Hotel Maritim Antonine

75 reviews over Hotel Maritim Antonine in het Nederlands

eenmalig.

eddy van hoecke
22-9-2014

Van al de ongeveer 15-tal reizen bij touroperator geboek is dit hotel een tegenvaller, zeker geen 4-sterren waard betreffende het eten(te weinig keuze en steeds hetzefde s'morgens en op zijn engels),Eten s'avonds vaak niet warm.tenzij je bijbetalend bbq en vismenu of thais eten neemt.Verschillende maal buiten hotel gegeten s'avonds. De tunnel tussen hoofgebouw en bijgebouw stinkt.Hotel wat vergelegen van strand en 1h30 rijden naar Valletta met plaatselijke bus, Ticket is maar 6,50 euro voor 7 dagen, gans het eiland rond te gebruiken.Bushalte aan het hotel.Kamer was net werd alle dagen schoongemaakt en tevens geen last van geluiden buiten.maar er waren wat gebreken, toch na verwittiging bij vriendelijk personeel werd dezen direct hersteld. Zeer goede gratis verbinding wifi binnen of buiten.Wel rustig hotel,maar buiten wat te stil. .Malta is voor ons maar eenmalig geweest,10 dagen wat te veel, maar de uitstappen hebben desondank alles goed gemaakt, veel gezien betreffende cultuur.

Prima viersterrenhotel

Danae
15-9-2014

Ik vind het, in tegenstelling tot wat hieronder wordt beweerd, een uitstekend viersterrenhotel. Je moet niet vergeten dat we het over een accommodatie in een Zuid-Europees land met iets andere eisen hebben. Wij hadden een bovengemiddeld ruime kamer met prachtige badkamer die goed werd schoongemaakt. De kamer waar hieronder over gesproken wordt die uitkijkt over de receptie is waarschijnlijk 1 van de goedkopere voordeelkamers zonder balkon. In Malta zijn grote balkons sowieso niet gebruikelijk dus hadden wij ook een klein balkon. Wij zaten aan de straatkant maar als je de deuren dicht hebt hoor je hier niets van. Ook de airco deed het bij ons perfect. Wij moesten ook door de "beruchte schimmeltunnel" om bij de kamer te komen, Nou ik vond dit reuze meevallen, het is een tunnel onder de weg door die elke dag goed werd gepoetst dus ik rook vooral schoonmaakmiddel. Ik vind het een perfecte oplossing om de twee gebouwen met elkaar te verbinden zodat je niet over de drukke weg hoeft.

Aufenthalt Dez.2013

jancik
1-1-2014

Das Hotel ist bedingt weiter zu empfehlen,mussten durch den Tunnel zum Aufzug gehen,der aber fürchterlich stank.Bei 2Aufzügen war immer einer kaputt,dadurch kam es manchmal zu längeren Wartezeiten.Hatten ein Zimmer in 4.Stock ohne Balkon mit wunderbarer Aussicht in einen Lichthof mit ca. 10meter x 10 meter,das Zimmer war Tag und nacht nur finster,mit viel Glück sah man manchmal den Himmel.

Tjingo

Goed hotel met kleine verbeter puntjes

Joyce spanjaard
13-9-2013

Dit hotel heeft in tegenstelling tot wat anderen vermelden, wel degelijk vriendelijk personeel, maar natuurlijk zijn de omgangsvormen soms anders. de receptie hielp ons met alle vragen. De kamers worden zeer goed schoongemaakt, maar kunnen opgeknapt worden en zijn m.i. nog geen 4 sterren waard. De pool is mooi maar ingericht op massa's mensen. De spa is ondermaats. Het buffet is echt heel goed en gevarieerd. Totaal is de verhouding van prijs en accommodatie heel goed als je toch voordelig weg wilt. Een luxe oord is dit hotel niet, maar de ligging is daarentegen bijzonder goed. We hebben het er heel leuk gehad.

Viel enorm tegen. Slecht personeel.

Linda
31-7-2013

Het hotel viel enorm tegen. Onze kamer was klein en keek uit over de receptie. Het personeel was onvriendelijk. Er werd totaal niet meegedacht met de klant. Als je bijv. 10 minuten voordat het buffet begon bij het restaurant stond, werd je met een boze blik 'weggejaagd'. Handdoeken werden niet netjes neergelegd, maar slordig neergegooid op het rekje. Personeel riep naar elkaar, praatte zeer hard. Het viel op dat het personeel het onderling over de gasten hadden. Personeel praat vooral met elkaar, niet met de gasten. Met name door het personeel was de sfeer in het hotel erg slecht en voel je je als gast niet prettig.

We hebben het buffet geprobeerd. Dat viel vies tegen. Het eten was niet gaar of juist te gaar. Verschillende gerechten waren lauw. Het ontbijt was oké.

Daarnaast was de afwerking van het hotel niet netjes. Losse tegeltjes, rommel tegen de muren, e.d. Bij een vier sterren hotel hoort dit alles absoluut niet.

Pluspuntje: de spa was erg mooi en netjes!

Plus jamais

Adrienne Legrand
28-7-2013

Cuisine infecte - sommes allés en demi-pension et avons dû payer d'autres restos le soir car le buffet de l'hôtel était infecte. D'où un sacré surcoût. Le personnel ôte constamment l'air conditionné dans les pièces communes et nous devons constamment repasser derrière eux. Odeurs d'égouts dans les couloirs. Minibar jamais rechargé. Verres de la chambre lavés une fois sur trois. 2 essuies de plage vieux. Bar de la piscine du toit super, bar de la réception tenu par un Irlandais imbu de sa personne. Personnel de réception constamment sur le qui-vive et peu enclin à l'écoute.

Prima vertoefen

Yvette en Arne
25-6-2013

Hotel Maritim Antoine is een prima hotel om te verblijven. Ligt op een gunstige plek ook m.b.t. vervoer. Airco werkt alleen wat minder of zetten ze niet hoog genoeg. Dat is eigenlijk het enige minpunt. Verder zijn de kamers ruim, zijn er drie zwembaden (in de tuin, op het dak en ook een welness). Vanuit deze locatie zijn zeer goed uitstapjes te maken, er is op het eiland voldoende te doen.

middelmatig

mathlener
15-5-2013

algemene indruk is middelmatig; comfortkamers liggen aan zeer drukke weg; met alles gesloten is dat wel goed te doen mits de airco werkt( in de avond met de zon in de kamer temperatuur niet om uit te houden, dus de deuren open); airco blies warmen lucht; klacht bij de receptie en vraag om een andere kamer (ook vanwege het feit dat men bezig was nieuwe vloerbedekking te leggen op de gang wat een doordingende vieze lucht was) werden absoluut niet als relevant gevonden.( zeer onvriendelijke dame) na inschakeling contactpersoon van touroperator heeft men het minimale gedaan (airco stond op winterstand) en een ventilator geplaatst; zwembad buiten prima met genoeg ligstoelen in het voorseizoen; zwembad op het dak was in onderhoud(jammer); voldoende ligstoelen en een prachtig uitzicht.

De bij het hotel behorende pizzeria was prima , ook de bar in het hotel was uitstekend en het ontbijt prima; er zijn heel veel restaurantjes vlakbij het hotel.

Goed hotel op een

leon
14-12-2012

Half november reizen naar Malta heeft als risico dat het weer niet zo goed is. We hebben dan ook af een toe een (flinke) bui gehad. Maar voor het merendeel stralende zon en rond de 22 graden. Het hotel lag voor ons op een perfecte plek. Lekker rustig maar toch in centrum. In de nabijheid van allerlei restaurantjes. Ik hou zelf niet zo van het marmer op vloeren en wanden, maar het hotel straalde luxe uit. Goede service van de receptie en een mooi ontbijtbuffet met alles er op en er aan. Alles is aanwezig op de kamers, maar het doet een beetje 'geleefd' aan. Niets kapot, maar gebruikssporen. Wij hadden een kamer aan de zijkant en keken uit over de baai en de zee, prachtig! Als je dat afzet tegen de prijs (in november) dan is er helemaal niks mis mee. Een aanrader dus voor diegenen die niet in het echte toeristengedeelte van Malta willen verblijven.

comfortabel hotel

familie van Veldhuizen
1-10-2012

We hebben genoten van onze vakantie op Malta (10dgn). Hadden prima weer , ong 28-30 gr , hebben 1x een regenbui gehad.

Het hotel is comfortabel met een goede service, ruime kamers, 3 zwembaden met voldoende vrije ligstoelen.

Hebben tevens prima gegeten in het hotel. Hadden alleen een kamer met ontbijt geboekt maar hebben ter plekke diner vouchers gekocht a 13.50 euro pp met gratis wijn/water (was een aktie) omdat dat heel goed goed en uitgebreid was.

Ontbijt en diner zijn allebei met buffet met echt voor elk wat wils en met o.a veel verschillende salades en streekgerechten.

We hadden een kamer aan de (drukke) straatkant, maar nachts met de balkondeuren dicht en een goed werkende airco was het goed te doen.

De excursies zijn wel goed maar hebben als nadeel dat je eerst met minibusjes naar een verzamelpunt wordt gebracht wat wel tijd verlies geeft, zeker omdat Mellieha het verst gelegen is van Valletta.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maritim Antonine in Mellieha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maritim Antonine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Maritim Antonine scoort een 7.87 uit 10 op basis van 75 reviews.