Appartement

2008

Simpel, maar ok.

Sandra
14-8-2008

Voordelen: - De appartementen zijn zeer ruim, wij waren met 5 personen en hadden 3 slaapkamers. - Het uitzicht op de baai en de ligging zijn perfect!

Nadelen: - De inrichting is oud en versleten. Sommige stoelen waren niet te gebruiken. De keuken is niet geschikt om te koken: oud gasstel en te weinig keukengerei. Alleen de koelkast was nieuw en werkte naar behoren. Bovendien was er geen winkel in Xlendi waar we zelf een ontbijtje of verse spullen konden kopen. - De handdoeken stonken al voor we ze gingen gebruiken. In 10 dagen is er niemand langs geweest om schoon te maken. - Hoewel het appartement schoongemaakt was, blijft het er vies uit zien door vochtplekken op de muren en vloeren. - De matrasjes waren erg dun en doorgelegen.

Gelukkig maakte het heerlijke eten, de mooie duikspots en de vriendelijke bevolking van Gozo onze vakantie toch een succes. Ik zou in Xlendi echter nooit meer voor een appartement kiezen!

Gereisd Familie in mei 2008

Als je op zoek bent naar rust en een mix van prachtige en

Pieter Smits
5-3-2008

Als je op zoek bent naar rust en een mix van prachtige natuur en cultuur dan is dit de droombestemming. De appartementen zijn vlakbij het romantische haventje gelegen en zijn volledig in gozitaans stijl gebouwd. Ze zijn goed verzorgd en ruim genoeg voor 4 personen. Bovenal hebben ze een terras met uitzicht op de baai van Xlendi. Een echte aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2006
2007

mooie ligging, qua uitzicht, en geweldig terras

G.Putters
29-8-2007

mooie ligging, qua uitzicht, en geweldig terras. De inrichting is aftans te noemen: beschimmelde doucheranden, afgebladderde ouwe keukenstoelen, afgeleefde of keiharde matrassen. Een wenteltrapje waar de meeste mensen niet af durven of niet tussen passen. Te weinig lakens aanwezig. Wel een "overlevings"startpakket. Minimaal aantal handdoeken, die bovendien stinken alsof ze zonder wasmiddel gewassen zijn. Geen afwasteiltje of borstel oid aanwezig. De muren , vloer en plafond zien er perfect uit.... De tv werkt ook. Eigenaar is de heer George Galea, van hotel Zafira, onderaan de heuvel (aan de boulevard)

Gereisd Met vrienden in augustus 2007

FTI Reizen

Appartement kwam niet overeen met de beschrijving en fotos

S. Melchers
17-8-2007

Appartement kwam niet overeen met de beschrijving en fotos in het vakantieboek van touroperator en viel dus ook tegen. Desondanks hebben wij ons wel vermaakt want uiteindelijk ben je niet lang in het appartement. De informatievoorziening over sleuteloverdracht e.d. was onvoldoende.

Tevens vonden wij de informatieverstrekking over het reizen vanaf het vliegveld naar Gozo onvolledig en wij voelden ons aan ons lot overgelaten worden. Daarnaast was de door Hotelplan voorgestelde tijdstip bij aankomst om kennis te maken met de hostess onhaalbaar! Hier had meer rekening mee gehouden moeten worden.

Al en al zijn wij niet tevreden over de service van onze reisorganisatie zelf, maar dit heeft ons vakantiepret niet verpest.

Gereisd Familie in augustus 2007

Prima, zeer ruim appartement, van alle gemakken voorzien

van der Burght
13-8-2007

Prima, zeer ruim appartement, van alle gemakken voorzien. Alleen de matrassen waren erg dunnetjes. Vanaf balkon schitterend uitzicht over Xlendi Bay. Minder geschikt voor oudere mensen en mensen met hele kleine kinderen, aangezien het een hele traploop is van en naar de baai.

Gereisd Met partner in augustus 2007
2006

Prachtig uitzicht over de baai

Ellen
17-10-2006

Prachtig uitzicht over de baai. Zeer ruim appartement, netjes, schoon, sober en hier en daar wat versleten. Plavuizen vloeren, alleen hinderlijk als de bovenburen op hakjes lopen. Niet geschikt voor mensen die moeilijk traplopen vanwege de hoge ligging. We hebben hier een week met plezier gelogeerd.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartementen van meneer Vella

thea ordelmans
20-8-2006

Appartementen van meneer Vella. ( via vrienden uit gozo gehuurd) Sober ingericht, maar alles wat nodig is is aanwezig. Meneer Vella erg vriendelijk en kwam geregeld vragen of alles naar wens was.

Gereisd Familie in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Op het terreinRookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen

• AdresBonnici Street 3510-032(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Xlendi Heights in Xlendi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Xlendi Heights zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.