Aparthotel Ulysses (Moby Dives)

Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag25°21°
Aparthotel Ulysses (Moby Dives)
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Ulysses (Moby Dives) voor je op een rij gezet:

5 reviews over Aparthotel Ulysses (Moby Dives) in het Nederlands

geweldig hotel/duikschool!

A. v. Bremen
7-11-2009

We hadden de duik vakantie naar Gozo geboekt via e-mail als pakket. In Ulysses Apart Hotel boven de mobydives duikschool. Het Hotel was erg schoon en com-fortabel. De airco was fantastisch want het was hot. Je gaat het hotel uit en je bent in de duikbasis met zwembad, wat een pre is je hebt alles bij de hand. Tussen het duiken door en erna kan je een snack of maaltijd bestellen in ''The Captain's Table" het restaurant van het hotel vers gemaakte, grill,pasta,pizza,chinees en happy hour van 5 tot 7.Het personeel en de eigenaren (Mark & Mariella) zijn zeer hulpvaardig en werken dag en nacht mocht je iets nodig hebben al wat te doen is vragen. De atmosfeer was te gek vooral de karaoke alle laatste hits en ook Nederlandse toppers voor als je heimwee hebt!! Wij komen zeker terug naar dit familiebedrijf voor het arrangement (prijswijs) en de gastvrijheid van de Cassar familie en niet te vergeten Gozo onvergetelijk voor beginners en experienced duikers wat een zee!! A. van Bremen. Amsterdam

Echt duikershotel mét duikschool

Liesbeth
4-11-2009

Het hotel heeft naast kamers ook een paar appartementen (daar zaten wij in) die ruim, zeer schoon en goed ingericht zijn. Alleen het ontbijt is voor een *** hotel wat aan de kale kant, en ook mogen wat ons betreft de handdoeken vaker gewisseld worden. Prima duikschool (Moby Dives) met sympathieke instructors!

Prima plek voor een duikvakantie

Pauline & Ger
7-8-2009

Wij verbleven hier vanaf 19 juli 2 weken in een hotelkamer incl ontbijt. Prima basis voor onze duikvakantie zeker omdat de duikschool onder het hotel zit.

Prima service en schone kamers. De enige 2 verbeterpunten zouden zijn: een iets uitgebreider ontbijt (het is nu wel heel erg basis) en een kleine koelkast op de kamer zodat je bij deze hitte ook buiten de openingstijden van de bar nog wat kouds te drinken hebt.

Goed voor duikvakantie

Ger & Pauline
7-8-2009

Wij hebben hier vanaf 19 juli twee weken vakantie gehouden. Prima hotel zeker in combinatie met duikschool.

Service is perfect het ontbijt mag wat uitgebreider.

2008

Super gezellig en heerlijk eten in bar/restaurant.

M. Zoetendaal - Duindam
7-8-2008

Super accomodatie voor als je voor het duiken naar Gozo gaat. Zeer vriendelijk/gezellig personeel. Alleen is de inrichting van de badkamer een beetje aan de lage kant qua spiegelhoogte en douche(kop)hoogte.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ulysses (Moby Dives) in Xlendi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ulysses (Moby Dives) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.