Reviews over Mopti

Een prachtig, rustig hotel bij Mopti

Peul,
    10-8-2009

Hotel Flandre is een nieuw hotel dat gebouwd is en gerund wordt door een Malinees. Het is het properste hotel waarin ik heb gelogeerd in Mali. Zelfs de straat wordt dagelijks gepoetst.Alle modern comfort in de kamers, Wifi en internet gratis voor de klanten.Er is een goed restaurant en gezellig terras en bovenal een prachtig zwembad. De ideale plek om te verposen tussen 2 vermoeiende uitstappen

Een prachtig hotel tussen Mopti en Sévaré

Pieter en Caroline,
    28-2-2009

Hotel Ambedjele ligt tussen Mopti en Sévaré. Het is een prachtige plek, een keurig onderhouden tuin, een heerlijk groot zwembad en prachtige kamers. Het restaurant bied teen uitgebreide kaart, wat vrij uniek is in Mali. Het eten is zeer smakelijk. De kamers zijn ondergebracht in ronde huisjes verspreid over het gehele terrein, dus heerlijk rustig. Er is een bar aanwezig waar altijd een barman aanwezig is (tijdens de openingsuren). Een prachtige plek, ook als uitvalsbasis naar Timboektoe en de Dogonvallei. Hier kom je na die inspannende reis en dagen weer heerlijk bij. ALs je vragen hebt, mail gerust.

Mopti scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews