Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag13°9°

15 reviews over Hotel Solana & Spa in het Nederlands

Waardeloos

Mirjam,
11-8-2018

Erg bijzonder dat er revieuws zijn vanaf 2010 tot 2016 want het hotel stond er toen nog niet en ze zijn nu nog aan het bouwen. Ik had een appartement gehuurd deze was nog niet eens afgebouwd. We zijn met 3 personen op een tweepersoonskamer gedumpt met een extra bed erbij. 2 weken in herrie van de verbouwing gezeten. Echt niet normaal😡

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

genoten

marianne homburg
16-9-2016

fijn hotel in het centrum van mellieha tegenover het hotel een supermarkt en deze straat verschillende goede restaurants de bus stopt zowat voor de hoteldeur en met de bus kun je het hele eiland goed bezichtigen de kamer was zuiver en werd dagelijks goed onderhouden over het ontbijt weet ik niets te vertellen omdat dat niet inbegrepen was maar overal kon je onderweg bij een bakker iets lekkers halen en een lekkere espresso op een zonnig terras

Gereisd met partner in maart 2016

Goed joel. Wel gehorige kamers.

Riet Voorbraak
12-3-2016

Niet bang zijn om vroeg wakker gemaakt te worden door andere luidruchtige gasten.

Gereisd met partner in maart 2016

Boven verwachting

Coen Bruijns
7-12-2015

De kamers waren ontzettend schoon en ruim ingericht.

Personeel was bijzonder vriendelijk en behulpzaam

Gereisd met partner in november 2015

Centraal gelegen midden in Mellieha

Jos en Paula
22-1-2015

Ruime kamers en goed ingericht. Voorzien van vele diensten zoals welness, zwembad enz.

Keuze uit diverse restaurants, goed buffet.

Minpunt: gelegen aan een drukke straat met veel geluidsoverlast.

Gereisd met partner in januari 2015

Super hotel, prima gelegen!

NvE
15-1-2013

Wij hebben een topvakantie gehad bij Solana. Het ligt misschien aan een drukke weg, maar dat zorgt er ook voor dat je vanaf het hotel gemakkelijk overal heen kunt. De grote supermarkt op loopafstand en kleine supermarktjes aan de overkant van de weg. Het strand is te lopen, dit is heen goed te doen, maar terug kun je het beste met de (goedkope!) bus gaan, want bergop is het toch wel erg warm en zwaar.

Wij zaten in het 'nieuwe' deel van het hotel en hadden een prachtige kamer met een ruime badkamer. Kleine keuken, maar met voldoende spullen. Heerlijk dat je de kastdeuren dicht kunt doen en lekker niets merkt van de afwas!

Zwembad hebben wij geen gebruik van gemaakt, wij zijn steeds naar een ander strand geweest met de bus. Er zijn veel mooie strandjes en dat moet je zeker uitproberen! Ook het duiken bij Bezz Diving was een succes! Ook voor onervaren duikers.

Kortom een goede uitvalsbasis met alle nodige faciliteiten en comfort!

Gereisd met partner in augustus 2012

Wij verbleven afgelopen week (juni 12) in dit hotel in Mellieha. Het is echt een 4 sterren hotel. De kamers zijn ruim, schoon en zeer compleet. Grote badkamer en goede bedden. Klein balkon, maar daar zit je toch niet echt in de warmte. Zwembad op het dak is klein maar voldoende. Niet veel ligbedden, dus misschien in het hoogseizoen wat te krap?

De lokale bus stopt voor de deur, deze rijdt naar het strand (ong 5 min) of naar Sliema en Valetta. Koop een dag- of weekkaart, dat is goedkoper en je doet veel met de bus. Strand is geweldig. Leuke terrasjes (niet veel) en prachtig, niet stijl aflopend strand. Dus ook kids goed te doen.

Wij vonden Malta leuk maar niet voor herhaling vatbaar, weinig echte uitgaansmogelijkheden, nagenoeg geen restaurantjes aan het water, keuze van de menus zeer beperkt (als je van Italiaans houd zit je goed). Cultuur was ook beperkt, maar het is natuurlijk maar een piep klein eilandje. Mensen zijn vriendelijk, eten is niet duur.

Gereisd met partner in juni 2012

Mooi hotel aan te drukke straat

acgoedknegt
16-10-2011

Wij hadden eerst een hotelkamer aan de voorkant. Dat is aan de doorgaande weg door het dorp, waar om de 10 minuten grote bussen en vele auto's voorbij rijden. Wij hadden daar een klein balkonnetje en zaten dus is de stank van de uitlaatgassen en het verkeerslawaai. Een andere kamer aan de achterzijde gekregen en daar was het heerlijk rustig. Mooi hotel, ruime en schone kamers en goede service. Ook het ontbijt was goed. Zwembad op het dak was vrij klein en het zwembad in het souterain had een enorme chloorlucht.

Mellieha is zoals nagenoeg alle plaatsen op Malta tegen een helling aangebouwd, dus je moet altijd klimmen of dalen. Vanaf het hotel naar het strand is het 20 minuten bergafwaarts lopen. Mooi strand met bedjes.

Gereisd met partner in september 2011

Wij hadden een appartement. Keuken in de kast maar wel helemaal in orde. Nette badkamer met bad. Elke dag schone handdoeken en app. schoongemaakt. Wij hadden zelfs 2 balkonnetjes.

Niets op aan te merken. Ennn... met de bus kom je overal op het eiland. En bij Escargot kun je heerlijke cappucino krijgen.

Gereisd met vrienden in april 2011

Leuke vakantie

Erik
25-12-2010

Het was een leuke maar geen culinaire vakantie! De cultuur/natuur in het land is echt top en er is veel te zien! Wel is het in de zomer maanden vrij uitgedroogd en is er niet heel veel meer over van de prachtige bloemen en planten.

Het appartement was netjes en dicht bij het enige zandstrand van malta.

Het eten in het hotel is niet best maar in de winkkelstraat richting het strand zit een goede italiaan. In de engels getinte restaurantjes moet je niet gaan eten want in deze restaurantjes krijg je rauw eten of eten wat al afgekoeld is!

De omgeving is mooi en er is voor de deur een goede busverbinding naar de rest van het eiland. Let wel goed op welke bus je neemt, want somige lijnen zijn duurder dan andere.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Solana & Spa in Mellieha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Solana & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.