Hotel Island International ***

Hotel Island International ***

Hotel Island International
6,7

6 reviews over Hotel Island International in het Nederlands

wij vonden het een aangenaam hotel

brend, 29-4-2006

wij vonden het een aangenaam hotel .

Mooi uitzicht . We zaten aan de zeekant .

Goed eten .

Ik zag toen ik de laatste keer op Malta was, dat Hotel Island International was gesloopt.Er werd nieuwbouw gepleegd.Wat?, geen idee.Wij waren op Malta van 22-08-05 tot 07-09-05.

Ik heb er een keer geboekt, maar voor mij niet voor herhaling vatbaar, maar dat kan dus ook niet meer.

tegenwoordig heet het hotel islands garden

wij hebben hier een aantal malen gelogeerd

voorheen 4 sterren maar het holde achter

uit. malta een (h)eerlijk land, komen elk

jaar terug, eten is over het algemeen erg

engels ingesteld (voorheen engelse kolonie)

wij zijn hier drie jaar geleden geweest

marjan, 18-2-2005

wij zijn hier drie jaar geleden geweest. Mooi verzorgd hotel, lekker eten (alleen het ontbijt viel wat tegen, maar we houden nu eenmaal niet zo van english breakfast), ruime kamers. 's Avonds is er wel niet veel te beleven.

Ideale ligging: vlakbij een busstation van waaruit je het hele eiland kan gaan verkennen.

De stranden zijn inderdaad rotsachtig, maar dat weet je als je naar malta trekt.

Klein hotel, niet erg spannend, geen animatie, alleen soms verschrikkelijke livemuziek 's avonds. Zwembad klein, maar wel relaxed, bedden waren soms op, terwijl de handdoeken Service.. ze grepen bij ons (SERIEUS!) het bord onder onze neuzen vandaan, omdat er anders te weinig waren. Eten zeer matig, weinig keus. Goede ligging, paar minuutjes lopen ben je bij wat winkeltjes en de boulevard is ook zeker een aanrader. Strand is rotsen, niet lekker liggen, veel zee-egels, oppassen dus.

klein maar schoon zwembad

Ramona, 21-8-2004

klein maar schoon zwembad. heel vriendelijk personeel, weinig tot niets qua animatie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Island International in Qawra (bij St. Paul's Bay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Island International zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Island International scoort een 6.67 uit 10 op basis van 6 reviews.