbijt: divers en voldoende voorradig. - Personeel aan de balie is erg behulpzaam. - De kamers zijn ruim. - De kamers met zij-zeezicht hebben een mooi uitzicht. - Tegenover het hotel liggen restaurants voor een hapje of drankje.

Aandachtspunten: - Op loopafstand (30 min.) ligt Buggiba. Daar is 's avonds meer te doen.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Marijke Van Damme17-03-2017

Het was fantastisch, vriendelijk, vlot verloop

Wij, mijn vriendin en ik zijn van 24/2 tot 2/3 in Malta geweest. Het hotel was voortreffelijk. Het eten lekker, vlot verloop niettegenstaande de drukte. Mijn vriendin is van de trap gevallen en haar voet was ernstig verstuikt. Onmiddellijk hulp van de receptie, ijs en het voorstel om een rolwagen te huren zodat we de uitstappen toch konden meedoen.
    Chelsey Philips deed daar stage ook zij heeft ons bijgestaan. Zonder vragen heeft ze alles geregeld voor de luchthaven, ook een apotheek gezocht voor zalf en verband. Het is een vriendelijke en heel vlotte dame. Haar gevraagd hoe we haar konden vermelden voor de vlotte bediening. Ze gaf ons hoiday check door of tripadvisor. Daaropo lukte het mij niet om haar aan te bevelen. Misschien kunnen jullie dit voor mij klaren. Bedankt. Malta is ons heel erg bevallen en we komen zeker terug

Marijke Van Damme

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 10Henriëtte Noë09-02-2017

ongekend goed verzorgd, receptie was voorbeeldig.

Dit hotel heeft alles van een 4 sterren hotel, maar het overdekte zwembad is wat klein, en avond entertainment ontbreekt. Maar beslist 4 sterren waard.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 10Eric Crombez02-02-2017

Uitstekend gelegen om Malta te verkennen

Maltezen zijn zeer gastvrij heel vriendelijk en zeer behulpzaam. Spreken bijna ook allen naast het Maltees heel goed Engels.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 7-09-08-2016

Erg goed

Onze week in dit hotel is ons erg goed bevallen. We hadden een kamer geboekt zonder balkon, maar bij aankomst bleken we toch een balkon te hebben. Dit was een leuke bijkomstigheid. De kamer keek uit op de zee, wat een prachtig uitzicht was. Kamers waren erg schoon en zagen er modern uit, net als de rest van het hotel. Ook werden de kamers dagelijks gepoetst en kon je schone handdoeken krijgen. Het personeel was erg vriendelijk en in voor een geintje. Wij hadden in tegenstelling tot de meeste gasten geen all inclusive, maar alleen ontbijt. Het ontbijt was erg Engels gericht en iedere dag hetzelfde. Wel was het ontbijt erg uitgebreid en het eten werd op tijd aangevuld als het op dreigde te raken.

Zwembad is ook erg mooi. Er vinden hier iedere dag leuke activiteiten plaats zoals volleybal en wateraerobics. Het animatieteam is hierbij erg enthousiast om iedereen mee te laten doen. Het zwembad heeft echter twee nadelen: het water bevat erg veel zout, dit is natuurlijk niet prettig om in je mond te krijgen, maar ook wanneer het water in je ogen komt, prikt dit heel erg. Je ziet mensen regelmatig in hun ogen wrijven, omdat ze last krijgen van het water in hun ogen. Een ander nadeel bij het zwembad zijn de ligbedjes. Als je rond 11:00 naar het zwembad komt, moet je geluk hebben om nog een bedje te vinden. Alle bedjes liggen dan namelijk al vol met handdoeken van mensen die nog niet bij het zwembad te vinden zijn. Het hotel waarschuwt dat de handdoeken worden weggehaald als de bedjes gereserveerd worden, maar deze regel komt het hotel niet na. Als u met een gezin rond 11:00 of later nog bedjes wilt hebben, bent u te laat. Omdat wij met twee personen waren, waren er af en toe nog twee vrij of konden we er twee bij elkaar schuiven. Achter het zwembad ligt een strand. Dit strand bestaat uit rotsen, dus waterschoentjes zijn een aanrader. Water is iets frisser dan het zwembadwater, maar het is heerlijk rustig in de zee in vergelijking met het zwembad.

Tegenover het hotel is verder nog een bushalte waar een aantal bussen naar verschillende bestemmingen stoppen. Deze bussen zitten echter al gauw vol. Wij zijn daarom naar het busstation van Buggiba gelopen vanaf ons hotel (ongeveer 8 minuten lopen), waardoor je verzekerd bent van een zitplek in de bus. De bussen hebben goede airco, dus het is hier lekker koel. Daarnaast zijn tegenover het hotel ook een aantal restaurantjes te vinden. Het menu van deze restaurantjes lijkt erg op elkaar, maar het eten is erg lekker. Als je 's avonds buiten wil eten, is het een aanrader om te reserveren bij het restaurant.

Al met al hebben wij een hele leuke week beleefd in dit hotel. Het hotel is zeker een aanrader en we zouden graag nog eens terugkomen.

Gereisd met partner in juli 2016

• 6Freddy01-08-2016

Kamers zijn mooi en goed Maar het ETEN nooit weer

De kamers zijn nettjes en schoon de bedden slapen ook goed

Nu de slechte zaken: Het eten is een uitgemolken consept vrijwel altijd het zelfde en vlees.....ja vlees kleine droge stukjes of veel te zoute ham Ze hebben een showkok die er ook voor de show staat ze kunnen alleen maar warm maken pasta,s

Bij het zwembad ook altijd het zelfde gelukkig als 1 kant van de hamburger zwart is is de andere kant het ook

Ik ben niet iemand die het geld er " uit wil eten en drinken" maar zo slecht en weinig als hier is heb ik nog nooit meegemaakt

Wij hebben extra kosten gemaakt omdat we buiten de deur gingen eten

En bestel je een irisch koffie krijg je ...... Whiskey met koffie uit een automaat meneer u irisch koffie

Animatie is prima alleen jammer dat als je niet doof was , je het wel ben geworden

Conclusie : slapen prima eten en drinken ergens anders

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 4SODANY04-06-2016

Vermijd dit hotel

Houd U niet van in de rij staan lang wachten en veel lawaai een zeer slechte keuken vermijd dan dit hotel.AX Hotels probeert aan alle kanten te besparen te beginnen aan de receptie,kamer schoonmaak ,de keuken en de bar was verbaast hoe hier de gast word verwend niet dus.De keukenchef gaf aan kook elke dag voor 150 gasten krijg nooit een klacht.Nu dan kwaliteit onder de maat veel restverwerking ik weet keuken staan op een budget maar dit gaat wel erg ver.Schoonmaak kamer idem dito wasserij is duur ik weet het.En de bar wat een circus,Maar laat ik stoppen mijn advies vermijd dit hotel wat wij hier meemaakte schaam je Seashells U doet de horeca een slechte naam bekomen.

Gereisd met partner in mei 2016

6 tips over Hotel Seashells Resort at Suncrest

• inaton, 12-10-2013

In de directe omgeving: Classic Car Museum en Nationaal Zee Aquarium, deze is heel bijzonder.

• E. Scheper, 18-09-2013

Indien mogelijk zou ik kamer met zeezicht aanvragen.

• Hans Schuil, 26-03-2012

De kamers zonder zeezicht liggen aan de achterzijde, waar 's middags de zon op schijnt; heerlijk in het voorjaar

1 vraag over Hotel Seashells Resort at Suncrest

• W. Kammeraad, 19-08-2017

Afstand vanaf vliegveld

Weet iemand hoe lang je er ongeveer over doet van het vliegveld in Luqa naar het hotel qua transfer?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats