Hotel db San Antonio & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag29°22°
Hotel db San Antonio & Spa

35 tips over Hotel db San Antonio & Spa

Piet en Josje, 7-8-2015
Ga naar de Blue Lagoon zo mooi .
Caroline, 10-7-2015
Heerlijk gegeten bij DBistro restaurant aangesloten bij het hotel. Wij hadden all inclusief geboekt dan mag je daar gewoon aanschuiven als je gereserveerd hebt.
wendy, 26-5-2015
Gozo is erg mooi, ga daar met een bootje (4 euro p.p. 15 min.) de Azure Window vanaf zee bekijken en de kerk in Victoria/Rabat. Strand in Mellieha Bay, in het weekend niet naar toe, te druk met Maltezen zelf. De bus is heel gemakkelijk en kost maar 1,50 euro voor een hele dag. Wel na 09.00 uur en niet tussen 16.30 en 19.00 uur reizen i.v.m. te drukke spits. Hoofdstad Valletta is aanrader, zeker St John's Kathedraal van binnen bekijken. Vissersdorp Marsaxlokk erg mooi

We hebben een aantal aanbieders voor db San Antonio & Spa voor je op een rij gezet:

huisman.fred3, 7-10-2014

bezoek het inpandige restaurant van dit hotel. o.a.tagine is zeer goed.

bij l.o 10 % korting en bij h.p. 20 % korting

koop een dagkaart voor de bus voor 1,50 euro (arriva)en verken het eiland.

het busstation is op 2 minuten afstand.

shirley, 30-9-2014

ijssalon soto zero

restaurant incognito

supermarkt aan de overkant

mdina prachtig mooi

jb, 19-8-2014
Onze dochters hebben gezwommen met dolfijnen. Geweldig. Wij hebben het eiland Gozo bezocht met de hop on hop off bus. Een cruise gemaakt naar de blue lagoon en parasailing aan de boulevard bij het hotel. Het vervoer per taxi vanuit het hotel geregeld gaat prima. Vooraf wordt dan een prijs afgesproken.

F., 7-8-2014
Jeepsafari naar Gozo is zeker aan te raden, en ook een bezoek aan de hoofdstad Valletta en de oude hoofdstad Medina.
J. de Klein, 2-7-2014
Neem geen all-inclusive. Ga lekker buiten de deur eten. Is zeer goedkoop.
huisman.fred3, 19-6-2014

busstation op 2 minuten lopen,dagkaart 2,60 euro

grote supermarkt op 1 minuut lopen

huisman.fred3, 18-10-2013

restaurant bon voor diner 42,75 euro voor 3 dagen naar keuze incl drankje p.p. aanvragen aan de receptie

restaurant peking aan de overkant van het hotel.

3 gangen vanaf 10 euro,met 4 koks uit china in de keuken en dat merk je meteen.