vakanties Bugibba (bij St. Paul's Bay)

Reviews over Bugibba (bij St. Paul's Bay)

goed.zeker het ontbijtbuffet erbij nemen.

patricia,
    9-10-2018

Twee hotels tegenover elkaar in een straat met aan overkant een supermarkt.Vrijdag en zaterdagavond werd er wel muziek gedraaid in de

" disco "van het hotel;slechts een enkeling die er zaten voor een drankje.

Ontbijt was zeker heel goed,genoeg keus .Kamer ook netjes,verder behulpzaam aan de receptie.Jammer dat we pas om drie uur bij aankomst in onze kamer konden ,drie uur werd later ;waardoor we gratis gebruik mochten maken van het buffet in het restaurant.Dat maakte het weer goed.Ik geef het als cijfer een zeven.

Fijn complex met vriendelijk personeel

NS,
    30-7-2018

Mooi en ruim appartement met 3 slaapkamers en 2 badkamers. Erg vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Klein zwembad op het dak met voldoende ligbedden wanneer je ook kwam. Vanaf het zwembad mooi uitzicht over zee. Bugibba is erg volgebouwd (en weinig sfeervol). Het appartementencomplex is dan ook helemaal ingebouwd. Wel vlakbij boulevard en zee. Dit is op korte loopafstand. ok dichtbij bushalte en iets verder weg ook het busstation (een kleine 10 minuten lopen) waar vandaan je per bus het eiland kunt ontdekken. Een buskaartje voor 2 uur kost zomers € 2,- per persoon. Bugibba ligt centraal om het eiland te ontdekken.

Goed. Top

Hélène,
    14-5-2018

Fijne lunch. Prettig personeel. Mn de afdeling schoonmaak. Dank

Wij waren aangenaam verrast, beter als verwacht

Rob en ingrid,
    4-2-2018

Wij hadden appartement cardor, en all inclusief bij carnifo

Kamers matig, wel goed schoon gehouden.

Eten was goed en s'avonds was er altijd wat te doen

Heel vriendelijk personeel

Mooi gerenoveerd en rustig appartementencomplex.

Barbara,
    24-12-2017

Vraag een kamer in de zon als je laat in het jaar gaat. Heerlijk zwembad op het dakterras met een prachtig uitzicht. Ook een binnenbad en winkeltje. Vriendelijke mensen.

Bugibba (bij St. Paul's Bay) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 94 reviews