Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag15°11°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Luna Holiday Complex voor je op een rij gezet:

16 reviews over Aparthotel Luna Holiday Complex in het Nederlands

Iris Bethlehem,
29-10-2018

Een geweldig hotel. Heel luxe aan de binnenkant en een prachtig uitzicht vanaf het dak. Het zwembad is net vernieuwd en de kamer was goed onderhouden.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Hil Herweijer,
20-10-2018

Prima hotel met vriendelijk personeel. Alles ziet er netjes uit. Prachtig zwembad op het dak van hotel. Voorzijde van hotel en appartementen is gehorig vanwege straatlawaai.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima hotel, maar niet bijzonder

annechien alkemade
25-5-2015

Dit hotel/aparthotel is prima, ligt op 5 min lopen van het strand (loopt heel geleidelijk af in zee, ideaal met kinderen). Ook 5 min van het stadscentrum, echter dat is tegen een stijle heuvel op (neem de bus!). Wel wat eetgelegenheden in de buurt maar weinig variatie (thema is met name pizza/pasta/grill, weinig vis). Hotel heeft gerenoveerde kamers: mooi, en oude kamers: bedroevend. Ontbijt: in het weekend redelijk tot goed, door de week matig. Schoonmaak ruim voldoende, personeel behulpzaam. Paar avonden per week 's avonds animatie in de lobby, zonder geluidsoverlast. Geen disco/bars oid in de buurt

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Vakanties.nl

Top, zeker een aanrader !!

T & E
9-11-2014

Mooi appartement, netjes en zeer schoon.

Gereisd met partner in juni 2014

Super mooi gerenoveerd appartement

Judith
2-1-2014

Super mooie vakantie gehad op Malta. Wij hadden een driekamerappartement die gerenoveerd was. Deze kamer was perfect. Met name de badkamer was erg mooi! Verder was het complex ook prima. Het zwembad op het dak was wel erg mooi met super mooi uitzicht op de zee. Dus de foto's liegen niet. Naar dit complex zou ik prima voor de tweede keer heengaan.

Er waren wel veel Engelsen in dit complex. Waarvan ook wel een aantal wat asociaal waren.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

mooi hotel, goeie ligging

r.van meelen
15-8-2013

We hadden kamer met zeezicht, prachtig! en keken op zwembad.

er werd veel georganiseerd. Hotel oogt hel netjes en personeel is vriendelijk en behulpzaam, ook de bewoners.

kamer is heel gedateerd, bruin en versleten. bedden waren ronduit smerig, dat zie je na een enkel lakentje weg te trekken., compliment voor de kamer -huishouding .Je betaalt er toch maar mooi veel voor.We weten dat er ook vrij nieuwe kamers zijn. ontbijtbuffet mag iets uitgebreider.

airco is niet standaard, 10 euro per dag! wel ventilator, maar bij 32 graden ......?

toch een hele mooie vakantie gehad !!

Gereisd met partner in augustus 2013

alleraardigst

motocup
17-8-2012

Wij verbleven hier met 2 pubers in dit wat gedateerde aparthortel.

Vanaf ons 3 kamerappartement in block 5,de achterkant van het hotel, keken we tussen wat bebouwing door naar de baai met zijn bootjes.

Zit je aan de voorkant dan kijk je tegen een begroeide heuvel met een kerkje op de top.

Daar zit tevens een straatje met winkeltjes,restaurants enz,een behoorlijke klim als de zon schijnt.

Er loopt aan de voorkant een belangrijke doorgaande weg die naar wat strandjes met eettentjes leidt.(is makkelijk te belopen)

Onze kamer zou wat mogen worden opgefleurd en gemoderniseerd.(met bijv een tv)

Gratis wifi in de lobby is een must voor de digitale kids van tegenwoordig.

2 zwembaden zijn aanwezig waarvan 1 op het dak,waar warempel niet aan handdoekje leggen werd gedaan.

Maar er waren dan ook bijna geen nederlanders. Het was een enorm zonnige vakantie in een alleraardigst en compleet aparthotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Dik in orde voor wat je er voor betaald

igorjanssen
1-10-2011

September 2011 zijn wij (mijn vrouw en ik) voor een week in dit hotel verbleven.

We hadden een 1 kamer appartement en dat was voor 2 personen ruim genoeg.

Het keukentje is eenvoudig maar een eitje bakken of wat pasta klaarmaken gaat er prima.

De badkamer is niet heel groot maar wel schoon en over de waterstraal uit de douche kop valt zeker niet te klagen.

Omdat wij er laat in het seizoen waren was een airco niet nodig, anders is deze zeker wel aan te raden voor 8 euro per dag.

We hadden geboekt via TO en kregen netjes om de dag nieuwe lakens en handdoeken.

Beneden in de lobby is er gratis wifi voor gasten.

1 keer hebben we in het hotel gegeten dit was niet bijzonder maar wel goed.

In 25 minuten loop je de berg op en ben je in het stadje waar wat eettentjes en een pinautomaat zitten.

Met 10 minuten loop je naar het ZAND strand (zeldzaam op Malta), onderweg daarheen kom je diverse gezellige en lekkere eettentjes tegen waar het ook heerlijk is om alleen wat te drinken met zicht op zee

Gereisd met partner in september 2011

lees de kleine lettertjes. Hygiene slecht.

G.
21-8-2009

Schoonmaak en handdoeken 1 maal in de 5 dagen, en dat bij 35 graden!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009
2008

Best te doen

iwan
29-10-2008

Wij waren er in het eind van het seizoen. De tent ging bijna sluiten. Dat wil zeggen, geen drukte, nog heerlijk weer maar geen sfeer want dan is het best een groot hotel.

We hebben ons er toch best vermaakt. Strand is dicht bij en er zijn genoeg plekjes om wat te drinken en eten. Mocht je echter meer sfeer willen zou ik aanraden naar een andere plek te gaan. St Julien of iets dergelijks. Of wellicht een ander land.

HEt Hotel was echt wel okey. Alleen de bedden waren oud en vooral klein. Ik ben hier in Nederland een kleintje maar ik moet mijn bed een beetje van de kant afhalen om mijn kussen iets over te laten steken in plaats van mijn voeten.

Gereisd met partner in oktober 2008

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Luna Holiday Complex in Mellieha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Luna Holiday Complex zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.