Tijdelijk €25 aanbetaling

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

5 Reviews over Razzett Ghasri

• 8Frederik29-08-2011

Mooie plek in voor of naseizoen

Razzett Ghasri is erg mooi en ook zeker aan te raden, maar niet in de hitte van de zomer als je met een baby reist zoals wij, dan is het te warm. De ontvangst vonden we wel apart er is geen eigenaar die je welkom heet. Wat ons betreft kiezen voor een 3-kamer appartement ipv een 2-kamer. Mocht je er met een baby heen gaan zouden we een eigen babybed meenemen, de matras van het babybed wat je krijgt is van plastic, niet fijn met 30 graden. De bedden zijn overigens wel aan vervanging toe.

• 6LauraH20-07-2011

Wél in het laagseizoen, niét in het hoogseizoen

• Gozo en Malta als eiland. Wat een authenticiteit!
    • Het appartement (Cikka) is romantisch en redelijk ruim.
    • De supermarkt is op loopafstand van Razzett Ghasri en kent een ruim assortiment.
    • De huurauto is prima en beschikt over airco. De medewerker van Sixt, George, is aardig en enthousiast.
    • Je wordt niet opgevangen door een receptie of de eigenaars. TO geeft aan hoe leuk de eigenaren zijn, maar wij hebben hen geen enkele keren gezien.
    • De schoonmaak van het appartement kan beter.
    • Mieren, muggen en kakkerlakken in appartement.
    • Wisseling van handdoeken en bedlinnen is maar eenmaal per week. Dat is echt te weinig.
    • Niet altijd voldoende zonnebedjes rond het zwembad en er vliegen veel wespen rond de zwembadrand.
    • Geen kluisjes.
    • Hard, versleten matras.
    • Zonder airco is het appartement in het hoogseizoen echt te warm en benauwd.
    • TO heeft zelf geen host op Malta.

Leuk voor in het laagseizoen. In het hoogseizoen is de prijs-kwaliteitverhouding niet realistisch.

• 9Mirjam Swart18-05-2011

Heerlijke plek voor rust

Met Pasen met 2 personen in dit appartement geweest via Eliza was where. Ondanks dat het weer met Pasen niet opperbest was hebben we wel genoten. Met een autotje voor de deur is het heerlijk om al links rijdend het eiland te verkennen. Helaas ben ik op de laatste dag onwel geworden waardoor ik 2 nachten in het ziekenhuis van Gozo heb moeten vertoeven, daar heb ik de bevolking van Gozo goed leren kennen. Wat een hartelelijke en warme mensen! Ook de eigenaar van het appartementencomplex was erg hartelijk, mijn vriend heeft 2 extra nachten in dit appartementencomplex GRATIS mogen doorbrengen aangezien ik in het ziekenhuis lag. Zeker een aanrader om naar deze plaats te gaan. De supermarkt zit op nog geen 50 mtr afstand, lekkker thuis koken en buiten op het terras dineren is een aanrader. Mocht je van katjes houden dan zijn er 2 die houden van je aandacht én van het kattenvoer wat in de supermarkt is te verkrijgen. Mocht je er niet van houden dan bemoeien ze zich niet met je. Ga naar Gozo!

• 9nanette12-12-2008

Fantastische plek! Logeren in een oud klooster

Eind april 2008 12 dagen in Razet Ghasri (Gozo) verbleven. We hadden het grootste appartement in dit verbouwde klooster. In totaal slechts 5 appartementen, dus veel rust en privacy. En veel ruimte, ons appartement had, naast een op de b.g. gelegen woonkamer/eetkeuken, zowel op de 1e als 2e verdieping een slaapkamer met eigen badkamer. Met name de sfeer (gebruik van oude bouwmaterialen e.d.) trof ons aangenaam. 's avonds prachtig uitzicht op de verlichte kerk van het dorpje. Zwembad ligt centraal in het complex, de appartementen liggen er allemaal omheen.

• 8Roel30-08-2006

Een prachtig rustiek farmhouse bestaande uit een aantal appartementen. Wij hadden het appartement Cikka. Verwacht geen grote luxe. Het is eenvoudig maar zeer sfeervol. Een heerlijk zwembad met een mooi uitzicht staat tot je beschikking.

Appartement Razzett Ghasri info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    8 Torri Gauci Street,, NXR 06