Hotel db San Antonio & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag25°21°
Hotel db San Antonio & Spa

We hebben een aantal aanbieders voor db San Antonio & Spa voor je op een rij gezet:

210 reviews over Hotel db San Antonio & Spa in het Nederlands

Een topweek gehad!

Anne Marie en Diana
8-8-2018

Fijn hotel, schone kamer. Het eten was lekker met genoeg variatie. Mooie omgeving, alles goed bereikbaar met de bus. Enkele gezellige winkeltjes en een boulevard waar t leuk wandelen was.

Bij t zwembad was het goed vertoeven. Savonds was er animatie.

Heerlijke vakantie!

Sabine
6-8-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad! De kamers waren goed. Wij zaten aan de straatkant waar het uitzicht wat minder is maar dit vonden wij niet erg. Het eten is lekker en gevarieerd: Vlees/vis, patat/rijst/aardappeltjes/pasta, groenten, maar ook een saladebar en heerlijke toetjes! Ook de mogelijkheid om andere restaurants te reserveren. Leuke animatie ‘s avonds. Genoeg zitjes binnen en buiten. Groot zwembad beneden maar ook een fijn rustig zwembad +16 op het dak met een mooie loungebar. Het hotel werd elke dag goed schoongemaakt. Leuke (Maroccan) bar die goede koffie schenkt en waar je taartjes kunt eten. Strandbedjes/beachbar hoort niet bij het all-in concept. Blue lagoon vonden wij tegenvallen; ontzettend druk (zoeken naar goed plekje) en rotsachtig (niet handig op slippers). Gozo schijnt wel heel mooi te zijn. Kortom, heerlijk hotel voor weekje bijkomen!!

Goed hotel, schone kamers, vriendelijk personeel.

JHM Konings
30-6-2018

Het hotel is enkele jaren geleden volledig gerenoveerd. Dit is overal terug te zien. Ze doen enorm hun best om de kwaliteit op alle vlakken hoog te houden. De kamers worden dagelijks schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Wij hadden een ruime kamer met een groot balkon (kamer 484) met uitzicht op zee. Het all-in restaurant is erg massaal, maar dat kan ook niet anders voor een groot complex. Het eten is goed en warm en de medewerkers houden het afruimen erg goed bij. Daarnaast zijn er kleinere restaurants waar je kunt reserveren. Zeker doen! Goed eten en gezelliger om te zitten. Het 16+ zwembad op de 10e etage is erg rustig. Wel ook geen muziek en een harde zoem op de achtergrond die je na een tijdje niet meer hoort. Voor het hotel loopt een boulevard, aan de achterkant liggen een aantal winkeltjes. Ga zeker de blue lagoon zien! Vlak bij ligt het busstation. Bus kost 2 Euro pp en hiervoor kun je 2 uur reizen.

Genieten

Ton Niehot
29-9-2017

Mooi hotel met aan de balie klantvriendelijk personeel. Kamers zijn groot en schoon. Wij zaten aan de straatkant waar je last kan hebben van het verkeer en de bussen die gasten halen en brengen. Het eten is goed en redelijk gevarieerd. De eetzaal is wel massaal en rumoerig en in het weekend veel te druk want dan komt ook de lokale bevolking hier eten. Tip: bespreek dan één van de specialiteiten restaurants. Genoeg bedjes aan het zwembad en geen noodzaak om daar vroeg je handdoek neer te leggen om een plaatsje te bemachtigen. Het zwembad op het dak met de bar en de lounge banken is een aanrader om lekker te relaxen.

