Hotel Les Lapins

2 reviews over Hotel Les Lapins in het Nederlands

Ideaal voor oudere stellen

Hans
11-4-2013

Het hotel heeft een goede ligging op loopafstand van dorp, het is er rustig, dus niet niet geschikt voor de disco ganger.

Het zwembad is super op de bovenste verdieping van t hotel, met een mooi uitzicht.

redelijk goed

jan
10-1-2012

mooi gelegen, niet te toeristisch

leuke omgeving '

en acitivteiten

niet aan te raden voor kinderen

leuke markt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Lapins in Marsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Lapins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.