Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

12 Reviews over Farmhouses Gozo

• 9Karin06-03-2018

Al wat je nodig hebt op vakantie is daar aanwezig.

Mooi eiland mensen zijn vriendelijk ik zou daar zo willen wonen echt een geweldig eiland

• 9Klever25-11-2017

Luxe vakantie genieten

Mooie authentieke farmhouses. Veel luxe en vrijheid. Eigen zwembad. Gozo is zee rustig eilans vergeleken met Malta . Aanrader

• 5Lonneke22-10-2010

Expeditie Robinson

We zaten in Farmhuis Sophia naast Village Tal Fanal in Ghasi.Het farmhuis zelf was prima. Heel ruim, schoon en een mooi privé zwembad. We werden met een taxi naar het Farmhuis gebracht, kregen de sleutel van een oude huurauto met een bijna lege tank en de sleutel van het huis. En dat was het. Verder moesten we het maar zelf uitzoeken. We wisten niet waar we ons bevonden op Gozo. In de op het vliegveld ontvangen envelop stond alleen informatie over Malta. Omdat er nog geen lucifer in huis was, wilden we snel naar een winkel. Waar?? Benzinepomp. Waar?? Een fiets of scooter huren? Niemand kon ons helpen. Excursie? Idem. De door ons opgebelde hostess op Malta was erg vriendelijk, maar kon ons ook niet echt verder helpen. Een Duitse hostess op Gozo heeft ons na 3 dagen op haar plattegrond de plaats aangewezen waar ze vermoedde dat we logeerden. Voor ons geen farmhouse op Gozo meer!

• 8MRS Knappstein22-07-2010

Prima verzorgd

Zeker een accomodatie die we zonder nadenken nogmaals zouden huren

• 8Joanna Aiken14-06-2009

fantastische plek

Midden op een berg met uitzicht op Victoria, de Citadel en in de verte de zee. Wij hadden een farmhouse incl. huurauto, wel makkelijk vanwege de bergen. Gozo heeft alles te bieden: zon, zee, strand, cultuur. Heerlijk eten en drinken met een zonnig prijsje. Wie Mc Donalds zoekt zal er ook zeker eentje vinden op het eiland.

• 6Meriem18-02-2008

Viel gruwelijk tegen: farmhouses zien er prachtig uit in de brochure en ter plek hebben we moeten constateren dat het heel anders was: huis was niet schoon, kookuitrusting oud en niet compleet, bad was lek, bank in de woonkamer was erg vies, barbecue was kapot... Klachten hebben we meteen aan reisorganisatie gemeld, maar agent ter plek had geen tijd (of zin) om wat voor ons te betekenen. Mooie eiland, maar huis is te duur voor wat je krijgt. Het viel ons enorm tegen. Gozo is mooi, echt prachtig, niet te druk en nog ouderwets. In de zomer zijn er overal feesten en concerten, mensen leven lekker buiten. Gewoon gaan maar geen farmhouse huren.

• 8Sil26-01-2008

We hadden geboekt bij Touroperator en 1 van de medewerkers was daar in hetzelfde farmhouse geweest waar wij ook hebben gezeten. Echt schitterend en het welkom was ook erg leuk en goed.

• 4Marina15-09-2006

Mijn ervaring lijkt op die van Gerard. De reisagent op Gozo kon geen probleem oplossen, belde niet terug en had helemaal geen zin om wat voor ons te beteken. Farmhouse was oud, vies en aan onderhoud toe. We kregen ook geen informaties over het eiland (waar kunnen we boodschappen doen als je huis in the middle of nowhere zit!). Eiland is mooi maar ook niet zo bijzonder, na 2 weken heb je echt alles gezien.

• 9Irma03-09-2006

We hadden het huisje met de naam Dar il-Lumija in Ghajnsielem. Fantastisch huis. netjes, groot, schoon zeer goed verzorgt. Eigenaar (Charlie) kwam ons persoonlijk verwelkomen en alles uitleggen. We hadden nog wat problemen met de touroperator. Alice (vrouw van Charlie) heeft ons geholpen eea op te lossen. Erg vriendelijk. Enig minpuntje is de ligging. Het plaatsje ligt vlakbij de haven waardoor al het verkeer vanaf de boot door het plaatsje heen moet. Vooral s'nachts is dit hoorbaar.

Kijk voor foto's op gozo.com/darillumija het is echt zoals de foto's laten zien.

• 5Gerard28-08-2006

Via touroperator, hebben we een farmhouse gehuurd. Je weet van tevoren niet welke je krijgt en die zijn overal op het eiland verspreid. We kregen er een die niets te maken had met wat belooft werd: huis was niet schoon, bijeenneesten in de tuin, tuin armoedig en vol met dode planten, lelijk terras met een kapotte parasol, jacuzzi lek... De auto was geleverd met een lege tank. Er liggen geen informaties in het huis en je wordt letterlijk "gedumpt" door de buschauffeur die je naar het huis brengt... Na een week klachen bij de agent die niet veel deed, kregen we een andere huis en die was echt top... Gozo is een prachtig eiland en je moet echt een auto hebben om die te verkennen. De bestemming is zeker de moeite waarde, maar Gozo Village is echt een drama en we zijn erg telleurgesteld in de touroperator. We hebben trouwens een klacht ingediend.

Appartement Farmhouses Gozo info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)