Hotel Paradise Bay

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag17°13°
Hotel Paradise Bay
8,7

Omschrijving
Lekker en gevarieerd eten bij Hotel Paradise Bay op Malta. Bij een van de zwembaden vind je altijd wel een plekje. De kamers zijn wat gedateerd, maar je vindt er wel een airco. Geschikt voor rustzoekers, want ‘s avonds is er geen entertainment. Er stopt een bus voor de deur om je naar de omliggende dorpjes te brengen.

49 reviews over Hotel Paradise Bay in het Nederlands

voor herhaling vatbaar

arietravel,
2-12-2018

zeer goed gelegen , met mooi uitzicht op zee , andere eilanden en de heuvels van het eiland , verder vele bussen naar andere plaatsen op het eiland te gaan met halte voor de deur, en slechts 10 min lopen naar de veerpont naar Gozo . de kamer die ik had was ook goed en had een groot balkon (terras op de 2de verdieping met naar 2 kanten op het terras zeezicht . verder groot buitenzwembad 42 m lang en nog 3 kleinerezwembaden van tussen de 15 en 10 m met bij elk bad een apparte ondiepe bad voor o.a. kleine kinderen verder een binnnenbad zelfs 26 m lang verwarmd in november 28 graden . alle baden zoutwater direct uit zee verder een kleine fitnisruimte . om te zonnen bij de zwembaden in nov . veel plaats met ook prachtig uitzicht . ik had ontbijt , dat ook zeer veel keus was en ook goed verder soms in het restaurant in de avond goed buffet ook veel keus voor 22 euro met drank en ijs het gewone resaurant viel mij tegen

korte vakantie even weg

fam.Timmermans,
16-10-2018

mooi verzorgd hotel. schone nette kamers

prima hotel, niet 4ster waardig.

ingrid,
16-10-2018

entree is super. kamers gedateerd

BeachCheck

na twee dagen is het moeilijk een

Leo van Duin,
8-10-2018

ttot nu toe is alles goed geregeld

alles is goed

getrude,
6-10-2018

freundlichkeit, eten was goed. kamer is ook goed

Over het algemeen tevreden.

Lana,
11-8-2018

Wel goed: de facaliteiten (veel zwembaden etc.) Lekker eten met variatie.Niet goed: schoonmaak kan beter.

goed

arne veenman,
26-7-2018

schoon. aardig personeel. goede kamers

Fantastisch en voor herhaling vatbaar!

Lydia Vos,
1-7-2018

Geweldige vakantie gehad! Dicht bij zee, vriendelijk personeel, goed eten. Prachtig eiland met voor ieder wat wils. Shoppen, dagje strand, natuurwandeling, fietstocht. Het kan allemaal! Kan geen minpunt bedenken.

Oke!

Joan,
13-6-2018

Bedden waren afschuwelijk, dun heel dun. Schoonmaak van de kamer was niet bijzonder en vaak dingen vergeten.

Ontbijt niet gevarieerd raad ook aan neem geen All inclusief. Lekker in de omgelegen dorpjes eten, bus stopt voor deur!

Veel zwem gelegenheid bij het hotel maar life Deen aan vervanging toe net als de parasols. In de avond is er weinig tot geen vermaak.

Wij hebben met touroperator een busje gehuurd voor naar Valletta te gaan, dit was leuk. Chauffeur wel met brengen en halen beiden keren 20 min te laat.

Prima verblijf

M sinkel,
10-6-2018

We hadden niet hele hoge verwachtingen gezien de prijs. Veel meer zwembaden aanwezig dan op foto’s echt altijd plek helemaal super! Kamer prima maar gedateerd. Dunne matrassen, kleine koelkast, veel kastruimte, schone badkamer, ventilator en airco! Voor het hotel stoppen diverse bussen voor 2€ pp brengt die je overal heen, auto huren is hierdoor niet nodig. Ontbijt oké maar niet uitgebreid! Hotel is rustig.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paradise Bay in Mellieha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paradise Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.