Reviews over Birzebbuga

Schitterend volledig gerenoveerd appartement.

Chris,
    1-6-2014

Dit is echt een schitterend volledig gerenoveerd appartement.

Enorm ruim en een groot dakterras. Aan het appartement ontbreekt niets en het was ook erg schoon.

Huiseigenaren wonen eronder en zijn zeer vriendelijk.

Het appartement ligt in een rustige wijk van Birzebbuga.

Ideale uitvalsbasis om met een huurauto Malta te verkennen.

In de directe omgeving is niet veel te beleven, maar dat vonden wij juist fijn op het toch wel drukke Malta. Na een dag toeren toch ff rust pakken als je thuis komt.

Prima hotel voor 1 nachtje logeren

Joan ,
    7-10-2011

Het hotel ligt tegenover het kleine strand van Pretty Bay. Wij hebben hier overnacht voordat we terugvlogen naar huis. We kozen deze locatie omdat je in 10 min. bij Malta Int. Airport bent. Er zitten een paar restaurantjes tegenover het hotel; je kunt ook het hotel dineren en gebruik maken van de bar. De prijzen zijn heel acceptabel (euro 55 per nacht incl ontbijt voor 2 personen). Kamers klein, verouderd, maar schoon en incl. bad. We konden ook zelfs gebruik maken van de broodjes van het ontbijt, koffie, thee en cornflakes voor onze vroege vlucht. Dit was een extra service van het hotel. Parkeren kan gratis voor de deur. Zeker geen klagen.

Birzebbuga scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews