Aparthotel Luna Holiday Complex

Aparthotel Luna Holiday Complexstersterster

7.8Goed

Malta, Malta, Mellieha

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Luna Holiday Complex voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

20 reviews over Aparthotel Luna Holiday Complex

• 2019
    7Henk15-04-2019

Prima locatie.

Prachtig complex. Heel netjes.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 2018
    9Iris Bethlehem29-10-2018

Een geweldig hotel. Heel luxe aan de binnenkant en een prachtig uitzicht vanaf het dak. Het zwembad is net vernieuwd en de kamer was goed onderhouden.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 8Hil Herweijer20-10-2018

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Prima hotel met vriendelijk personeel. Alles ziet er netjes uit. Prachtig zwembad op het dak van hotel. Voorzijde van hotel en appartementen is gehorig vanwege straatlawaai.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

7annechien alkemade25-05-2015

Prima hotel, maar niet bijzonder

Dit hotel/aparthotel is prima, ligt op 5 min lopen van het strand (loopt heel geleidelijk af in zee, ideaal met kinderen). Ook 5 min van het stadscentrum, echter dat is tegen een stijle heuvel op (neem de bus!). Wel wat eetgelegenheden in de buurt maar weinig variatie (thema is met name pizza/pasta/grill, weinig vis). Hotel heeft gerenoveerde kamers: mooi, en oude kamers: bedroevend. Ontbijt: in het weekend redelijk tot goed, door de week matig. Schoonmaak ruim voldoende, personeel behulpzaam. Paar avonden per week 's avonds animatie in de lobby, zonder geluidsoverlast. Geen disco/bars oid in de buurt

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

• 8T & E09-11-2014

Top, zeker een aanrader !!

Mooi appartement, netjes en zeer schoon.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Judith02-01-2014

Super mooi gerenoveerd appartement

Super mooie vakantie gehad op Malta. Wij hadden een driekamerappartement die gerenoveerd was. Deze kamer was perfect. Met name de badkamer was erg mooi! Verder was het complex ook prima. Het zwembad op het dak was wel erg mooi met super mooi uitzicht op de zee. Dus de foto's liegen niet. Naar dit complex zou ik prima voor de tweede keer heengaan.

Er waren wel veel Engelsen in dit complex. Waarvan ook wel een aantal wat asociaal waren.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 8r.van meelen15-08-2013

mooi hotel, goeie ligging

We hadden kamer met zeezicht, prachtig! en keken op zwembad. er werd veel georganiseerd. Hotel oogt hel netjes en personeel is vriendelijk en behulpzaam, ook de bewoners. kamer is heel gedateerd, bruin en versleten. bedden waren ronduit smerig, dat zie je na een enkel lakentje weg te trekken., compliment voor de kamer -huishouding .Je betaalt er toch maar mooi veel voor.We weten dat er ook vrij nieuwe kamers zijn. ontbijtbuffet mag iets uitgebreider. airco is niet standaard, 10 euro per dag! wel ventilator, maar bij 32 graden ......? toch een hele mooie vakantie gehad !!

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7motocup17-08-2012

alleraardigst

Wij verbleven hier met 2 pubers in dit wat gedateerde aparthortel. Vanaf ons 3 kamerappartement in block 5,de achterkant van het hotel, keken we tussen wat bebouwing door naar de baai met zijn bootjes. Zit je aan de voorkant dan kijk je tegen een begroeide heuvel met een kerkje op de top. Daar zit tevens een straatje met winkeltjes,restaurants enz,een behoorlijke klim als de zon schijnt. Er loopt aan de voorkant een belangrijke doorgaande weg die naar wat strandjes met eettentjes leidt.(is makkelijk te belopen) Onze kamer zou wat mogen worden opgefleurd en gemoderniseerd.(met bijv een tv) Gratis wifi in de lobby is een must voor de digitale kids van tegenwoordig. 2 zwembaden zijn aanwezig waarvan 1 op het dak,waar warempel niet aan handdoekje leggen werd gedaan. Maar er waren dan ook bijna geen nederlanders. Het was een enorm zonnige vakantie in een alleraardigst en compleet aparthotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 7igorjanssen01-10-2011

Dik in orde voor wat je er voor betaald

September 2011 zijn wij (mijn vrouw en ik) voor een week in dit hotel verbleven. We hadden een 1 kamer appartement en dat was voor 2 personen ruim genoeg. Het keukentje is eenvoudig maar een eitje bakken of wat pasta klaarmaken gaat er prima. De badkamer is niet heel groot maar wel schoon en over de waterstraal uit de douche kop valt zeker niet te klagen. Omdat wij er laat in het seizoen waren was een airco niet nodig, anders is deze zeker wel aan te raden voor 8 euro per dag. We hadden geboekt via TO en kregen netjes om de dag nieuwe lakens en handdoeken. Beneden in de lobby is er gratis wifi voor gasten. 1 keer hebben we in het hotel gegeten dit was niet bijzonder maar wel goed. In 25 minuten loop je de berg op en ben je in het stadje waar wat eettentjes en een pinautomaat zitten. Met 10 minuten loop je naar het ZAND strand (zeldzaam op Malta), onderweg daarheen kom je diverse gezellige en lekkere eettentjes tegen waar het ook heerlijk is om alleen wat te drinken met zicht op zee

Gereisd met partner in september 2011

• 4G.21-08-2009

lees de kleine lettertjes. Hygiene slecht.

Schoonmaak en handdoeken 1 maal in de 5 dagen, en dat bij 35 graden!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

1 tip over Aparthotel Luna Holiday Complex

• r.van meelen, 15-08-2013

heel mooi eiland, Melieha is vrij rustig , geen discotheek. goeie restaurantjes , mooi strand , vriendelijk. dagkaart arriva bussen E 2.60 waar je het hele eiland mee over kunt! Gozo en Valetta zeer de moeite waard

0 vragen over Aparthotel Luna Holiday Complex

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën