Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Comino voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

16 Reviews over Comino

• 7Trynke16-01-2018

Blue Lagoon is prachtig

Voor een paar dagen is het zeker de moeite waard. De Blue Lagoon is onovertreffelijk. Daarom wou ik er in eerste instantie ook naar toe. Het hoogseizoen was al voorbij dus niet zo druk, dat was wel aangenaam. Het hotel is redelijk. Het ontbijt, lunch en diner zat bij de prijs inbegrepen, dat was een meevaller want we hadden halfpension geboekt. De drankjes zaten niet inbegrepen. Verder goed hotel maar wel aan renovatie toe. De transfer naar het eiland toe en weer terug moet je zelf regelen, maar dit ging wel vrij soepel.

• 9Silvia05-09-2016

"Mijn Blue Lag❤❤n

Hotel Comino is het enige hotel op Comino.

Het vakantie gevoel begint al als je de boot neemt naar Comino... Wat je "verstopt" tegen komt, overtreft je verlangen...

De inrichting is gezellig, de ambiance en ligging zijn voor een "relax-rust-chill-vakantie" echt Top!!! Kamers zijn netjes en worden goed bij gehouden.

Zwembad en uitkijk op de baai zijn adembenemend!!!

Het All-inclusive arrangement is gewoon het "echte vakantie-gevoel"...goed eten en cocktails met- en zonder alcohol zijn overheerlijk...

Ik zeg : Super aanrader!!!

The Blue Lagoon..."Mijn" Blue Lagoon

• 8Joshua15-08-2016

Relaxe hotel + omgeving, maar geen 4 sterren waard

Mooi hotel in een prachtige baai, helaas is het eiland overdag overspoeld met dagjestoeristen. Kwaliteit van het eten is ok, maar niet bijzonder en bijna alleen buffet. Faciliteiten matig, vooral in de avonden, geen animatie en alleen met een groep duitsers naar het EK voetbal kunnen kijken, tenzei je in de kamer wil hangen.

Verder is de omgeving prachtig, volop snorkelmogelijkheden en natuurlijk het wereldberoemde blue lagoon op slechts enkele minuten lopen!

• 6Vom Stern16-06-2014

Comino Hotel

Das Hotel ist in die Jahre gekommen, erfüllt aber immer noch seinen Zweck und die Bungalows sind sauber und großzügig. Die Insel an sich hat außer sich selbst nichts zu bieten, was aber unserer Erholung sehr gut tat. Der Strand am Hotel war total verdreckt und wurde zwei Tage vor Abreise versucht zu reinigen, was aber nicht den gewünschten Effekt gebracht hat. Zu empfehlen ist der Strand an den Bungalows der öffentlich ist - komischerweise aber sauber. Das Personal wirkt unorganisiert und weiß manchmal nicht was es tun soll- Tisch abräumen, reinigen oder Bestellungen aufnehmen kann schon mal dauern. Im Außenbereich des Hotels gibt es nur Selbstbedienung und zuweilen dauert es dann ziemlich lange bis man etwas zu trinken bekommt. Wir hatten Freitag einen Alleinunterhalter und am Samstag einen DJ, ansonsten werden keinerlei Aktivitäten angeboten. Es gibt einen kleinen Laden hier gibt es Badeutensilien, Souvenirs, Sonnencreme und Mückenspray (Abends draußen wichtig)

• 9Bernd und Petra14-05-2010

ein Traum von Insel

Dieses liebenswerte, gemütliche Hotel ist eine Oase zum Runterkommen vom Stress. Es ist vielleicht ein wenig in die Jahre gekommen, aber es ist so unbeschreiblich schön auf Comino. Das Hotel ist das einzige auf der Insel! Wer Ruhe haben will, ist hier absolut richtig, es gibt hier nichts als Natur, Natur und Ruhe. ich habe keinen besseren Ort jemals kennengelernt. Wer sich ein wenig auf weniger Luxus einstellen kann, wird hier wie viele der Stammgäste immer wieder herkommen, wegen der Insel, dem netten Personal, und der Einzigartigkeit und dem Charme dieses kleinen Paradieses.

• 9rikky15-11-2008

vakantie op een onbewoond eiland

zoek je rust, ga dan naar comino, heerlijk weer, mooie accomodatie, zeer vriendelijk personeel

• 2Catharina en Jeffry31-10-2008

WARE RAMP --> Dit nooit meer!!

Dit dus noooit meer voor ons!! Nog nooit zoiets meegemaakt!4 is dit dus zeker niet waard!Eten smakeloos en GEEN variatie!Hygiene en properheid(vooral restaurant,brr..)héél ver te zoeken!Niet gezellig en zeker niet romantisch!!"The Blue Lagoon is ok maar dat is het dan ook.Geen animatie en geen touroperators gezien! GEEN AANRADER,of als je toch de keuze wil maken neem zeker genoeg boeken,spelletjes,...mee!!!anders very boring!!!Héél spijtig als je naar een weekje verlof uitkijkt en dan zoiets moet meemaken!Jammer!!!

• 7dianadenk22-08-2008

älteres Hotel in ruhiger Lage

Es handelt sich um ein älteres Hotel, jedoch sehr gepflegt. Es ist das einzige Hotel auf der Insel und somit in ruhiger Lage. Geboten wird dort nicht viel, nur für jemanden geeignet, der die Ruhe und die Abgeschiedenheit liebt. Tagsüber hat man die Möglichkeit mit dem Hotelboot nach Gozo oder Malta zu fahren. Das Essen war gut und schmackhaft, doch wenig abwechslungsreich. Vom Zimmer waren wir sehr enttäuscht, Schimmelbildung an der Wand und muffiger geruch. Bis auf das Hotelzimmer ist das Hotel empfehlenswert.

• 9Irene20-07-2008

Heerlijk om tot rust te komen. Wij zaten in een bungalow en het zag er inderdaad wat oud uit allemaal, maar de rit van en naar het hotel is een belevenis, en als je niet van avontuur houd kun je idd beter in het hotel gaan zitten. Maar je zit toch meer buiten, want het is er heerlijk zwemmen en snorkelen. Leuk animatieteam, en goed eten, mag wel wat gevarieerder.

• 5issabel10-10-2007

wij waren er begin okt.,we lagen in de bungalow, erg ver gelegen van het hotel,zeker nooit nemen,het sanitair erg verouderd en handoeken versleten tot op de draad.grote ruimte dat wel.maar erg onaantrekkelijke meubels.fietsen hebben we er niet gezien.er was een shutteldienst tussen bungalow en hotel, maar een vuil wrak,De rest was oké

Hotel Comino info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Island of Comino, SPB10