Hotel Bella Vista

55 reviews over Hotel Bella Vista in het Nederlands

absoluut geen 4 sterren. Geen aanrader

hanneke
25-6-2018

het hotel ligt op een zeer rustig gedeelte van Malta, weinig te beleven. Minimaal een uur met bus rijden om een beetje te kunnen winkelen. Wel genoeg eet- en drinkgelegenheden in de buurt.

onvriendelijk personeel, vooral aan de receptie en in de eetzaal. Kijken ook zeer onvriendelijk en dan vraag je ze nog niets.

Hotel ligt tussen 2 'bouwgaten' wat misschien ooit nog eens iets moet worden, een huis of dergelijke. Deze gaten liggen vol afval. Hotel heeft veel onafgewerkte gedeeltes. Het is er wel schoon, maar in de 5 dagen is niet 1 keer de badkamer schoongemaakt, alleen de bedden werden opgemaakt.

Van een 4 -sterren hotel verwacht je toch shampoo, zeep e.d. aanwezig te zijn in de badkamer, niet dus. Niets was aanwezig. Bij navraag verwezen ze ons naar het winkeltje in het hotel, om te kopen. Ontbijt werd niet bijgevuld, kom je vroeg heb je mazzel maar kom je na 9 uur (ontbijt tot 9.30 uur) dan kijk je in lege schalen, lege manden enzo.

Luek voor een paar dagen.

Ruud
16-3-2018

Vriendelijke bediening.

Eten was erg matig, van alles het zelfde.

De ligging van het hotel is erg achteraf.

Rene pierik
14-1-2018

Hotel wordt goed schoongemaakt en het eten was lekker. Er was elke avond live muziek. En het personeel was heel vriendelijk.

Prima hotel, goede prijs/kwaliteit

De
19-12-2017

Alles prima.

Goede all-in formule, vriendelijk personeel.

Extra's ook totaal niet duur.

Rustig hotel, veelal oudere mensen.

Goede kamers.

Zijn niet nieuw, maar goed schoongemaakt.

Hele hotel ziet er proper uit.

Als het zwembad altijd in de schaduw ligt, dan ga je maar naar de zee.

Geweldig Hotel en ontzettend vriendelijk personeel

Arie en Corrie Rietveld
4-12-2017

We vonden alles goed

alleen jammer van de drukke weg aan de voorkant maar dat zou voor ons geen belemmering zijn om er nog een keer heen te gaan

Uitgeleefd hotel.!

Rinus
27-9-2017

Niet goed is de staat van de kamers, veel versleten, kapot, en zeer slechte badkamer. Ook een slecht onderhouden zwembad met veel haren, vuil op de bodem entroebel water. Ligt tussen zeer hoge muren ingesloten. Ook de kamers zijn erg heet, airco is er niet alleen verversing maar vanwege verkeerlawaai en vliegen konden we geen ramen open zetten

Geweldig!

Jos en Hanneke
16-9-2017

Prachtige ligging, zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar. Ontbijt en diner prima, kortom een aanrader !

Heel goed

Valerie
2-8-2016

Voorzien van een zwembad, komt niet vaak voor in Malta, meestal hebben ze een klein zwembad. Service in het hotel is goed. Schoonheid in het hotel goed geregeld, en vindt dagelijks plaats. De kamer was aan het voorkant met balkon. Heeft een TV met aantal internationale kanalen, de bedden zijn schoon en zacht, dat was fijn, ondanks badkamer beetje versleten was, was het schoon. Het personeel van het hotel is heel vriendelijk en doen goed werk. Tot slot; goed hotel in Malta.

Tevreden

Isil
11-7-2016

Dit was onze 2e reisje naar Malta op korte termijn. Eerste keer was in april en viel mee. Later hebben we besloten weer naar Malta te gaan. Na een kleine onderzoek op internet hebben we dit hotel gevonden. Het is een aanrader als je in Bugibba wilt zitten. We zijn 1e keer toevallig in Bugibba terecht gekomen en 2e keer hebben we ook besloten naar Bugibba te gaan. Er zijn genoeg uitgangsmogelijkheden in Bugibba. Het is een hotel met veel Nederlanders. Het personeel is vriendelijk. Ze werken al jaren bij Bella Vista hebben we begrepen. Verder was alles in orde. De kamer is shoon en netjes. Je kunt als je wilt extra maaltijden ook bijboeken. Het ontbijt is standard English breakfast. 2e keer naar Malta was ook success!

Goedk hotel voor weinig geld

Betty
10-7-2016

We hebben een last minute naar Bella Vista geboekt. We wisten zelfs niet eens welke hotel we terecht zou komen. Toen de gids bij aankomst in Malta ons heeft verteld dat wij op Bella Vista Hotel zou verblijven, hadden we geen idee watvoor een hotel het was. We hebben een weekje hier verbleven. Het is een eenvoudig hotel met goed service in het wijkje Bugibba. De kamer is schoon en het personeel was goed. Het zwembad is niet heel groot maar zeker groot genoeg om een duikje te nemen en goed tijd door te brengen op het zonneterras. We hadden alleen een ontbijt geboekt. Het wordt in het restaurant op de beganegrond gerserveerd. Als je wilt kunt je de drunken ook bij boeken. We willen de receptioniste Rosemary special bedanken. Ze was heel behulpzaam voor ons. Heeft ons naar Bugibba gebracht on de omgeving liet zien.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bella Vista in Qawra (bij St. Paul's Bay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bella Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.