Sorteren

vakanties Bugibba (bij St. Paul's Bay)

Reviews over Bugibba (bij St. Paul's Bay)

Bugibba een leuke uitvalbasis. Goed busvervoer.

Barbara
    24-12-2017

Leuke winkeltjes en restaurantjes niet overdadig maar gezellig met vriendelijke mensen. Busvervoer prima met rittenkaart of weekkaarten. Boottochten gaan niet altijd door ivm weer. Let op wisselgeld soms valse euromunten. Je kunt merken dat de stad in opbouw is. Wat vreselijk is zijn de opeengepakte huizen en hotels zodat er weinig groen overblijft.

Gezellig

Conny
    29-11-2017

Het is een heel gezellig pleintje waar altijd wel iets te beleven valt , veel eetgelegenheden en winkeltjes ,

Edsel Rogers
    8-8-2017

Buggiba is een zeer mooie vakantie plaats. Er zijn veel verschillende restaurants, die ook ontbijt bieden. Waar je ook ontbijt het is overal lekker. Je moet wel van een zware ontbijt houden. Er is heel veel te zien. Vanuit Bugibba kan je bussen nemen naar de rest van het eiland en is niet duur vergeleken met Nederland. Zeer veel winkels die tot s avonds laat open zijn. Buggiba is zeker de moeite waard.

Een mooie omgeving waar je met de bus alles kan

Henk
    17-2-2017

Prachtige omgeving met veel restaurants en bars en veel wandel promenades

Helaas weinig stranden maar er zijn genoeg mogelijkheden om aan zee te zitten.

Moeitewaard

Emma
    16-4-2016

We zijn 3 keer naar Malta geweest. Allereerste was 4-5 jaar geleden. Het eiland bevalt ons goed. Het is rustig en mooi. We hebben 1e keer in Sliema, 2e keer in St. Julian's gezeten. Bugibba wilden we niet boeken maar het was een van de goedkoopste aanbiedingen. Dus we hebben voor de goedkoopste gekozen om paasdagen in Malta door te brengen. In de eerste instantie en bij aankomst zul je ongetwijfelt een raar beeld en gevoel krijgen. Dit i.v.m. de karakter van Buggiba. De hotels liggen tussen de flats en je denkt dat je in een woonwijkje terecht gekomen bent. Maar later zul je de verborgen cafe's en bars ontdekken tussen de flats. Ze hebben een mooie en levendig plein in Bugibba. Hier vind je vele uitgangsmogelijkheden. Er zijn bijna geen stranden in Malta. Als je echt strand zoals we kennen, van zand wilt, moet je naar Mellieha. Daar hebben ze een klein strandje. Maar je kan prima een duikje nemen in de zee via de rotsen langs de wegen.

Bugibba (bij St. Paul's Bay) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 94 reviews