Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Farmhouse Bebbux in het Nederlands

Prima!

Diana_Verkaart
5-6-2011

Bebbux is een ruim vakantiehuis met zwembad in 1 van de straatjes van Munxar, 3 slaapkamers met ieder een eigen badkamer. Tuin met uitzicht op vallei en je kijkt richting Fontana. Het huis heeft alles wat je voor een relaxte vakantie nodig hebt. Het zwemwater was even doorkomen, maar dan was het ook heerlijk. Vanuit Munxar kun je makkelijk alle kanten op. Je zit dicht bij Xlendi, een leuk havenplaatsje met de nodige leuke restaurantjes aan het water uitzicht op een baai. Gozo is voor een week prima te doen, maar dan heb je ook alles wel gezien. Je kunt het goed combineren met Malta. Alle wegen op Gozo leiden naar de hoofdstad Victoria, waar je een paar leuke winkelstraatjes en winkelcentra hebt.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2011

Vakantiehuis info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Farmhouse Bebbux

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Farmhouse Bebbux in Victoria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Farmhouse Bebbux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.