Hotel Marriott Putrajaya

We hebben een aantal aanbieders voor Marriott Putrajaya voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Marriott Putrajaya in het Nederlands

Prima hotel als je in Putrajaya moet zijn.

Bart-Tanja
7-11-2011

Het Marriot in Putrajaya is een groot hotel met een golfcourse en een goede ligging. Kuala Lumpur ligt op 30 minuten als er weinig verkeer is.

Ontbijt en het Chinese en Japanse restaurant zijn uitstekend. Kamers groot en badkamer prima met alle zaken die je nodig hebt.

Personeel is OK en biedt hulp maar is niet altijd even snel.

Ik betaalde voor een overnachting 260 ringit exclusief belastingen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marriott Putrajaya in Putrajaya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marriott Putrajaya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marriott Putrajaya scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.