Hotel The Crownsterstersterster

4.9Matig

Malta, Malta, Bugibba (bij St. Paul's Bay)

4.9Matig

• All inclusive
  • Jacuzzi
Tonen op kaart

24 reviews over Hotel The Crown

• 3Kristof12-09-2009

geld verspilling

Leuk landje, maar schande dat dit hotel gepromoot word als 4* vertrouwen in de touroperator is ver zoek nu.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 3linda van houtven14-11-2008

Dit nooit meer !

Wij hebben in het hotel verbleven in oktober 2007 Een regelrechte ramp op elk gebied Eten verschrikkelijk ! Geen keuze Van All in was geen sprake ! Binnenzwembad waar het gewoon binnen regende Dit is echt het slechste hotel waar ik ooit ben geweest. Spijtig want Malta is echt de moeite !

Gereisd met partner in november 2008

• 6Jan Van den Eynde11-08-2008

Zeker geen vier sterrenhotel

Het eten was zeer sober en eentonig. Wel vriendelijke bediening. Onze kamer viel nog mee, al kon ik amper in de douche, veel te klein. Onze vrienden echter hadden een vuile kamer, lakens en handdoeken met gaten, stofwolken onder het bed van, begin tot einde, lampen en prisen welke niet werkte, enz. Het zwembad was wel zeer goed en prober, maar de zetels en de zonnenschermen waren allemaal kapot. Geen handdoeken. De jacuzzi was zeer vuil. Doch een goed verlof gehad. Malta is zeer mooi en het openbaar vervoer is gewoon perfekt.Normaal een twee sterrenhotel. Onze touroperator zou dit in zijn reisboeken moeten vermelden.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7Bert01-08-2008

Toch niet zo slecht

Na het hotel te hebben besproken keken we hier op deze site. Er hoeft niet omheen gedraaid te worden dat we met een schrik daar op aan zijn gegaan. Je viert vakantie en waar komen we terecht? We zijn positief verrast, aangezien de prijs had het hotel meer te bieden dan we verwachten. De kamer wat WIJ hadden was goed, ruim en mooi van opzet. De badkamer was net zo ruim en netjes. Het personeel was vriendelijk maar niet uitbundig. (zuidelijke mentaliteit) -punt was dat de airco niet voldeed. En een uitermate luidruchtige Elvis die aan de overkant zijn publiek probeert te imponeren. Het ontbijt was eenvoudig, wel vet en eentonig. Aan de andere kant ontbrak het aan niets. Voor het avondeten is mijn advies om toch buiten de deur te eten. Bugibba heeft diverse gelegenheden om lekker te gaan uit eten en zeker niet duur. Tip: Als je Malta wilt bezoeken, huur een auto. Er is genoeg te zien en te ontdekken.

Gereisd met partner in juli 2008

• 5Robert30-05-2008

Geen 4 hotel, maar maximum 2!Goed voor mensen die niet veel verwachten, maar toch zonde van het geld voor zij die wel meer wilden.Hopelijk zal onze touroperator moeite doen om dit probleem eens goed na te laten zien, want ik heb hier maar één reactie gelezen waar positief werd gereageerd, toevallig? Of zijn al de anderen verkeerd in hun beoordeling? Spijtige zaak..

Gereisd in mei 2008

• 4Fam. Neckebroeck-Jacobs02-02-2008

Verblijf 10 d. aug.07 en maakten onze klachten over aan touroperator.We hoopten het niet meer te zien in het aanbod, maar tot onze verbazing vonden we het opnieuw en met dezelfde positieve beschrijving.Daarom dit relaas..Hotel is vermelding in cat. niet waard.4* meer dan te veel,2=max.Eten erbarmelijk op elk moment=geen keuze,geen variatie,onvoldoende!Zwembad:vuil,te weinig/defecte parasols&ligzetels.Binnenzwembad??Deze naam niet waardig!2 liften?Als ze al werkten!Kamer:gaf uit op binnenkoer=muur=zeer ongezellig!Badkamer:douche=te klein /deur niet waterdicht-->zwembad in badkamer!WC:meermaals defect=doorspoelen met flesjes water!!Alle miserie maakte dat we nog nooit zo erg naar onze terugkeer naar België uitkeken..zonde van het geld..Gelukkig was Malta het bezoeken waard en misschien doen we het nog eens.

Gereisd met familie in februari 2008

• 7Sabine24-01-2008

Netjes hotel. Niet echt lekker eten. Wel vriendelijk personeel. Ligging slecht.

Gereisd met partner in januari 2008

• 5SEMAY GEURS18-01-2008

Het hotel mag max 2 sterren dragen .Het eten niet om over naar huis te schrijven bij wijlen slecht en smakeloos en alle dagen mits kleurverschil de zelfde taarten als dessert en het fruit is derde keuze.zwembad binnen als buiten en het bubbelbad zijn vuil en gevaarlijk bv het houten trapje de ligbedden parasols de helft kapot.All in is een ramp.Binnenkoer tien zitbanken met er zeven van kapot. nu aan uom te oordelen .Ik raad u dit hotel zeker niet aan .

Alleen gereisd in januari 2008

• 5Jeroen31-12-2007

Hier twee maanden gewoond ivm werk.. Nooit meer!!! Lawaaierig hotel, omroep installatie 's morgens vroeg, eten vies, vettig en aldoor hetzelfde. Badkamer klein, smerig, het stonk!! Het leek wel of er een lijk inlag! Personeel op zich wel vriendelijk. Omgeving weinig te doen, of je moet 65 plus zijn...

Zakelijk gereisd in november 2007

• 5Suzy03-10-2007

Malta is een mooi land. Dit hotel is zijn 4 sterren niet waard, op sommige punten laat het steken vallen, wat spijtig is. Moest het zichzelf 3 sterren geven zouden de mensen minder hoge verwachtingen koesteren en ook meer tevreden zijn. Het personeel was wel vriendelijk, kamers waren mooi en proper, in onze kamers waren de matrassen wel niet goed. Minpunten: Het noemt zichzelf een rustig hotel wat het niet is (elke avond muziek tot 1u), het binnenzwembad was wel opengesteld maar te vuil om in te gaan, ik heb dan eigelijk persoonlijk liever dat ze het sluiten. Buitenzwembad was open en ok. Het eten was ok. Dit hotel is niet geschikt om een all inclusive te nemen, maar eerder voor mensen die veel op uitstap gaan en wat sneller tevreden zijn.

Gereisd met familie in oktober 2007

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinRecreatieruimte, Terras
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Sport & SpelBiljart