Appartement Sunseeker Holiday Complex

Appartement
Appartement Sunseeker Holiday Complex

We hebben een aantal aanbieders voor Sunseeker Holiday Complex voor je op een rij gezet:

145 reviews over Appartement Sunseeker Holiday Complex in het Nederlands

Vraag een kamer in de zon als je laat in het jaar gaat. Heerlijk zwembad op het dakterras met een prachtig uitzicht. Ook een binnenbad en winkeltje. Vriendelijke mensen.

Heerlijk ontspannen

Kockeneesje
28-9-2017

Rustige accommodatie en toch dichtbij winkels en restaurantjes. Ruim en schoon appartement, alleen badkamer aan de krappe kant

Bijzonder fijn appartement.

Annelies
31-8-2017

Wij waren hier in augustus met 2 volwassenen en 2 pubers. Wij hadden 2 2-persoons appartementen geboekt. We kregen 2 appartementen naast elkaar; dat was erg prettig. De appartementen zijn brandschoon en compleet ingericht met goede bedden. Om de dag schone lakens en handdoeken. Verder zeer vriendelijk, gemoedelijk personeel. Je kunt echt merken dat het een familiebedrijf is. Het ontbijt is eenvoudig, maar prima. Ook de ligging van het appartement is goed. Je loopt het straatje uit en dan ben je op de boulevard waar erg veel winkeltjes en restaurants te vinden zijn. Daar ligt het ook het (kiezel) strand waar het goed toeven is. Het busstation ligt om de hoek, waardoor dit appartement ook een prima uitvalsbasis is om alle bezienswaardigheden van Malta te bezoeken. We gaan eigenlijk nooit 2 x naar dezelfde vakantiebestemming, maar mochten we ooit weer naar Malta gaan, dan komen we hier heel graag weer terug!

Onwijs mooi en erg goede service

Jelisa en Melissa
18-8-2017

Een heel mooi Apartement. Heel aardig personeel en zeer goede service !! We mochten zelf parasol lenen en je kon altijd terecht bij ze !

Met z'n tweeën 12 dagen in dit hotel verbleven in een 2-persoons studio. Toen we aankwamen was de eerste indruk van het hotel armoedig en een beetje vervallen omdat je tussen de ruïnes naar de receptie loopt, maar de kamers zagen er tegen verwachting in heel erg mooi uit! Kamer was kort geleden compleet gerenoveerd en bevatte een kookplaat, oven, magnetron, waterkoker en broodrooster, 2 airco's en plafondventilator, 2 bankjes, een zitje voor 4 en een balkonnetje. Om de dag kwamen de schoonmakers met nieuwe handdoeken. Erg naar ons zin gehad hoewel het te warm was om dingen te ondernemen. Het zwembad op het dak koelde niet echt af en was echt warm, omdat de hele dag de brandende zon hier op stond. Aanrader voor de volgende keer is om waterschoenen mee te nemen, zodat je wat beter in de zee kunt lopen (alleen maar rotsen bij strandjes in de buurt). Het merendeel van de bezienswaardigheden gezien, dus daarom komen wij hier niet meer terug, maar voor het hotel zou ik het zo weer over doen!

Gemoedelijk en prettig hotel!

J. Mortiaux
4-8-2017

Hoewel wij in een drukke periode in dit hotel zijn verbleven, eind juli/begin augustus, vind je in dit hotel een uiterst gemoedelijke sfeer! Het is uiteraard geen super de luxe resort, maar dit brengt met zich mee dat er kleinschalige gezelligheid hangt en het personeel is erg betrokken met je. We hebben leuke praatjes gehad met het barpersoneel en hebben ons ontzettend op ons gemak gevoelt. Bugibba is een toeristische plaats, maar op een positieve manier. Ja, het is druk met toeristen, maar vergeleken met de gemiddelde badplaats in Spanje valt het reuze mee. Bovendien is Bugibba een prima uitvalspunt voor de rest van het eiland, en als je dan in de avond terug komt biedt Bugibba vele restaurantjes en een gezellige boulevard om de dag af te sluiten. Daar waar de tijden van excursies het toelieten hebben we in het hotel ontbeten voor een kleine prijs, ook dit was heerlijk. We schrokken eerst van het kleine zwembad, maar dit bleek prima, altijd vrije ligbedjes en prachtig uitzicht! Kortom, als wij weer eens terugkeren naar Malta keren wij terug naar Sunseeker!

Prima hotel

NvB
6-6-2017

Wij zijn als 2 vriendinnen naar sunseekers gegaan om even 5 dagen " er tussen uit tezijn "

En daar is dit hotel prima voor !

Wij zouden er niet zo snel met kinderen naar toe gaan, omdat het ons daar te saai voor lijkt .

Maar het is school en goed verzorgd , het ontbijt steld niet veel voor maar is wel gewoon goed , wij komen zeker nog wel een keer terug :)

Heel vriendelijke meedenkende eigenaar !

Nijman
10-5-2017

We kwamen eerst in een appartement met weinig uitzicht. Aangezien mijn moeder 88 jaar was, was het wel belangrijk dat we ook bij het appartement buiten konden zitten.. We hebben dit gemeld en de volgende dag was er een prachtig aangepast appartement vrij gemaakt. Echt fantastisch .

Het zwembad op het dak was heerlijk en zo ook het ontbijt!

Mensen die echt slecht ter been zijn, moeten wel weten dat je eerst een stukje omhoog moet lopen om ergens naar toe te gaan..

aanrader

marieke
3-5-2017

Eenvoudig maar aangenaam. In 2016 gerenoveerd. Wij hadden een zeer ruim 3 kamerappartement. Hele behulpzame eigenaar. Om de hoek winkeltjes en restaurants, Bugibba stelt verder niet veel voor. Je kan goed met de bus overal heen, maar wij hadden een huurauto, is heel goed bevallen! Alleen wel weinig parkeerruimte (ook op het gehele eiland, het is erg volgebouwd en druk). Wij hadden heel mooi weer in de aprilvakantie. Buitenbad was al open. Klein maar fijn met mooi uitzicht. Ook binnenbad was prima voor de kinderen! Gratis wifi bij de receptie. Dagelijks (Engels) ontbijt mogelijk voor 5 euro pp. Malta verder een droog maar veelzijdig eiland. Veel mooie dingen gezien en gedaan, aanrader!

Het is hier super

Paul en Anneke
1-5-2017

Hier is alles super

Heel mooi appartement

Goede ligging ook voor de bus verbindingen

Je kan overal naar toe

Alles is te doen op je zelf

Supermarkt op korte loop afstand

Hele aardige familie die het appartement beheerd

Niks is te veel

Je kan alles vragen

appartementen pas allemaal gerenoveerd

Echt super gedaan

Komen zeker nog een keer terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunseeker Holiday Complex in Bugibba (bij St. Paul's Bay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunseeker Holiday Complex zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sunseeker Holiday Complex scoort een 8.01 uit 10 op basis van 149 reviews.