Appartement Seaside

Appartement Seaside

5Matig

Malta, Malta, Mellieha

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Seaside?

5Matig

Appartement info

Meer appartement info

7 reviews over Appartement Seaside

• 6Paula Kijf14-06-2005

Wij zijn hier vorig jaar geweest. Wij hadden bij de reservering meerdere malen verzocht om een kamer met oven. Dit was geen probleem. Bij aankomst zat er dus geen oven in de kamer en was het een heel klein kamertje. Gelukkig hebben we het met een ander stel op kunnen lossen en konden wij in een grotere kamer met oven. Achteraf bleek het zo ook wel te kloppen, zij hadden iets anders gereserveerd. Het bed was heel erg slecht. Alle ramen keken uit op een luchtkoker. De wc was lek en het bad erg vies. Familie kakkerlak leefde in het aanrecht. De deurklink had je geregeld in de hand. Om een fatsoenlijke pan hebben wij meerdere malen moeten vragen en een ventilator hadden we niet. Dit heeft ook heel wat voeten in de aarde gehad. De eigenaresse steunde en kreunde als we ergens om vroegen.Het strand van Mellieha is ook niet echt schoon. 's Avonds loost de lokale bevolking zijn rotzooi daar :(

• 6astrid06-06-2005

Ik ben vorige jaar hier met 5 vriendinnen op vakantie geweest we hebben de grootste lol gehad en natuurlijk was het absoluut geen luxe maar daar moet je ook niet om vragen als je daar gaat zitten. het was snik heet maar het strand is letterlijk voor de deur. Lekkr eten niet veel keus maar je kan de taxi of de bus pakken wanneer je wil en natuurlijk bij het barretje beneden was het helemaal leuk want daaar werkte mijn vakantie vriendje. (feliciano dus aan lekkere dingen ook niet te kort) Ik vind het een aanrader maar verwacht niet te veel service.

• 4neeltje01-06-2005

wij zijn hier vorig jaar heengegaan het is inderdaad niet luxe,maar dat is logisch want je betaald natuurlijk ook geen drol!er staat een bed,een keukentje en een douche. meer heb ik niet nodig,ik kom er alleen om te slapen/en daarbij als je de deur uit loopt sta je op het strand!

• 5Boyke28-02-2005

Heel "basic" apartement in april 2004 geweest. de ligging is aardig maar dat is het dan ook. geen aanrader :-(

Gereisd in februari 2005

• 6Barry en Natascha19-09-2004

Inderdaad als het weinig kost moet je inderdaad ook niet veel verwachten, maar aan kakkerlakken hadden wij nu ook weer niet gedacht. Ligging is inderdaad zeer goed tegenover het strand en in Mellieha kan je lekker eten. Maar voor de rest een beetje saai eiland maar niet duur en vriendelijke mensen. Maar ach als het goed is gaat deze winter het appartementen complex tegen de vlakte vanwege achterstallig onderhoud.

Gereisd in september 2004

• 3Iris en Rob03-09-2004

Het is echt heeeeeeeeel eenvoudig! Het geheel geeft een armoedige indruk. Achterstallig onderhoud. Er zijn verschillende appartementen. Heb ik gezien. Met balkon, tot kamers waar amper daglicht komt. Er zijn dingen kapot, bed was slecht maar wel een super mooi uitzicht op het dak. Erg dicht bij het strand. Tja als je niks uit wilt geven, verwacht dan ookniet te veel. Wij hebben het best naar ons zin gehad, maar volgende keer toch maar weer meer luxe. Over het algemeen vond ik het zeker geen aanrader, beter kun je in het Luna hotel zitten.

Gereisd in september 2004

• 5Tineke19-02-2004

Ik ben hier met een vriendin geweest in 2003 in juli. De apartementen zijn echt heel erg eenvoudig. Stoelen met losse poten, de bedden waren echt heel erg slecht! Nooit zo'n slecht bed meegemaakt. We hadden 2 ramen in het appt. die allebei uitkeken op een luchtkoker. Qua plek was het wel ideaal. We gingen voor het strand en dat was echt 2 min lopen. Ook het restaurantje er onder (seaspray) is erg leuk! Op het strand kun je ligbedjes en parasols huren. Werkt perfect, er is altijd wel een plekje vrij. Als je hierheen wilt moet je zeker een appt met balkon huren, dan zit je beter! Het was er heet, en we hadden alleen 1 kleine ventilator. Heb wel een heerlijke vakantie gehad, gewoon op het strand bijgeslapen. Ook de bus is goedkoop als je eens ergens heen wilt. Als je naar het strand wil op Malta zit je hier perfect, want het is geloof ik het enige zandstrand wat ze daar hebben!

Gereisd in februari 2004

Appartement Seaside info