Géén boekingskosten

Sunseeker Holiday Complex

Appartement
MaltaMaltaBugibba (bij St. Paul's Bay)

7.7GoedScore uit 148 reviews

• Recreatieruimte
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Op Malta ligt het kleinschalige complex Sunseeker Holiday. De appartementen zijn mooi en ruim en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Er is een dakterras met zwembad waarvandaan je mooi uitzicht hebt over zee. Op loopafstand van de boulevard gelegen. Maak een uitstapje naar Gozo en de Blue Lagoon. Duiken bij Aquatica is ook aan te raden.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

148 Reviews over Sunseeker Holiday Complex

• 8Kim12-09-2019

Wij gaan zeker weten nog een keer terug..

Super vriendelijk personeel.. willen je alles vertellen over de streek buggiba

• 9Yvonne Vaes07-08-2019

Mooi hotel op een druk eiland

Perfect hotel.Goede ligging. Vriendelijke bediening. Zeer keurig appartement/ kamer. Qua accommodatie zou ik zo terug willen.Klein winkeltje beneden in het hotel is gemakkelijk.Ik vond Malta zelf wat tegenvallen.Erg druk verkeer. Weinig diversiteit in begroeiing. Weinig mooie strandjes en weinig betaalbare strandbedjes.Heb gezien wat ik wilde zien in 1 vakantie.

• 8Petra02-07-2019

Malta verstedelijkt, druk verkeer, geen intimiteit

Prima appartement, vriendelijke mensen, ontbijt kun je eventueel boven gebruiken voor € 7, prima ligging.

• 8Tineke13-02-2019

Kom zeker terug. !

Veel cultuur, oude tempels, prachtige kerken. Eind januari best fris. Voor 21 Europa hele week met de bus. Zo zie je heel Malta.

• 9Catalina04-01-2019

Ideaal!

De accommodatie heeft een ideale ligging op loopafstand van de zee , het centrum van Bugibba en het busstation. Wij verbleven in een gerenoveerd appartement op de begane grond, het appartement is licht en modern ingericht en van alle gemakken voorzien zoals een keuken met oven, magnetron, waterkoker en kookplaat. Kamer wordt elke dag schoongemaakt en om de dag schone handdoeken. Personeel is heel erg vriendelijk, altijd bereid je te helpen of tijd voor een praatje. In een woord fantastisch!

• 8NS30-07-2018

Fijn complex met vriendelijk personeel

Mooi en ruim appartement met 3 slaapkamers en 2 badkamers. Erg vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Klein zwembad op het dak met voldoende ligbedden wanneer je ook kwam. Vanaf het zwembad mooi uitzicht over zee. Bugibba is erg volgebouwd (en weinig sfeervol). Het appartementencomplex is dan ook helemaal ingebouwd. Wel vlakbij boulevard en zee. Dit is op korte loopafstand. ok dichtbij bushalte en iets verder weg ook het busstation (een kleine 10 minuten lopen) waar vandaan je per bus het eiland kunt ontdekken. Een buskaartje voor 2 uur kost zomers € 2,- per persoon. Bugibba ligt centraal om het eiland te ontdekken.

• 10Barbara24-12-2017

Mooi gerenoveerd en rustig appartementencomplex.

Vraag een kamer in de zon als je laat in het jaar gaat. Heerlijk zwembad op het dakterras met een prachtig uitzicht. Ook een binnenbad en winkeltje. Vriendelijke mensen.

• 8Kockeneesje28-09-2017

Heerlijk ontspannen

Rustige accommodatie en toch dichtbij winkels en restaurantjes. Ruim en schoon appartement, alleen badkamer aan de krappe kant

• 9Annelies31-08-2017

Bijzonder fijn appartement.

Wij waren hier in augustus met 2 volwassenen en 2 pubers. Wij hadden 2 2-persoons appartementen geboekt. We kregen 2 appartementen naast elkaar; dat was erg prettig. De appartementen zijn brandschoon en compleet ingericht met goede bedden. Om de dag schone lakens en handdoeken. Verder zeer vriendelijk, gemoedelijk personeel. Je kunt echt merken dat het een familiebedrijf is. Het ontbijt is eenvoudig, maar prima. Ook de ligging van het appartement is goed. Je loopt het straatje uit en dan ben je op de boulevard waar erg veel winkeltjes en restaurants te vinden zijn. Daar ligt het ook het (kiezel) strand waar het goed toeven is. Het busstation ligt om de hoek, waardoor dit appartement ook een prima uitvalsbasis is om alle bezienswaardigheden van Malta te bezoeken. We gaan eigenlijk nooit 2 x naar dezelfde vakantiebestemming, maar mochten we ooit weer naar Malta gaan, dan komen we hier heel graag weer terug!

• 9Jelisa en Melissa18-08-2017

Onwijs mooi en erg goede service

Een heel mooi Apartement. Heel aardig personeel en zeer goede service !! We mochten zelf parasol lenen en je kon altijd terecht bij ze !

Appartement Sunseeker Holiday Complex info

Het complex

• Totaal aantal kamers53

• LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• MagnetronBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)