Redang Island

We hebben een aantal aanbieders voor Redang Island voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Redang Island voor je op een rij gezet:

Reviews over Redang Island

Je voelt je echt thuis op dit eiland!

Hanneke,
    18-12-2011

Ik voelde me echt zo thuis op dit eiland! Ontzettend vriendelijke mensen, een helderblauwe zee, mooie vissen als je de zee in loopt en met de snorkeltrips ook hele grote vissen gezien. Op de terugweg met de boot zelfs allemaal zeeschildpadden zien zwemmen! Het strand is mooi wit en alles is goed onderhouden. Voor mij echt een paradijs!

Gereisd met vrienden in september 2011

True Bounty-Island!

Angela,
    4-6-2010

Zand zo zacht als meel, water zo helder als kristal. Nog nooit zo'n mooi eiland gezien! Alleen al de reis van het vaste land naar het eiland is prachtig. Echt een eiland om te relaxen. Bij het resort kan je grote hagedissen van een halve meter tegenkomen of aapjes. 's Avonds is er niet veel te doen. Probeer het weekend te mijden op Pulau Redang, want dan wordt het eiland overspoelt met Singaporezen en Maleisiers die een weekendje strand aandoen. Doordeweeks is het eiland heerlijk rustig.

Gereisd met vrienden in juni 2010

Prachtig strand met helder blauw water

Frank,
    3-7-2007

Prachtig strand met helder blauw water. Echt een bounty eiland. Echter op het eiland is behalve snorkelen en duiken weinig te beleven. Maar zeker een aanrader om een paar dagen op het eiland te verblijven.

Gereisd anders in Tue Jul 03 2007 10:36:28 GMT+0000 (UTC)

Wat een schitterend eiland! Er is niet veel te beleven

CDS,
    2-5-2005

Wat een schitterend eiland! Er is niet veel te beleven. maar wij waren hier om bij te komen na een rondreis dus hadden bewust gekozen voor een rustig bounty-eiland. Je kan hier schitterend snorkelen. Wij waren er in juni en werden wel helemaal lek gebeten door zandvlooien!! Helpt echt helemaal niks tegen en jeuken dat die bulten doen!! Maar dat mocht de pret niet drukken, want het is en blijft gewoon een schitterende plek

Gereisd anders in mei 2005

een super mooie plek

sanuk,
    23-2-2005

een super mooie plek...maar denk dat het na een dag 0f 4 een beetje saai word er waren 2 openlucht discos was op zich wel leuk. maar toen wij er waren waren er heel veel chinezen en daar maak je niet zo makkelijk contact mee! er is 1 luxe hotel met zwembad, de rest zijn allemaal leuke bungalowtjes (ook familie kamers) er is alcohol verkrijgbaar op het eiland snorkelen is ook leuk, duiken kan vanaf het strand. op de plek waar wij sliepen hingen overal hangmatten tussen de palbomen...erg leuk...

Gereisd anders in Wed Feb 23 2005 20:39:25 GMT+0000 (UTC)
Redang Island scoort een 8,7 uit 10, op basis van 11 reviews