Hotel Comino

15 reviews over Hotel Comino

• 2018
    7Trynke16-01-2018

Blue Lagoon is prachtig

Voor een paar dagen is het zeker de moeite waard. De Blue Lagoon is onovertreffelijk. Daarom wou ik er in eerste instantie ook naar toe. Het hoogseizoen was al voorbij dus niet zo druk, dat was wel aangenaam. Het hotel is redelijk. Het ontbijt, lunch en diner zat bij de prijs inbegrepen, dat was een meevaller want we hadden halfpension geboekt. De drankjes zaten niet inbegrepen. Verder goed hotel maar wel aan renovatie toe. De transfer naar het eiland toe en weer terug moet je zelf regelen, maar dit ging wel vrij soepel.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• Oude reviews

9Silvia05-09-2016

"Mijn Blue Lag❤❤n

Hotel Comino is het enige hotel op Comino.

Het vakantie gevoel begint al als je de boot neemt naar Comino... Wat je "verstopt" tegen komt, overtreft je verlangen...

De inrichting is gezellig, de ambiance en ligging zijn voor een "relax-rust-chill-vakantie" echt Top!!! Kamers zijn netjes en worden goed bij gehouden.

Zwembad en uitkijk op de baai zijn adembenemend!!!

Het All-inclusive arrangement is gewoon het "echte vakantie-gevoel"...goed eten en cocktails met- en zonder alcohol zijn overheerlijk...

Ik zeg : Super aanrader!!!

The Blue Lagoon..."Mijn" Blue Lagoon

Alleen gereisd in juni 2016

• 8Joshua15-08-2016

Relaxe hotel + omgeving, maar geen 4 sterren waard

Mooi hotel in een prachtige baai, helaas is het eiland overdag overspoeld met dagjestoeristen. Kwaliteit van het eten is ok, maar niet bijzonder en bijna alleen buffet. Faciliteiten matig, vooral in de avonden, geen animatie en alleen met een groep duitsers naar het EK voetbal kunnen kijken, tenzei je in de kamer wil hangen.

Verder is de omgeving prachtig, volop snorkelmogelijkheden en natuurlijk het wereldberoemde blue lagoon op slechts enkele minuten lopen!

Gereisd in juni 2016

• 9rikky15-11-2008

vakantie op een onbewoond eiland

zoek je rust, ga dan naar comino, heerlijk weer, mooie accomodatie, zeer vriendelijk personeel

Gereisd met partner in juli 2007

• 2Catharina en Jeffry31-10-2008

WARE RAMP --> Dit nooit meer!!

Dit dus noooit meer voor ons!! Nog nooit zoiets meegemaakt!4 is dit dus zeker niet waard!Eten smakeloos en GEEN variatie!Hygiene en properheid(vooral restaurant,brr..)héél ver te zoeken!Niet gezellig en zeker niet romantisch!!"The Blue Lagoon is ok maar dat is het dan ook.Geen animatie en geen touroperators gezien! GEEN AANRADER,of als je toch de keuze wil maken neem zeker genoeg boeken,spelletjes,...mee!!!anders very boring!!!Héél spijtig als je naar een weekje verlof uitkijkt en dan zoiets moet meemaken!Jammer!!!

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9Irene20-07-2008

Heerlijk om tot rust te komen. Wij zaten in een bungalow en het zag er inderdaad wat oud uit allemaal, maar de rit van en naar het hotel is een belevenis, en als je niet van avontuur houd kun je idd beter in het hotel gaan zitten. Maar je zit toch meer buiten, want het is er heerlijk zwemmen en snorkelen. Leuk animatieteam, en goed eten, mag wel wat gevarieerder.

Gereisd met familie in juli 2008

• 5issabel10-10-2007

wij waren er begin okt.,we lagen in de bungalow, erg ver gelegen van het hotel,zeker nooit nemen,het sanitair erg verouderd en handoeken versleten tot op de draad.grote ruimte dat wel.maar erg onaantrekkelijke meubels.fietsen hebben we er niet gezien.er was een shutteldienst tussen bungalow en hotel, maar een vuil wrak,De rest was oké

Gereisd met partner in oktober 2007

• 10I Lommers15-08-2007

Heerlijke plaats om helemaal tot rust te komen. Vooral als je voor de bungalows kiest die tien minuten van het hotel afliggen. Het eten is zeker niet slecht, alleen nogal aan de flauwe kant. De kamers van de bungalow zijn wat verouderd maar de bedden slapen heerlijk en alles is schoon. Het personeel is super vriendelijk, vooral als je een praatje met ze maakt komen ze helemaal los. Een echte aanrader dus dit hotel en de omgeving.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 9Cristel29-07-2007

Wij waren er eind juli 2007. Het is een heerlijk hotel om even écht niets te doen. Wij waren er 4 nachten. Langer wordt misschien saai. Het eten is goed, hotel is netjes en het zwembad is schoon. Ook de strandbedjes liggen lekker, het hotelbed overigens is iets minder. De bevolking van Malta komt in het hotel langs voor een dagje uit. Er zijn ook bungalows te huur. Maar die liggen zover van het hotel af. Ik zou daar niet voor kiezen. Bij de bungalows is echt niets te krijgen en je moet telkens naar het hotel lopen voor ontbijt etc. Niet handig dus. Maar het hotel is een aanrader. Wij gaan terug!

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 9Gerrit en Leidy11-06-2007

Het hotel heeft een fantastische ligging, wanneer je kamer hebt met zeezicht kijk je uit over de baai en heb je een werkelijk prachtig uitzicht. Er is altijd wel een plek te vinden zowel aan het grote (zoutwater) zwembad als op één van de hoteleigen strandjes. Het personeel is zeer, zeer vriendelijk en hulpvaardig. De All-inn formule is zeer uitgebreid. Alleen wanneer je niet van rust houdt moet je hier niet naar toe gaan. De eigen duikschool is prima en mocht je gaan, geef Antoine onze groeten!

Gereisd in juni 2007

Hotel Comino info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

Isropa

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandRotsen

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenNiet beschikbaar