Hotel Allson Klana Resort

Met vrienden

Aardige uitvalsbasis voor F1-circuit Sepang

Wouter
28-9-2010

Resort doet veel vermoeden maar dat heb ik niet zo ervaren, enige jaren terug verblijvend in het Allson Klana. Op zich netjes en schoon maar laat weinig aan de verbeelding over. Prijs was hier ook wel naar dus geen verkeerde verwachtingen. Personeel wel netjes en beleefd, dat hoort bij de Aziatische cultuur immers ook.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Allson Klana Resort in Seremban, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Allson Klana Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.