Tijdelijk €25 aanbetaling

8.9FantastischScore uit 14 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Laguna Redang Island Resort voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

14 Reviews over Laguna Redang Island Resort

• 8Fam. Strik09-04-2018

Aanrader !

Wij hebben het resort bezocht met onze twee dochters van 13 en 14 jaar. De familiekamer bestond uit connected rooms met een mooi uitzicht over de baai. Onze kamers waren mooi en schoon. Het hotel ligt niet aan een mooi strand, maar in het nabij gelegen haventje kun je met een bootje naar mooie stranden en snorkellocaties. We hebben hier onder andere ook met schildpadden gezwommen. Echt een aanrader !! Het zwembad beschikt over een prettig zwembad. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Met een shuttlebus kun je naar het haventje worden gebracht voor diverse boottochtjes. Wij hebben er voor gekozen om te wandelen, is namelijk prima te doen. Het eten vonden wij prima. We hebben hier hele fijne vakantie dagen gehad. Prijs-kwaliteitsverhouding vonden wij goed.

• 7marjon van beelen18-08-2013

Fantastische locatie, maar te massaal

Fantastische plek aan een mooi strand, en blauw water echt een paradijsje! Echter de prijs-kwaliteits verhouding valt tegen. De kamers zijn verouderd, en voornamelijk het sanitair. Het eten is erg massaal en gericht op chinezen. Verder moet er overal voor betaald worden, drankjes, WIFI, snorkelen is inbegrepen maar je moet dan wel weer betalen voor een snorkelset en zwemvest.

• 7post_ee09-08-2013

enorm groot complex

na een rondreis met kleine resorts was dit zeer grote complex voor ons een tegenvaller. alles is prima geregeld, maar erg massaal en daarom minder persoonlijk, het eten is "gewoon" door de massa en minder dan elders waar het echt voor jou wordt klaar gemaakt. Mooi en groot zwembad (tot 16.30 rustig, dan komen de chinezen en is het vol)

• 8Miranda07-06-2013

Ligging is geweldig, hotel is prima

De ligging van dit hotel is prachtig. Je kunt geweldig snorkelen zo vanaf het strand! We waren hier vanaf 9 mei voor 4 nachten. We hebben een kamer geboekt, meest luxe variant, maar vooral het sanitair valt tegen. Ouderwets en de toilet dat slecht doorspoelt. Kamers zijn wel ruim en worden goed schoon gemaakt. Maar de verhouding van 200 euro per nacht voor deze kamer vinden wij niet helemaal juist. Ontbijt is prima, a la carte eten is uitstekend, ook van het afhaalpunt.

• 9annemarie2u21-05-2013

Prachtig en fijn hotel op toplocatie

Ik zou de vorige beoordeling zo kunnen overtypen. We hebben volpension geboekt voor een goede prijs. Hotel zit idd vol met 1000 chinezen en jullie zelf maar dat is helemaal niet storend. Chinezen verstoppen zich overdag om maar niet bruin te worden dus tot 17 uur heb je het strand en zwembad helemaal voor jezelf alleen. Buffetten zijn zeer wisselend en goed en uitgebreid, echt gewoon goed van genoten. Personeel is super vriendelijk. Inderdaad heel veel contact gehad met paparazzi chinezen die onze twee blondharige krullenbollen graag wilden fotograferen, maar verder totaal geen last van gehad want zijn keurige mensen.

• 10susan27-04-2012

GEWELDIG!!!!!

Zijn van 16 april t/m 25 april 2012 in doit paradijs geweest. Met 1 woord geweldig!! Wit strand, warme zee en een geweldig zwembad. Er zijn veel chinezen maar die snorkelen bijna de hele dag zodat je bijna een prive-zwembad hebt. Snorkelen in zee ook geweldig. zeeschildpadden, reefsharks, clownvissen en pijlstraatrog gezien. Natuurlijk ook veel mooie vissen. Ik zou zeggen doen!] 1 nadeel. Mijn dochters hebben blonde haren en dat willen de chinezen graag op de foto hebben, dus hebben we vaak als bodycard moeten optreden tegen de paparazzi :)

• 10Hanneke18-12-2011

Geweldig!

Dit hotel is geweldig! Je wordt vanaf de boot ontvangen met live muziek en alles is perfect geregeld. Wij hebben daar ter plekke een pakket geboekt met elke dag een snorkeltrip, 3 keer per dag eten (buffetvorm, niets ontbreekt) en mooie kamers. Het personeel is erg vriendelijk en de snorkeltrips zijn geweldig. Je wordt goed begeleidt door een groepje enthousiaste mensen, waaraan je ziet dat ze plezier beleven aan hun werk. Je voelt je echt thuis op dit eiland en in dit hotel door de vriendelijkheid van iedereen! Het enige nadeel is toch wel de Chinezen. Er zijn bijna alleen maar Chinezen in dit hotel en helaas veroorzaken zij erg veel geluidsoverlast. Maar het schijnt dat zij er voornamelijk in het weekend zitten, dus als het mogelijk is moet je doordeweeks naar dit eiland gaan!

• 10Chris en Lieve16-08-2011

Leuk Resort !

'Leuk en gezellig Resort' Wij waren hier 4d/"n.We sluiten ons aan bij de vorige commentaren ! Mooie,leuke,gezellige kamer met uitzicht op het zwembad met een terras en 2 teak houten stoelen.De kamer is kraaknet en gratis 2 flesjes water/p/d. Mooie, grote tuin en net onderhouden.Zeer rustig, blauwe zee en witte stranden en heel net.( zoals in de boekjes).Elke dag buffet in het restaurant boven (all in) en enorm georganiseerd!Zeer goed, in het begin dachten we 'wat is dit?' maar alles valt goed mee.Het grote minpunt : de Chinezen !! Heel mooi onder waterwereld!

• 9Ronald Flint29-03-2010

Een heerlijk resort, om echt te ontspannen

Het hotel heeft verschillend pakketen in de ''aanbieding'' De standaard is 3d/2n je kan ook extra boeken.Dat is incl. 3x daags uitgebreid buffet, bootretour naar vasteland, 2 snorkeltrips. Kamers van alle gemakken voorzien, lekker groot en zacht bed. Netjes optijd schoon gemaakt. Mooi groot zwembad. Het strand is ideaal, het water is warm en glas helder, gratis verhuur snorkelspullen. Snorkelen al direct vanaf de kant, binnen 5 meter al een rog, inktvis, en papagaaivis gezien..

echter 1 nadeel, maar hier moet je door heen kijken, chinezen, heel erg veel. Aangezien dit kudde dieren zijn zijn ze er allemaal of allemaal niet

1 Tip ga je snorkelen, dan ga je 1 dag na een eiland als je hier aankomt gaan alle chinezen op 1 plek snorkelen, ga dan (als je op het strand staat) naar rechts een meter of 150, ga hier het water in en zwem rechtdoor. Hier ligt een schipwrak net onderwater. Dit is enorm mooi, het is er erg rustig en er zwemmen de mooiste vissen door de gaten van t schip

• 10Johan Weersing29-09-2009

!!! GEWELDIG !!!

Dit is echt een geweldig resort, in een heel ongedwongen sfeer. Zodra je aankomt doen je ogen zeer van het witte zand en blauwe zee. Kamers zijn netjes en sfeervol en het eten is van goede kwaliteit. Het is wat gericht op de chinezen maar dat komt omdat toen wij er waren 75 % chinees is. Maar voor een ieder is wat wils. Wat je zeker moet doen is meegaan op een snorkeltrip en een onderwater fotoshoot maken. Ze nemen echt de tijd om mooie onderwaterfoto's te maken en deze kun je dan s'avonds bekijken en bestellen. s'avonds is er vaak life muziek en kun je lekker zitten op het terras. Echt een aanrader om er dag of 4 a 5 te verblijven

Hotel Laguna Redang Island Resort info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Pasir Panjang, 21090