Reviews over Redang Island

Aanrader !

Fam. Strik,
    9-4-2018

Wij hebben het resort bezocht met onze twee dochters van 13 en 14 jaar. De familiekamer bestond uit connected rooms met een mooi uitzicht over de baai. Onze kamers waren mooi en schoon.

Het hotel ligt niet aan een mooi strand, maar in het nabij gelegen haventje kun je met een bootje naar mooie stranden en snorkellocaties. We hebben hier onder andere ook met schildpadden gezwommen. Echt een aanrader !! Het zwembad beschikt over een prettig zwembad. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Met een shuttlebus kun je naar het haventje worden gebracht voor diverse boottochtjes. Wij hebben er voor gekozen om te wandelen, is namelijk prima te doen. Het eten vonden wij prima. We hebben hier hele fijne vakantie dagen gehad. Prijs-kwaliteitsverhouding vonden wij goed.

Taaras een geweldige locatie

Frits Rijk,
    21-8-2014

Taaras heeft het mooiste plekje op Pulau Redang en omgeving. Het uitzicht is adembenemend. Wij zaten in een Garden suite, een luxe huisje met een goed bed. Uiteindelijk zijn we er 11 dagen gebleven. Mede doordat in augustus alles is volgeboekt in de omgeving. Maar je vindt geen mooier plekje dan op Taaras. Je ziet op verschillende sites dat er is aangegeven dat de service niet zo best is. Dat hebben wij de 1e 3 dagen ook zo ervaren. Niet dat ze niet willen, maar ze zien het simpelweg gewoon niet. Na 3 dagen liep er nieuw personeel rond en degene die zijn gebleven kregen wel peper in hun kont. De service die ze verlenen past nu wel bij 5 sterren! De reden van een 8 is dat het wel erg prijzig is. Lunch, drankjes en diner moet je ook apart nog afrekenen, gemiddeld € 40 pp per maaltijd. Maar als je daar niet op let en niet al te lang blijft is het geweldig. Wij zouden zeker nog een keer teruggaan. Als je Perhentian wil bezoeken kun je ook zelf een boot huren bij locals!

Fantastische locatie, maar te massaal

marjon van beelen,
    18-8-2013

Fantastische plek aan een mooi strand, en blauw water echt een paradijsje! Echter de prijs-kwaliteits verhouding valt tegen. De kamers zijn verouderd, en voornamelijk het sanitair. Het eten is erg massaal en gericht op chinezen. Verder moet er overal voor betaald worden, drankjes, WIFI, snorkelen is inbegrepen maar je moet dan wel weer betalen voor een snorkelset en zwemvest.

enorm groot complex

post_ee,
    9-8-2013

na een rondreis met kleine resorts was dit zeer grote complex voor ons een tegenvaller. alles is prima geregeld, maar erg massaal en daarom minder persoonlijk, het eten is "gewoon" door de massa en minder dan elders waar het echt voor jou wordt klaar gemaakt.

Mooi en groot zwembad (tot 16.30 rustig, dan komen de chinezen en is het vol)

Mooi resort op prachtig eiland

edwin.ferdinandus,
    2-8-2013

Drie nachten op Sari Pacifica geweest. Vlucht genomen met Beryaja air rechtstreeks naar Redang. Vanaf luchthaven met taxi en bootje naar het resort gegaan. Het zijn allemaal huisjes om een vieze bruine vijver heengebouwd. Toch is alles prima geregeld en is het verstandig om hier een all inclusive te boeken omdat er verder niets is. Leuke duikschool en voor kinderen is de scubawalker prachtig. Ook snorkelen met de groep is erg leuk. Eten is lokaal en je moet eten wat de pot schaft en dat is redelijk veel.

Redang Island scoort een 8,7 uit 10, op basis van 11 reviews