Hotel Dolmen Resort

Hotel Dolmen Resort
7,4

14 tips over Hotel Dolmen Resort

Moerland, 20-5-2015
Pak de bus,voorE 1.50 heb je een dag kaart kun je het hele eiland mee door reizen.
mvbsport_1, 1-10-2014
Hotel en Malta is goed voor een korte vakantie. Meestal goed weer en op het eiland zijn wel moie monumenten te bezichtigen. Wel veel grote groepen.
ines, 28-7-2014
Vraag gerenoveerde kamers ! Als je niet gewekt wil worden door de kuisservice hang het bordje gelieve niet te storen aan je deur de avond ervoor.

We hebben een aantal aanbieders voor Dolmen Resort voor je op een rij gezet:

25plussers, 18-7-2014
Tips zijn de excursies waarbij je een Nederlandse reisleider krijgt. Wij hebben hier een dag na aankomst allemaal info over gekregen via Neckerman! (volgens mij doet Arke dit ook).
Rico Lux, 11-5-2014
Bus voor een week kost heel weinig dus doe geen moeite om links te gaan rijden als je dit niet gewend bent
Vakantieganger, 6-5-2014
Zee aquarium aan het einde van de straat was wel mooi.

ingeborg1103, 9-10-2013
Vraag om zeezicht op de 4de of 5de etage. Vooral als het onweert is het vanaf die hoogte spectaculair. Mooi uitzicht over de zee
tbaars, 1-7-2013
leuk om met de bus en ferry naar Gozo te gaan, handig om daar een taxi te huren (Joey doet het prima!)
Ed van gulik, 29-6-2013
neem bus 12 naar Valette echt de moeite waard veel oud heden en mooie kerken de bus kost € 2,60 voor de gehele dag
Heleen, 24-10-2012
Het is erg mooi om te duiken !

We hebben een aantal aanbieders voor Dolmen Resort voor je op een rij gezet: