Reviews over Timbuktu

Lekkere plek in Timboektoe

Ron Zielhorst,
    1-6-2010

Hotel Colombe in Timboektoe is centraal gelegen in de stad. Het heeft mooie grote kamers met douches. Door de vele insecten s,avonds is het wel raadzaam om de kier onder de deur dicht te maken. Het hotel heeft een zwembad (wel zo lekker aan de rand van de Sahara!) met een klein terras. Het personeel is aardig en behulpzaam, het eten is goed, maar verwacht hier geen haute cuisine, maar gewoon een lekkere Malinese maaltijd, die wel enige tijd vergt voordat hij opgediend wordt. Gewoon een lekker hotel voor als je geen luxe verwacht, maar alleen op een relaxte manier een paar dagen in Timboektoe wil doorbrengen.

Timbuktu scoort een 8 uit 10, op basis van 3 reviews