Bugibba (bij St. Paul's Bay)

Vakantie in Bugibba (bij St. Paul's Bay)

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Bugibba (bij St. Paul's Bay)

Weer & Klimaat Bugibba (bij St. Paul's Bay)

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. ()15°16°17°19°23°28°31°31°28°24°20°17°
Min. temp. ()10°12°15°18°21°22°20°17°14°11°
Zonuren5h6h7h8h10h11h12h11h9h7h6h5h
Zeewatertemp ()16°16°16°17°18°22°24°26°26°25°22°19°
Dagen regen14119631014101114

Reviews over Bugibba (bij St. Paul's Bay)

• 6Lian07-05-2018

Naar Bugibba? Dan ook met de boot naar Comino!

Leuke mensen. Boottocht naar Comino is een aanrader! Bij lokaal bureau (doen!) schuin tegenover leuk winkeltje met aardige, behulpzame oude man. Diverse prijsklassen om te eten. Heel klein strand. Advies is om een hotel of appartementen met zwembad te boeken. Zoals overal; loop een straat achter de boulevard voor souvenirs. Vanaf het busstation kun je alle kanten op. Ga je naar Gozo neem een hop-on-hop-off ticket. Taxi is heel duur, bussen naar speciale plaatsen rijden om de anderhalf, twee uur. Helaas wordt overal gerookt.

• 7Omgeving
    • 3Stranden
    • 3Zorg voor natuur

mei 2018

• 8Barbara24-12-2017

Bugibba een leuke uitvalbasis. Goed busvervoer.

Leuke winkeltjes en restaurantjes niet overdadig maar gezellig met vriendelijke mensen. Busvervoer prima met rittenkaart of weekkaarten. Boottochten gaan niet altijd door ivm weer. Let op wisselgeld soms valse euromunten. Je kunt merken dat de stad in opbouw is. Wat vreselijk is zijn de opeengepakte huizen en hotels zodat er weinig groen overblijft.

• 9Cultuur

Gereisd met partner in november 2017

• 9Conny29-11-2017

Gezellig

Het is een heel gezellig pleintje waar altijd wel iets te beleven valt , veel eetgelegenheden en winkeltjes ,

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden

Gereisd met vrienden in november 2017

• 8Edsel Rogers08-08-2017

Buggiba is een zeer mooie vakantie plaats. Er zijn veel verschillende restaurants, die ook ontbijt bieden. Waar je ook ontbijt het is overal lekker. Je moet wel van een zware ontbijt houden. Er is heel veel te zien. Vanuit Bugibba kan je bussen nemen naar de rest van het eiland en is niet duur vergeleken met Nederland. Zeer veel winkels die tot s avonds laat open zijn. Buggiba is zeker de moeite waard.

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Henk17-02-2017

Een mooie omgeving waar je met de bus alles kan

Prachtige omgeving met veel restaurants en bars en veel wandel promenades Helaas weinig stranden maar er zijn genoeg mogelijkheden om aan zee te zitten.

• 5Stranden

Gereisd met partner in februari 2017

• 3Corien 16-07-2016

Nooit meer!

Bugibba is de lelijkste plek op Malta! Oud vies geen strand kijkt wel een strafkamp ga liever naar Sliema of Valletta nee nooit meer!

• 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 3Omgeving
    • 3Sfeer in stad
    • 3Stranden

augustus 2013

• 7Emma16-04-2016

Moeitewaard

We zijn 3 keer naar Malta geweest. Allereerste was 4-5 jaar geleden. Het eiland bevalt ons goed. Het is rustig en mooi. We hebben 1e keer in Sliema, 2e keer in St. Julian's gezeten. Bugibba wilden we niet boeken maar het was een van de goedkoopste aanbiedingen. Dus we hebben voor de goedkoopste gekozen om paasdagen in Malta door te brengen. In de eerste instantie en bij aankomst zul je ongetwijfelt een raar beeld en gevoel krijgen. Dit i.v.m. de karakter van Buggiba. De hotels liggen tussen de flats en je denkt dat je in een woonwijkje terecht gekomen bent. Maar later zul je de verborgen cafe's en bars ontdekken tussen de flats. Ze hebben een mooie en levendig plein in Bugibba. Hier vind je vele uitgangsmogelijkheden. Er zijn bijna geen stranden in Malta. Als je echt strand zoals we kennen, van zand wilt, moet je naar Mellieha. Daar hebben ze een klein strandje. Maar je kan prima een duikje nemen in de zee via de rotsen langs de wegen.

• 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 4Stranden

Gereisd met partner in april 2016

• 10janice smith20-06-2015

Very friendly place to visit

Excellent centre for exploring Malta. Good for couples and families. There is a small man made beach which is more than adequate if that is what you want but a much bigger sandy beach is available at Mellieha only 5 miles away. Plenty of shops and small bars and coffee shops and also some lovely restaurants

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Miranda21-05-2015

Leuke stad

Prima verbijfplaats, maar geen bruisende stad. Wel prima verbinding met leuke omliggende plaatsen met de bus.

• 7Cultuur
    • 7Stranden
    • 8Zorg voor natuur

mei 2015

• 8asha19-05-2015

Fantastische plek

Met de auto hebben we elke dag lekker gereden, we zijn op mooie plaatsen uitgekomen en hebben veel van de cultuur gezien. Het is wel jammer dat de borden erg slecht is aangegeven, zelfs de navigatie weet de weg niet. Het is handig als je niet met het openbaar vervoer reist om wel een kaart bij te hebben maar vooral onderweg ook veel vragen.

• 9Cultuur
    • 8Omgeving