Nooit meer

Brigitte
22-9-2017

Kamers OK, mooi en proper. Eten abominabel.. Geen vers fruit. Alles op het Engels publiek gefocust... Alles vet en gefrituurd.Het restaurant is een refter. De kok bij het buffet zeer onvriendelijk. Buiten eten onmogelijk. Geen review waardig. Gelukkig waren er de a la carte restaurant en het dakrestaurant. Dakrestaurant super mooi en prachtig uitzicht. Eten in die restaurant, 's was lekker. Op het dakrestaurant moest er toeslag betaald worden. Maar zijn geld waard. Bij aankomst laat... Geen drinken noch iets te bijten (bar dicht om 23.30u. En niets voorzien Strand afgescheiden door drukke baan waar er wegenwerken aan de gang waren met ongelooflijk veel stof. Personeel te weinig en zijn overwerkt. Duidelijk te zien. De all inn de naam onwaardig.. Spijtig

mooi hotel

De bruin
1-9-2017

Er wordt nu gebouwd naast het hotel. Dat begint elke dag om half 7 tot s avond 7 uur. Met is een parkeer garage aan Het bouwen

Alleen kamers die op het zwembad kijken hebben geen last. Anders ben je vroeg wakker ook in het weekend !!!! Eten is goed alleen de terinal waar op je kan reserveren is niet up to date

Fantastisch view vanop het dak (Sky Bar)

Bart & Marjan
28-8-2017

Het eten was heel goed, het zwembad was ok, de view vanop het dak was top, de ligging is vlakbij de promenade en de zee

Mooi hotel matig eten

Johan Meens
23-8-2017

Weet waar je wil zitten op Malta, want klein eiland en toch soms lastig ergens te komen (lees veel lopen). Hotel is best luxe en heeft alles zelf: 5 restaurants (maar allemaal erg matig), wel mooi zwembaden en goed entertainment. Helaas ook veel Russen. Kamers en personeel helemaal niets mis mee. Dus als je hotel toch niet uit wil en wil chillen, mooi hotel met soms leuke aanbiedingen.

Vrij goed

De Caluwé
1-8-2017

Eerst en vooral wil ik de mensen ervan verwittigen dat de mededeling bij reservatie "maaltijden aan boord inbegrepen" misleidend is. Je krijgt gewoon een sandwich met kaas en hesp en een halve liter water. Zelfs geen gratis koffie , thee of frisdrank. Het hotel is heel groot waardoor ook heel druk. Het algemene restaurant heeft echt de indruk van een kantine. Moet wel gezegd worden dat het eten heel lekker en gevarieerd is. Het complex beschikt ook over 5 andere restaurants : chinees, maltees, marokaans/indisch, mediteraan à la carte en een à la carte restaurant (hier 10 euro/persoon extra te betalen). Deze restaurants kun je onmiddellijk boeken bij aankomst aan een zuil en wij raden dit iedereen aan. Dit geeft je de mogelijkheid om 's avonds rustig te eten. Je kan ook meerdere keren tijdens je verblijf boeken in eenzelfde restaurant. Wij zijn een koppel zonder kinderen en dan raden wij iedereen aan om gebruik te maken van het adults only zwembad op de 10de verdieping. Hier moet je echt niet 's ochtends vroeg opstaan om handdoeken te leggen want de lift naar de 10de verdieping wordt pas opengesteld om 9 uur. Aan de andere zwembaden is het heel druk en lig je als sardienen naast elkaar. Excursies zijn goed maar er wordt toch teveel tijd gespendeerd aan het commerciële en minder aan de bezienswaardigheden. Jammer.

super hotel, zeer zeker een aanrader

Hotel San antonio
24-6-2017

Gezellig hotel. Super vriendelijk personeel. Schoon. Goed verzorgd. Eten : de keuze is reuze. Animatie met vijf sterren nog nooit zo iets goeds gezien in All inclusive. Normaal gaan wij nooit nu elke avond. Shows die zo hier volle zalen zouden trekken. Mooie zwembaden, fantastisch apart onderdeel voor de kids in piraten thema. kortom niet nadenken gewoon hier boeken dan zit je goed.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel db San Antonio & Spa in Qawra (bij St. Paul's Bay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel db San Antonio & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.