Aparthotel Club Salina Wharf

MaltaMaltaQawra (bij St. Paul's Bay)
6.2VoldoendeScore uit 6 reviews

6.2VoldoendeScore uit 6 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

6 Reviews over Club Salina Wharf

• 4Sara19-07-2016

Vreselijk

Om eerlijk te zijn: alles viel tegen. Het is een low budget verblijf en dat is te merken ook. Slechte service (we mochten het appartement niet in op het afgesproken tijdstip), en -sorry dat ik het zeg- voornamelijk Brits tokkie volk dat hier verblijft. Wat een tegenvaller was dit zeg..... Bedden lagen niet lekker en alles rook muf, zwembad was erg klein, er hing geen gezellige sfeer en de ligging valt ook erg tegen (Qawra is het minst leuke deel van Malta). Kortom: niet doen!

• 5Ruud06-06-2016

wat een tegenvaller

Appartementen behoren tot een time sharing groep CRI (Brits). Niveau van de appartementen is zeer gevarieerd. Wij kregen eerst een appartement welke er goed uitzag qua inrichting en hygiëne maar uitzicht uit de slaapkamer was een betonnen koker en vanuit de woonkamer (en terras) een oprit voor leveranciers en de muur met daarboven de weg en geparkeerde auto's. Ook hing er een verschrikkelijke bedompte lucht. Wij hebben een ander appartement gevraagd en gekregen. Deze was minder goed gemeubileerd maar wel schoon en minder stinkend. Het uitzicht was tussen twee gebouwen door naar de baai. Het ontbijt (geen buffet zoals de reisorganisatie suggereert maar een standaard continental ontbijt, twee sneetjes toast, marmelade, jam, ham, kaas, salami, alle dagen hetzelfde. Met wat vragen kon de kaas worden ingeruild voor een gebakken ei. Alleen bij de klacht over het appartement werden wij vriendelijk geholpen, verder was het vooral zelf uitzoeken wat er mogelijk is en waar zich wat bevind. Al met al voor ons zeker geen 4 sterren waard.

• 8Hanneke30-05-2015

Goede plek om te verblijven!

Wij zijn in mei 2015 naar Malta geweest en verbleven in Salina Wharf. We hadden een tweekamerappartement geboekt en waren verbaasd over het grote appartement met zelfs 2 badkamers!! Het appartement was netjes en werd elke dag schoongemaakt. Bij de receptie is aardig personeel en er was een mooi zwembad die ook elke dag schoongemaakt werd. Je kunt gratis badlakens voor het zwembad krijgen bij de receptie. Er is elke avond live muziek. Het is wel erg gehorig: je hoort alle geluiden van het appartement naast je en ook de live muziek is tot in je appartement te horen. Het hotel ligt op een centrale plek: minder dan 10 minuten lopen naar het busstation in Buggiba en vlakbij de boulevard. Kortom, wat ons betreft een echte aanrader!

• 8Janet11-02-2014

Zeker voor herhaling vatbaar!

Schrik van het lage cijfer. Wij hebben er vorige zomer een heerlijk verblijf gehad. Het is een knus opgezet 'dorpje' met ruime appartementen, een gezellige bar, mooi zwembad en een fantastische ligging. Echt, de appartementen zijn zeer goed en volledig ingericht. Ook niet kaal, maar heel gezellig. Je bent ook binnen no. time naar het bruisende uitgaansleven van Bugibba gewandeld. Echt helemaal niets mis mee. Boek maar gerust!

• 4Viajediario13-11-2013

Baños y cocina sin agua fría hasta el cuarto día

No somos nada exquisitas con los alojamientos, de verdad; sin embargo, nuestra experiencia en Salina Wharf dejó mucho que desear. Tuvimos un par de problemas; uno (con la luz de un baño, que solo se encendía si los de la habitación contigua tenían su tarjeta insertada en la ranura de la electricidad) se solucionó pronto; otro, el del agua, tardaron cuatro días en arreglárnoslos. No podíamos ducharnos porque ardía y siempre nos aseguraban que se pondrían a ello... Pero el problema persistía. Y así estuvimos cuatro días, tirando de los baños públicos de la recepción y de la piscina para poder pegarnos una simple ducha, paseándonos en toalla por todo el hotel... Hasta que lo arreglaron, pasadas ya la mitad de nuestras vacaciones. Lo cual agradecimos pero... demasiado tarde.

• 8Mr. cobb24-02-2012

have time share and lots of maltese friends

was good value and good location and near our friends

Aparthotel Club Salina Wharf info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar