Reviews over Qala

Zalige zonvakantie, rust, natuur en verwennerij!

Rachella,
    10-3-2018

Zalige Bed and Breakfast! Gastvrouw is een Belgische (getrouwd met een Maltees) die haar gasten echt in de watten legt! Ontbijt is elke dag heel uitgebreid met plaatselijke specialiteiten en taarten en vers fruit! Verwennerij! Ze proberen echt om het verschil te maken! Wij gaan zeker nog terug!

Aanrader

Gerrie,
    25-5-2015

Heerlijk weekje gehad met vrienden. Dicht bij het dorpsplein met restaurantjes en winkels. Heerlijk eiland om een weekje te vertoeven. Gezellige terrasjes en prima restaurantjes. Aanrader.

Onbeschrijflijk, fantastich, ongelooflijk !

Nadine Dorekens,
    29-6-2011

Dit is echt supergoed, Tanja en Vince en zoontje Cyriel zijn fantastische mensen die uw vakantie echt tot een supervakantie maken. Wij hebben nog nooit zo lekker gegeten als daar, Tanja is een schitterende gastvrouw en Vince maakt superlekkere dessertjes :)De kamers zijn heel mooi ingericht en het zwembad zorgt voor een heerlijke verfrissing. Gozo is een heel fijne plaats om te vertoeven, heel rustig en relaxed. wij gaan zeker nog terug om deze lieve mensen nog eens terug te zien ! Dit is echt een aanrader!

Qala scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews