Hotel Nazri's Place

2 reviews over Hotel Nazri's Place in het Nederlands

Heerlijk genieten

Martin
19-2-2010

Vier dagen zijn we bij Nazri geweest. Eerst twee dagen in e voorste bungalows. Mooi plaatje, slechts een fietspad zit er tussen strand en de hut. Dit hutje was eenvoudig. Daarna twee dagen in de 'coconut room' verbleven. Heerlijk, lekker bed, mooie badkamer. Restaurant was goed, personeel relaxed en behulpzaam. Van de dire weken Malysie waren deze dagen het meest genieten.

Gereisd Met partner in augustus 2009

heerlijk relaxen

ronell
25-12-2009

Ze hebben aan het pad bungalow die wat verouderd zijn maar daar achter staan 2 gebouwen met super mooie en moderne kamers. Wij zijn daar 7 dagen geweest en het was super. Schoon, behulpzaam en heerlijk eten. 's avonds komen daar veel mensen eten in hun rest. eigenaar kan je naar een plek brengen met z'n boot waar je wilt snorkelen. Lopend richting het vliegveld en winkels is circa 30 minuten maar erg leuk om te doen. Super week gehad. Echt een aanrader.

Gereisd Met partner in september 2006

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Nazri's Place

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nazri's Place in Tioman Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nazri's Place zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.